Kijk hem hosselen!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je wilt kunnen we daar verandering in brengen hoor.
Klinkt als een standaard stapavond jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
En bloedneus en blauwe ballen uiteraard.
"Ik leef volgens het adagium "spice up your life", dus geen enkel probleem."quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:07 schreef Dirkos1987 het volgende:
Wat stuur je naar een dame die naar je stuurt: Samen naakt? Beter niet, dit gaat heel "spicy" aflopen.
Vraag niet naar hoe we hierbij zijn uitgekomen, maar weet niet goed wat ik moet sturen.
Ze is nu nog in een relatie die eigenlijk al afgelopen is, ook hebben we al paar keer gedated en gekust.
maar weet niet goed wat ik hier op moet terug sturen
Riskant. Als ze vraagt "wat is adagium" dan is de hele mood naar de klote.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Ik leef volgens het adagium "spice up your life", dus geen enkel probleem."
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Riskant. Als ze vraagt "wat is adagium" dan is de hele mood naar de klote.
Nou ja, dan is ze toch niet leuk genoeg.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed punt. Wel gelijk zekerheid.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, dan is ze toch niet leuk genoeg.
Baas. Maar ik snap het nog steeds niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je wilt kunnen we daar verandering in brengen hoor.
Ik moest adagium googelen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hot 'n spicy pringlesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Okay dan zoek ik wel iemand anders om mijn leven spice te geven.
Spice.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Had jij niet een scharrel, Straw?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had jij niet een scharrel, Straw?
Wat versta je onder scharrel?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag de pret niet drukken.
Meer dan de helft van de dames die ik ooit op Paiq gesproken heb had "een scharrel". Van de andere helft begon ik steeds meer het idee te krijgen dat ze het gewoon niet verteldenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had jij niet een scharrel, Straw?
Tuurlijk, vrouwen hebben ook behoefte om iedere week uit zure sloot uitgebaggerd te hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de dames die ik ooit op Paiq gesproken heb had "een scharrel". Van de andere helft begon ik steeds meer het idee te krijgen dat ze het gewoon niet vertelden
Noh noh, zo praat je toch niet over je moeder.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, vrouwen hebben ook behoefte om iedere week uit zure sloot uitgebaggerd te hebben.
En mannen hebben dat nooit he.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de dames die ik ooit op Paiq gesproken heb had "een scharrel". Van de andere helft begon ik steeds meer het idee te krijgen dat ze het gewoon niet vertelden
Geen idee wanneer een mens dat wel mag (nooit, kan ik me zo voorstellen), maar ik deed het ook niet. Ik liet een eventuele date er ook niet om schieten, voor we dat gaan denkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:20 schreef Murdera het volgende:
Nee goed ik mag daar echt niets van zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |