SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 maart
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
BobbyB (als alles het toelaat)
Vinniiee
Viro
Aldo (als zijn groepsgenoten hun focking huiswerk doen)
[ Bericht 7% gewijzigd door Tamashii op 26-02-2013 07:54:05 ]
GMTAquote:Op maandag 25 februari 2013 20:01 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Echt wel, jij had gister te diep in het glaasje gekeken
Oh, in dat gevalquote:Op maandag 25 februari 2013 20:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn buik laten zien. Dat doe ik elke dag man.
Ze weet het zelf gewoon niet meerquote:Op maandag 25 februari 2013 20:01 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Echt wel, jij had gister te diep in het glaasje gekeken
Kom danquote:
Ja nee niet lief gaan doen nu.quote:
Maak ik zelf wel uit.quote:
quote:
Van wat wij van jou gewend zijn? Jaquote:Op maandag 25 februari 2013 20:03 schreef Tamashii het volgende:
Ik weet het heus wel.![]()
Is het zo'n bizarre gebeurtenis?
Jij bent nog niks van mij gewend.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:06 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Van wat wij van jou gewend zijn? Ja
Hier op het forum pannekoekquote:Op maandag 25 februari 2013 20:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij bent nog niks van mij gewend.
Het was dan ook niet op het forum!quote:
Friday we will seequote:Op maandag 25 februari 2013 20:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het was dan ook niet op het forum!
En zoveel schoonheid heb ik nooit gezieeeeeeen!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:38 schreef Tamashii het volgende:
Jeuzus wat rustig hier.
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar gaaaaaaaaaaaaaat ze!
En zelfs de hoeders van de wet, kijken minzaam als ze fout parkeert.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En zoveel schoonheid heb ik nooit gezieeeeeeen!
Ik ga het gelijk op zetten.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En zelfs de hoeders van de wet, kijken minzaam als ze fout parkeert.
I, I, I'm hunting, looking for a come upquote:Op maandag 25 februari 2013 20:49 schreef Tamashii het volgende:
I'm gonna pop some tags!
Only 20 dollars in my pocket!
Lange dag. Pffft.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:57 schreef AldoTheApache het volgende:
avond
eindelijk terug na een lange dag
En wie bedoel je daarmee he!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Van sommige FOK!kers heb ik liever niet dat ze uit de kleren gaan.
Ok ok gr gr.
Welke wel? Dan houden we daar alvast rekening meequote:Op maandag 25 februari 2013 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Van sommige FOK!kers heb ik liever niet dat ze uit de kleren gaan.
Ok ok gr gr.
Een Joof bijvoorbeeld. Die vind ik met kleren aan al eng.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een Joof bijvoorbeeld. Die vind ik met kleren aan al eng.
Wie gaf jou toestemming om die uit te trekken?quote:
Niemandquote:Op maandag 25 februari 2013 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie gaf jou toestemming om die uit te trekken?
Jij?quote:
Ik ookquote:Op maandag 25 februari 2013 21:24 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb vandaag nog een draadje gestript.
Jouw stripverbod is ook in 2013 nog van kracht!quote:
en die van jou?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw stripverbod is ook in 2013 nog van kracht!
Het is dat ik bang ben dat je besmettelijk bent maar anders had ik je gestraft.quote:
Tsss, als ik wil strippen dan doe ik dat jaquote:Op maandag 25 februari 2013 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw stripverbod is ook in 2013 nog van kracht!
Die is zelfs verlengd tot 2015!quote:
2.5 mm2quote:Op maandag 25 februari 2013 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ohhh vertel er alles over hoe groot was hij?
Zullen we hem samen schrijven?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Shit, vergeten een sollicitatiebrief te schrijven vandaag.
Ongehoorzaam kreng.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tsss, als ik wil strippen dan doe ik dat ja
Vast wel iemand die daar niet bang voor isquote:Op maandag 25 februari 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is dat ik bang ben dat je besmettelijk bent maar anders had ik je gestraft.
Goed plan.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zullen we hem samen schrijven?
In jouw geval acht ik die kans kleinquote:Op maandag 25 februari 2013 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast wel iemand die daar niet bang voor is
Het definieren van probleemgebieden binnen de strategische planning van het bedrijf.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed plan.
Wat zijn onze sterke punten?
Of anders?quote:
Ah, goed van ons.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het definieren van probleemgebieden binnen de strategische planning van het bedrijf.
Waar ga je naar solliciteren?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed plan.
Wat zijn onze sterke punten?
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bind ik je vast op bed en laat Tijnbrein de hele avond voor je strippen
En ondertussen vlucht jij?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan daarna vermoord worden door half Fok! nee bedanktquote:Op maandag 25 februari 2013 21:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Praat maar weer stoer, jij weet net zo goed als ik dat je dat niet doet.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ondertussen vlucht jij?
Want je weet dat ik je lul te lijf ga met een botte kaasschaaf zodra ik los ben dan!
Try me!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Praat maar weer stoer, jij weet net zo goed als ik dat je dat niet doet.
Ik doe hier niet aan mee. Vind maar iemand anders Jofu ofzoquote:
Bring it on, bitch!quote:
En sinds wanneer heb jij iets te willen?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik doe hier niet aan mee. Vind maar iemand anders Jofu ofzo
Durf je wel als je het samen met Jofu doet?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik doe hier niet aan mee. Vind maar iemand anders Jofu ofzo
Sinds ik nog geen doodswens hebquote:Op maandag 25 februari 2013 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En sinds wanneer heb jij iets te willen?
Nee jofu strippen voor Huppel ik nietquote:Op maandag 25 februari 2013 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Durf je wel als je het samen met Jofu doet?
Dat kan ook geregeld worden hoor.
Ze doet je niks, ze ligt vastgebonden.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sinds ik nog geen doodswens heb
[..]
Nee jofu strippen voor Huppel ik niet
hoofdstuk 25quote:Op maandag 25 februari 2013 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze doet je niks, ze ligt vastgebonden.
En anders gebruik je gewoon even de zweep op haar.
Huppel heeft altijd wel een grote mond maar zo stoer is ze niet hoor.
Ze bedreigd mij elke week wel een paar keer en ik ben er ook nog steeds.
1 A4?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe lang is een normale sollicitatie brief ongeveer?
1 a4 ?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan nog hou ik mij hier buiten.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze doet je niks, ze ligt vastgebonden.
En anders gebruik je gewoon even de zweep op haar.
Huppel heeft altijd wel een grote mond maar zo stoer is ze niet hoor.
Typt dat nou makkelijk, met zo'n rietje?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:43 schreef Royco1 het volgende:
Spraakcomputer FTWquote:Op maandag 25 februari 2013 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typt dat nou makkelijk, met zo'n rietje?
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typt dat nou makkelijk, met zo'n rietje?
Fixedquote:Op maandag 25 februari 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen zijn irritante egoistische debiele wezens!
Opbokken!quote:
Owquote:Op maandag 25 februari 2013 22:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hallo
we zitten allemaal in TC
Pure haat aan tc.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hallo
we zitten allemaal in TC
Hoi hupselquote:Op maandag 25 februari 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pure haat aan tc.![]()
Mn broertje en zusje zijn weer lekker bezig.![]()
Dat familie je humeur zo kan verzieken zeg
Hoi mook.quote:
Alles goed ?quote:
gezelligquote:Op maandag 25 februari 2013 22:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hallo
we zitten allemaal in TC
Truste lolaquote:
Nee.quote:
Huh?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.![]()
Daf is de slet van alle marokkanen hier in de regio en Vin is een closetcase homo die echt hoognodig eens ontmaagd moet worden en op een of andere duistere manier schijnt dat de schuld van hun grote zus, ik dus, te zijn.
Joepie ofzo.
Ahaquote:Op maandag 25 februari 2013 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.![]()
Daf is de slet van alle marokkanen hier in de regio en Vin is een closetcase homo die echt hoognodig eens ontmaagd moet worden en op een of andere duistere manier schijnt dat de schuld van hun grote zus, ik dus, te zijn.
Joepie ofzo.
Whehe dat zeg ik ook altijd verkeerdquote:Op maandag 25 februari 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
En kan iemand ff het verschil tussen enige en enigste uitleggen aan Frank de Boer!
O jee .. tell us more!!quote:Op maandag 25 februari 2013 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.![]()
Joepie ofzo.
Oh daar heb ik ook zo'n hekel aanquote:Op maandag 25 februari 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
En kan iemand ff het verschil tussen enige en enigste uitleggen aan Frank de Boer!
Enige is enkelquote:Op maandag 25 februari 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Valt niet veel te vertellen. Sinds de dood van mn stiefpa zijn ze nogal raar bezig.quote:
Enigste is ook brabants voor enigequote:Op maandag 25 februari 2013 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Enige is enkel
enigste = schattig
Verklaart een hoopquote:Op maandag 25 februari 2013 22:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Enigste is ook brabants voor enige.
Ik weet het. Hij niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Enige is enkel
enigste = schattig
De Boer is geen brabander!quote:Op maandag 25 februari 2013 22:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Enigste is ook brabants voor enige.
Die de Boer tochquote:
De boer heeft zoveel ballen op zn kop gehad.. dat je het hem niet zo kwalijk kan nemen met 2 hersencellen en dementiequote:
Hihahoquote:Op maandag 25 februari 2013 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet het. Hij niet.
Zal hij in de rust ook naar zn speler gillen 'denk je dat je de enigste in het veld bent?!'
Ik hoop dat er dan een speler is die gewoon zegt: ja, ik denk dat ik de schattigste ben!
IJdele hoop wel, denk ik.
1 a4quote:Op maandag 25 februari 2013 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, ik zei toch dat je niet verder kon tellen dan 6.
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, ik zei toch dat je niet verder kon tellen dan 6.
Ik heb maar een half. Ik ben niet erg verboos vandaag.quote:
We gaan haar gewoon opzoeken danquote:Op maandag 25 februari 2013 23:03 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
O wee als je een Spezzatje doet!
Dit dusquote:Op maandag 25 februari 2013 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We gaan haar gewoon opzoeken dan
Ik doe het echtquote:
Waarop?quote:
Geen nood. Ik rij vrijdag dus je bent die dag veilig.quote:
Mehh dat klinkt echt kut na dezequote:
Merci.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen nood. Ik rij vrijdag dus je bent die dag veilig.
Afterparty is bij tamashii, heeft ze zelf aangeboden. 5 getuigen die dat hebben gelezen!quote:Op maandag 25 februari 2013 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen nood. Ik rij vrijdag dus je bent die dag veilig.
Mooi dan hebben jullie mij niet nodig en kan ik gewoon thuis blijven.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:22 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Afterparty is bij tamashii, heeft ze zelf aangeboden. 5 getuigen die dat hebben gelezen!
neee jij moet erbij zijn anders is het niet leukquote:Op maandag 25 februari 2013 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi dan hebben jullie mij niet nodig en kan ik gewoon thuis blijven.
Zoals ik me nu voel is het echt leuker zonder mij dan met.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:25 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
neee jij moet erbij zijn anders is het niet leuk
Ik begrijp het lieverd. Maar jij kan wel wat afleiding gebruikenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoals ik me nu voel is het echt leuker zonder mij dan met.
En afterparty kan niet.
Mn humeur is morgen heus wel weer normaal hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 23:29 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik begrijp het lieverd. Maar jij kan wel wat afleiding gebruiken
Als dat überhaupt doorgaat, want als vrijdag niveau zelfde is als nu op TC zijn vin, aldo en ik dood voor afterparty kan beginnenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn humeur is morgen heus wel weer normaal hoor![]()
Maar afterparty kan dan nog steeds niet.
Ja daar gaan we vanuit, maar als er een AP is dan kan het later worden.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:36 schreef Tamashii het volgende:
Niet om het een of ander natuurlijk, maar als afterparty niet kan dan is het feest sowieso om 2 uur afgelopen?
lekker vroeg toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:36 schreef Tamashii het volgende:
Niet om het een of ander natuurlijk, maar als afterparty niet kan dan is het feest sowieso om 2 uur afgelopen?
Als er al een AP komt dan bij mij thuis aangezien ik hier nog een behoorlijke verantwoordelijkheid heb rondlopen!quote:Op maandag 25 februari 2013 23:39 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ja daar gaan we vanuit, maar als er een AP is dan kan het later worden.
Rond 23:30 zijn vir, Vin en aldo toch te dronken om nog gezellig te doen.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:36 schreef Tamashii het volgende:
we gaan dit keer maar 1 drank drinken en niet meer alles door elkaarquote:Op maandag 25 februari 2013 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rond 23:30 zijn vir, Vin en aldo toch te dronken om nog gezellig te doen.
ik wordt nooit dronkenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rond 23:30 zijn vir, Vin en aldo toch te dronken om nog gezellig te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Goed planquote:Op maandag 25 februari 2013 23:43 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
we gaan dit keer maar 1 drank drinken en niet meer alles door elkaar![]()
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik wordt nooit dronkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik wordt nooit dronkenIk wordt? Echt? Kan ik nog afzeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
open jij geen spoilers?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wordt? Echt? Kan ik nog afzeggen?
Het maakt Vin en mij niet veel uit, aldo heeft geen keuzequote:Op maandag 25 februari 2013 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Naja veel plezier met alles plannen op tc. Ik hoor morgen wel of ik moet afzeggen of niet.
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Naja veel plezier met alles plannen op tc. Ik hoor morgen wel of ik moet afzeggen of niet.
Dit dusquote:Op maandag 25 februari 2013 23:47 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Het maakt Vin en mij niet veel uit, aldo heeft geen keuze
Trusten lieverd![]()
beetjes nog welquote:Op maandag 25 februari 2013 23:52 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Heb jij pech want dr poes is bang voor harige piepende beetjes
Whahaquote:Op maandag 25 februari 2013 23:52 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
What the neuq?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:52 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Eh? oooooooooooooh je hebt het over Simba, mijn kat?!quote:Op maandag 25 februari 2013 23:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Heb jezelf gepost een paar topics geleden
Noem jij je poes een kad?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eh? oooooooooooooh je hebt het over Simba, mijn kad?!
Nee hoor, dat zijn verschillende dingen.quote:
Weet ik veel hoe jij je neukgleuf noemtquote:Op maandag 25 februari 2013 23:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eh? oooooooooooooh je hebt het over Simba, mijn kat?!
picsquote:Op maandag 25 februari 2013 23:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zijn verschillende dingen.
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:58 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe jij je neukgleuf noemt
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:58 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dit is echt te erg.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:58 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ook al! Is het nog niet genoeg na die bikinishots!quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eh? oooooooooooooh je hebt het over Simba, mijn kat?!
Ja krijg ik die nog?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ook al! Is het nog niet genoeg na die bikinishots!
nu ben ik hongerig naar meerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tamashii.rar willen wij, met minder zijn wij niet tevreden!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:
Ik wilde al honderd keer vragen of je aangeschoten was... :/quote:
Logisch wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nu ben ik hongerig naar meer![]()
heel logischquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde al honderd keer vragen of je aangeschoten was... :/
[..]
Logisch wel.
Ik aangeschoten zonder een druppeltje drank op te hebben? Onmoggelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde al honderd keer vragen of je aangeschoten was... :/
[..]
Logisch wel.
Nou gezien de vele taalfouten!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:04 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik aangeschoten zonder een druppeltje drank op te hebben? Onmoggelijk
Oh dacht dat je zei dat je niet ging drinken omdat je nurofen op hadquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:10 schreef Tamashii het volgende:
Ja leuk en wel, maar ik heb wel alcohol op en hij niet.![]()
Dus die opmerking lijkt me niet helemaal gepast.
Gheghe, ik heb ook alcohol opquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:10 schreef Tamashii het volgende:
Nee ja een beetje.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh dacht dat je zei dat je niet ging drinken omdat je nurofen op had
Nice job dude.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe, ik heb ook alcohol op.
En ook als ik alcohol op heb ben ik zo scherp.
ik ben een domme Surinamer dan is het logisch dat ik fouten maakquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:10 schreef Tamashii het volgende:
I knowquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee ja een beetje.
[..]
Nice job dude.
girl i am dissapointquote:
Moet ik je even aan vorige week herinneren?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe, ik heb ook alcohol op.
En ook als ik alcohol op heb ben ik zo scherp.
Nah, dat weet ik nog welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet ik je even aan vorige week herinneren?
Als hij aangeschoten c.q. dronken is... omgquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet ik je even aan vorige week herinneren?
Omdat je toen alles behalve scherp en bij bewustzijn was.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, dat weet ik nog wel. Maar toen kon ik ook geen taalnazi spelen
.
I knowquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat je toen alles behalve scherp en bij bewustzijn was.
Dat was echt heel ergquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als hij aangeschoten c.q. dronken is... omg
hehehe ..... ik hoorde laatst ook de term Tosti ...quote:Op maandag 25 februari 2013 23:58 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Bereid je maar voorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als hij aangeschoten c.q. dronken is... omg
Allebei kacheltje lam en we zijn niet gevallenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I knowIk hoop dat het vrijdag niet zo erg is
[..]
Dat was echt heel ergViro en ik steunden op elkaar om naar Hups' huis te strompelen
Dat verbaast me nog steeds.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:19 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Allebei kacheltje lam en we zijn niet gevallen
Ik hoop het niet zeg. Ik moet al letten op mezelf.quote:
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat ik er vrijdag niet bij ben.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I knowIk hoop dat het vrijdag niet zo erg is
[..]
Dat was echt heel ergViro en ik steunden op elkaar om naar Hups' huis te strompelen
Niet eens een blaastestquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat verbaast me nog steeds.
En niet aangehouden toen we langs het politiebureau liepen
Prachtig was datquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat verbaast me nog steeds.
En niet aangehouden toen we langs het politiebureau liepen
Dit is gewoon een ode aan drank.quote:
Ja duh. Wij zitten toch in dit topic. 1 + 1 is 2.quote:
Slaap lekker schatquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat ik er vrijdag niet bij ben.
Ben slapen ofzo. Misschien tot vrijdag.
Neequote:
De trap op is me nog een raadselquote:
Ja, maar dan nog, weet ik veel dat er weer eens wat te doen isquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja duh. Wij zitten toch in dit topic. 1 + 1 is 2.
Hey, heb je wat te doen vrijdag ?quote:
Voor mij niet meer.quote:
Wat is er in Godsnaam aan de hand?quote:
Stiekem welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is gewoon een ode aan drank.
Dat is voor mij nog steeds een raadselquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slaap lekker schat
[..]
Nee
[..]
De trap op is me nog een raadsel
Niks hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is er in Godsnaam aan de hand?
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:27 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Stiekem wel
[..]
Dat is voor mij nog steeds een raadsel
Nee, 'hahaha'. Lijkt me duidelijk dat het niet zo aardig is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:30 schreef DaMook het volgende:
Hoi, wat lijkt je niet de bedoeling ? Ik vraag wat voor een taart ze heeft besteld ? Lijkt me niets mis mee...
Goed, het kwam even anders over en dat vond ik niet tof. Niemand hoeft af te zeggen, we kunnen er vast gezamenlijk uitkomen. Ik bood die AP alleen aan ivm het feit dat de kroeg om 2 uur sluit en ik hoorde dat iedereen tot 4/5/6 uur wilde feesten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat was geen steek onder water tam!
Dat is gewoon mn huidige plan voor vrijdag!
Een afterparty kan voor mij niet. Viro die dan als een gestoorde aanbiedt om mij ff van arnhem naar huis te brengen zodat de rest en hij ook wel naar de afterparty kunnen is natuurlijk van de zotte.
Duidelijk is dat jullie een AP willen dus dan moet ik afzeggen.
Zo simpel is het. Er is geen woede of boosheid.
Veel plezier jullie vrijdag.
Chocola en vanille geloof ik. Een erotische taart.quote:
Prima. Veel plezier. Ik kan niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goed, het kwam even anders over en dat vond ik niet tof. Niemand hoeft af te zeggen, we kunnen er vast gezamenlijk uitkomen. Ik bood die AP alleen aan ivm het feit dat de kroeg om 2 uur sluit en ik hoorde dat iedereen tot 4/5/6 uur wilde feesten.
Hmm ik hou niet zo van chocola, maar vanille weer wel. Een klein stukje danquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Chocola en vanille geloof ik. Een erotische taart.
Vriendin van me maakt ze.
Goed jammer dan, ik zie het morgen allemaal wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima. Veel plezier. Ik kan niet.
Aldo gaf dat aanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goed, het kwam even anders over en dat vond ik niet tof. Niemand hoeft af te zeggen, we kunnen er vast gezamenlijk uitkomen. Ik bood die AP alleen aan ivm het feit dat de kroeg om 2 uur sluit en ik hoorde dat iedereen tot 4/5/6 uur wilde feesten.
Ik lust dus gewoon geen taart.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmm ik hou niet zo van chocola, maar vanille weer wel. Een klein stukje dan.
Zal toch wel lukken, het is morgen pas dinsdagquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lust dus gewoon geen taart.![]()
Maja morgen even appen en hopen dat ik de taart nog kan afzeggen.
Zo niet dan zal ik weer aardig wat kilo's aankomen.
Veel plezierquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik gooi er een film in. Doei, tot ooit.
Geweldig.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 06:59 schreef Tamashii het volgende:
Helaas, ik haal je uit de OP dan.
Goedemorgen. Brak.
Nice job!quote:
JA dat moet je het niet zo laat maken heh!quote:
Jullie hielden me bezigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
JA dat moet je het niet zo laat maken heh!
Nee hoor. Ik sliep redelijk vroeg (voor als ik er 12 uur uit had gemoeten).quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jullie hielden me bezig![]()
Allemaal jullie schuld!
the thug lifequote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik sliep redelijk vroeg (voor als ik er 12 uur uit had gemoeten).
Ik ben ook kapot.
Ja, al werk ik nu al een uur en 8 minuten!quote:
Wat voor verschrikkelijk werk doe je als dat al om 8 uur begint?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, al werk ik nu al een uur en 8 minuten!
Contact agent.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat voor verschrikkelijk werk doe je als dat al om 8 uur begint?
Zelfde als moderator... ze houdt het contact in de gaten.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zelfde als moderator... ze houdt het contact in de gaten.
En als het uit de hand loopt moet ze ingrijpen en contact-boeven arresteren.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zelfde als moderator... ze houdt het contact in de gaten.
En als het uit de hand loopt moet ze ingrijpen en contact-boeven arresteren.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
Had ik al goedemorgen gezegd? Nee nou hoi enzo
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:43 schreef Tamashii het volgende:
Toffe baan wel hoor. Onbeperkt chocolademelk.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:43 schreef Tamashii het volgende:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
Had ik al goedemorgen gezegd? Nee nou hoi enzo
*Jeej* Ook Choco-de-luxe ?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:43 schreef Tamashii het volgende:
8 uur werken he, die 0.5 is pauzequote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nice job!
Zo ff 8.5 uur werken er tegen aan gooien en dan 3 chille dagen.
Duh.quote:
Ja hallo. Ik hoef die pauze heul niet. Zit hier voor noppes.quote:
Ja maar da's gewoon een pak chocomel en dan opwarmen in de magnetronnetjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Duh.Dat heb jij trouwens toch ook?
Jawel, dan kan je even fokken en facebooken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hallo. Ik hoef die pauze heul niet. Zit hier voor noppes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |