abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123335115

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen
- Een botte kop hebben.

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_123335158
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 18:57 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Als dat niet dat kan, dan houdt het op. Dan blijf ik wel alleen tot mijn 80ste.

Mensen tonen totaal geen interesse voor mij. Als ik iets wil, dan moet ik toch de aandacht trekken.
Je hoeft niet eerst toestemming te krijgen om op een vrouw af te stappen :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_123335362
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 16:49 schreef Cue_ het volgende:
En als je op een eerste date gelijk al geen gespreksstof hebt vraag ik me af wat je uberhaupt aan mensen te vertellen hebt.
Of je elkaar nu mag of
Niet hebben of niet willen is iets anders. Ik zelf kan niet goed zomaar vanuit het niets interesse in iemand hebben. Bij mij moet dat groeien, en zomaar met iemand in een kroeg zitten om iets te gaan drinken en ''praten'', dat trek ik simpelweg niet met iemand die ik daarvoor zelden tot nooit gesproken heb...

Voor mij voelt het minder geforceerd om in de bioscoop te beginnen en vanaf daar zien hoe het loopt dan meteen recht tegenover elkaar gaan zitten voor een gesprek, dan kun je wel meteen de :') gaan gebruiken, maar in dit topic zitten over het algemeen niet de grootste sociale wonderen, dus ik dacht dat het wel nuttig zou zijn om mijn ervaring eens te delen.

Daarnaast heb je na een film meteen iets gemeenschappelijks dat je kunt bespreken, in plaats van dat je alleen maar naar elkaar vraagt..
pi_123335496
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 19:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hoeft niet eerst toestemming te krijgen om op een vrouw af te stappen :)
In vind van wel. Of in ieder geval een teken dat ze het niet erg vind.
:{
pi_123335848
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Ja idd, voor je het weet is het weer ongewenste intimiteit zit je weer op het bureau :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_123335885
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Hiermee zet je vrouwen op een voetstuk. Ga er vanuit dat ze je aardig en gezellig vind. Zo niet, dan heeft ze pech, je volgde alleen maar jezelf en je eigen gevoelens.
pi_123338865
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 19:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hiermee zet je vrouwen op een voetstuk. Ga er vanuit dat ze je aardig en gezellig vind. Zo niet, dan heeft ze pech, je volgde alleen maar jezelf en je eigen gevoelens.
Als ik mezelf en mijn eigen gevoelens volg, dan spreek ik ze helemaal niet aan. Ik wil ze niet lastig vallen, dus heb ik een teken nodig om dichterbij te komen.

Tevens was het een oefenpoging voor het geval dat ik iemand zie waar ik wel achteraan wil. Want zoveel zie ik eerlijk gezegd niet rondlopen bij mij in de buurt dus moet ik wel de skills hebben indien nodig.
  maandag 25 februari 2013 @ 21:01:14 #8
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_123343231
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 19:58 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Als ik mezelf en mijn eigen gevoelens volg, dan spreek ik ze helemaal niet aan. Ik wil ze niet lastig vallen, dus heb ik een teken nodig om dichterbij te komen.

Tevens was het een oefenpoging voor het geval dat ik iemand zie waar ik wel achteraan wil. Want zoveel zie ik eerlijk gezegd niet rondlopen bij mij in de buurt dus moet ik wel de skills hebben indien nodig.
Ook mijn idee man. Ik heb nog steeds moeite om lelijke meisjes te zoenen, ookal weet ik dat het goed is voor m'n progress.

Verder gaat het wel lekker hier eigenlijk. M'n dateervaring is verviervoudigd in de laatste 4 maanden. Allemaal erg leuke knappe dames. Geen seks nog jammergenoeg, daar trek ik nog een jaartje voor uit.. :P
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_123343705
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 19:58 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Er zijn genoeg vrouwen die je zien zitten maar geen "tekens" geven. Er zijn zelfs vrouwen die gek op je zijn en juist de tegenovergestelde "tekens" lijken te geven.

Kortom, je verkleind je kansen enorm met iets waar je geen houvast aan hebt. Leren zwemmen door te gaan zwemmen, niet door te wachten totdat er geen vuiltje is aan de lucht. En onverwachts kan je dan alsnog in een hele stevige storm terecht komen waar je niet op voorbereid was of een maalstroom ;)

Leuke vrouwen worden overigens continue door gasten benaderd, je zult zeker niet de eerste zijn.
pi_123344181
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er zijn genoeg vrouwen die je zien zitten maar geen "tekens" geven. Er zijn zelfs vrouwen die gek op je zijn en juist de tegenovergestelde "tekens" lijken te geven.

Kortom, je verkleind je kansen enorm met iets waar je geen houvast aan hebt. Leren zwemmen door te gaan zwemmen, niet door te wachten totdat er geen vuiltje is aan de lucht. En onverwachts kan je dan alsnog in een hele stevige storm terecht komen waar je niet op voorbereid was of een maalstroom ;)

Leuke vrouwen worden overigens continue door gasten benaderd, je zult zeker niet de eerste zijn.
Ik ben wel eens dat je niet op de goede tekens hoeft te letten, maar als een vrouw aangeeft het niet gewenst te vinden moet je ook je verlies kunnen nemen.
pi_123344402
imo. moet je ook niet te veel waarde hechten aan de ''tekens'' van vrouwen... Het kan inderdaad makkelijk zo zijn dat meisjes die het in je zien zitten juist signalen geven die tegenovergesteld zijn aan wat je zou verwachten..

Toevallig was ik laatst eens met een paar oud collega's uit. We hadden het toen over een paar andere oud collega's, en over een meisje zei ik toen dat ik haar altijd zo nors en chagrijnig vond overkomen... Zeiden die lui: Ja weet je hoe dat komt, omdat ze altijd verliefd op je was :P

Verder denk ik dat meisjes het 9 van de 10 keer totaal niet erg vinden als je ze benadert, ookal zie je er niet uit. Alleen moet het niet meteen te geforceerd zijn of te duidelijk dat je uit bent op een relatie of seks of een date wat dan ook...
pi_123345306
quote:
Dat gaan ze dan toch vervelend vinden? Dat is wat ik niet snap.
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:20 schreef IAmdissapoint het volgende:
Verder denk ik dat meisjes het 9 van de 10 keer totaal niet erg vinden als je ze benadert, ookal zie je er niet uit. Alleen moet het niet meteen te geforceerd zijn of te duidelijk dat je uit bent op een relatie of seks of een date wat dan ook...
En geforceerd wordt het al snel. Je moet ze toch wat vragen en dan het gesprek gaande houden...
pi_123347259
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:34 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Dat gaan ze dan toch vervelend vinden? Dat is wat ik niet snap.

[..]

En geforceerd wordt het al snel. Je moet ze toch wat vragen en dan het gesprek gaande houden...
Ah kom op, vrouwen zijn echt geen Aliens ofzo.. Als je een houding hebt dat je enkel en alleen vrouwen aanspreekt met het oog op ''meer'' dan wordt de situatie inderdaad al snel geforceerd..

Je spreekt toch ook niet elk mannelijk persoon aan om meteen een hechte vriendschap mee op te bouwen, waarom moet er bij vrouwen dan opeens zo veel gewicht in de schaal worden gelegd?

Ik ben ook niet zo van de vriendschappen met vrouwen, en het gebeurt zelden tot nooit dat ik ellenlange gesprekken heb met vrouwen over koetjes en kalfjes, maar ik heb mezelf wel aangeleerd om niet te druk bezig te zijn met wat ik zeg, of ik wel welkom ben in haar ''buurt'', etc etc.. Want als dat allemaal al door je hoofd spookt terwijl je een doodnormaal gesprekje probeert te voeren wordt de situatie inderdaad al gauw ongemakkelijk..

Uiteindelijk zijn het ook maar gewoon mensen, en geloof het van mij met 4 zussen, ze laten ook gewoon boeren en scheten als er geen vreemden in de buurt zijn hoor :P
pi_123348191
Maar daar draait versieren toch om, je versiert iemand toch juist als je er meer van wilt? Een gewone vraag stel ik gerust maar dan moet je echte moves maken.
pi_123348719
Ik heb wel een vraagje voor wie er nog lekker achter de laptop zit:

ik ben 18, heb nooit een vriendin gehad, bewuste keuze, maar nu ben ik toch een meisje tegen gekomen dat ik wel echt leuk vind. Alleen weet ik echt niet wat ik af en toe moet doen. Welke stappen ik moet zetten en eigenlijk alles. Heb het hele relatie-aspect nooit meegemaakt tot nu toe eigenlijk. Ik heb tot nu toe goed contact met haar, en heb haar afgelopen weken paar keer gezien bij het uitgaan, en dat was heel gezellig. Hebben binnenkort afgesproken maar ik ben toch wel benieuwd of jullie me enige tips kunnen geven. Voor mijn gevoel wil ik te snel en ben ik ook niet serieus genoeg, te veel praten en te weinig concreet. Wil na eerdere mislukte pogingen waarbij ik ook te veel dacht en veel te weinig durfde te doen (qua stappen nemen, afspreken ect.) er deze keer toch echt werk van maken. Uitstellen helpt me natuurlijk niet verder.
  maandag 25 februari 2013 @ 22:46:58 #16
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_123349511
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:32 schreef robbie124 het volgende:
Ik heb wel een vraagje voor wie er nog lekker achter de laptop zit:

ik ben 18, heb nooit een vriendin gehad, bewuste keuze, maar nu ben ik toch een meisje tegen gekomen dat ik wel echt leuk vind. Alleen weet ik echt niet wat ik af en toe moet doen. Welke stappen ik moet zetten en eigenlijk alles. Heb het hele relatie-aspect nooit meegemaakt tot nu toe eigenlijk. Ik heb tot nu toe goed contact met haar, en heb haar afgelopen weken paar keer gezien bij het uitgaan, en dat was heel gezellig. Hebben binnenkort afgesproken maar ik ben toch wel benieuwd of jullie me enige tips kunnen geven. Voor mijn gevoel wil ik te snel en ben ik ook niet serieus genoeg, te veel praten en te weinig concreet. Wil na eerdere mislukte pogingen waarbij ik ook te veel dacht en veel te weinig durfde te doen (qua stappen nemen, afspreken ect.) er deze keer toch echt werk van maken. Uitstellen helpt me natuurlijk niet verder.
Je geeft je antwoord zelf al. Escaleren en niet teveel nadenken. ;)

[ Bericht 15% gewijzigd door Pope-of-Dope op 25-02-2013 22:53:19 ]
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_123350220
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:46 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Je geeft je antwoord zelf al. Escaleren en niet teveel nadenken. ;)
Ja eigenlijk weet ik het wel, maar heb de vervelende tic om alles een keer te moeten hebben gezien of gehoord. Zonder exact voorbeeld raak ik in paniek voor mijn gevoel. Probeer er al langer wat aan te doen, maar het blijft met veel denken. In ieder geval bedankt voor je reactie ;)
pi_123351224
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:59 schreef robbie124 het volgende:

[..]

Ja eigenlijk weet ik het wel, maar heb de vervelende tic om alles een keer te moeten hebben gezien of gehoord. Zonder exact voorbeeld raak ik in paniek voor mijn gevoel. Probeer er al langer wat aan te doen, maar het blijft met veel denken. In ieder geval bedankt voor je reactie ;)
Das lastig, want ondanks wat sommigen zeggen is er geen handleiding die voor iedereen werkt. Je hoeft in ieder geval niet onzeker te zijn, dat het leuk is tijdens het uitgaan en ze met je wil afspreken (ik ga ervan uit dat ze weet dat het een date is) betekend dat ze je op zijn minst interessant vindt. Ga in ieder geval niet geforceerd een stappenplan doorlopen en laat het allemaal een beetje over je heen komen. Als er een wederzijdse klik is komt het dan wel goed.
pi_123351340
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 23:23 schreef kipknots het volgende:

[..]

Das lastig, want ondanks wat sommigen zeggen is er geen handleiding die voor iedereen werkt. Je hoeft in ieder geval niet onzeker te zijn, dat het leuk is tijdens het uitgaan en ze met je wil afspreken (ik ga ervan uit dat ze weet dat het een date is) betekend dat ze je op zijn minst interessant vindt. Ga in ieder geval niet geforceerd een stappenplan doorlopen en laat het allemaal een beetje over je heen komen. Als er een wederzijdse klik is komt het dan wel goed.
klik is er in ieder geval, kende haar al iets langer via via en dat ze interesse heeft is niet bepaalt onzichtbaar. Voor mij helpt dit al, omdat ik mijzelf confronteer door alles "hardop" te zeggen. Iets waarmee ik over het algemeen ook last heb, en wat mij ook belemmerd. Ik ken mezelf wel haha, maar ik moet stoppen smoesjes voor mijzelf te verzinnen }:|
pi_123351710
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 23:27 schreef robbie124 het volgende:

[..]

klik is er in ieder geval, kende haar al iets langer via via en dat ze interesse heeft is niet bepaalt onzichtbaar. Voor mij helpt dit al, omdat ik mijzelf confronteer door alles "hardop" te zeggen. Iets waarmee ik over het algemeen ook last heb, en wat mij ook belemmerd. Ik ken mezelf wel haha, maar ik moet stoppen smoesjes voor mijzelf te verzinnen }:|
Ach, de eerste keer is eng, beetje zenuwen is gezond. Heeft bijna iedereen wel last van. Maar als het klikt en je weer in gesprek bent wordt dat wel minder. Denk er gewoon aan dat zij er met net zoveel zenuwen zit.
pi_123352213
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 23:36 schreef kipknots het volgende:

[..]

Ach, de eerste keer is eng, beetje zenuwen is gezond. Heeft bijna iedereen wel last van. Maar als het klikt en je weer in gesprek bent wordt dat wel minder. Denk er gewoon aan dat zij er met net zoveel zenuwen zit.
Ik ga zo veel mogelijk proberen niet na te denken maar mijn hart te volgen (cliché). Uiteindelijk moet ik niet zo geforceerd willen doen maar gewoon zijn wie ik ben. Deze keer wel een goed gevoel bij het hele gebeuren, niet perce zo zenuwachtig omdat de klik echt goed zit.
pi_123352417
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 23:47 schreef robbie124 het volgende:

[..]

Ik ga zo veel mogelijk proberen niet na te denken maar mijn hart te volgen (cliché). Uiteindelijk moet ik niet zo geforceerd willen doen maar gewoon zijn wie ik ben. Deze keer wel een goed gevoel bij het hele gebeuren, niet perce zo zenuwachtig omdat de klik echt goed zit.
Heel goed! ^O^

Sowieso; als je je anders voordoet dan dat je bent val je uiteindelijk door de mand. Niet zo handig :+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_123353054
Nou ik meld me ook maar hier :P
Oh.
pi_123353343
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nou ik meld me ook maar hier :P
Welkom :W
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens