Gooi het eruit, wat zit er zo dwars jongenquote:Op maandag 25 februari 2013 18:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dus dan ben je niet meer irritant?
dus jij denkt dat de grootste factor is die irriteert aan jou?
heheheh hoe onwetend
Amateurquote:Op maandag 25 februari 2013 19:02 schreef JRRY het volgende:
1 seconde was ik te vroeg, op lapo te hebben.
Ja maar ''taked'' is wel echt heeeeeel foutquote:Op maandag 25 februari 2013 19:02 schreef promisionxexposed het volgende:
JRRY azijnpissereen beetje normaal denkend mens begrijpt wel wat Hamer ermee wil zeggen.
Mijn ouders hebben me verwekt op een eiland.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke maar daarom dus misschien wel jouw voorliefde op Britney, omdat je ouders seks hadden op haar muziek.
Mijn ouders verwekten mij geloof ik op TLC.
Ik denk niet normaal, ik ben zwakbegaafd stiekemquote:Op maandag 25 februari 2013 19:02 schreef promisionxexposed het volgende:
JRRY azijnpissereen beetje normaal denkend mens begrijpt wel wat Hamer ermee wil zeggen.
Ik ben single vriendquote:Op maandag 25 februari 2013 19:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Gooi het eruit, wat zit er zo dwars jongen![]()
Heeft je vriendin het uitgemaakt?
Ja maar daar had ik het helemaal niet overquote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar ''taked'' is wel echt heeeeeel fout
Dat was een grapje,quote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar ''taked'' is wel echt heeeeeel fout
Ben je jaloers op mij dat ik zoveel chicks heb, is dat het hem?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik ben single vriend
echt al een aantal jaar
STUPID GIRL.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:05 schreef nodig het volgende:
Even beyoncé luisteren omdat jullie er zo fan van zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |