Ik heb me toen kostelijk vermaakt.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Juist na John Carter zouden we beter moeten weten
Het gaat toch niet alleen om de film.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Juist na John Carter zouden we beter moeten weten
Hoezo niet zo populair als vorig jaar?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:54 schreef SiIk het volgende:
Toch jammer dat het niet zo populair is als vorig jaar eigenlijk. Ook geen teller dit jaar
Als dat zo was zou ik thuisblijvenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Het gaat toch niet alleen om de film.
Ah, verkeerde inschatting dan misschien. Hoewel ze vorig jaar alle 600 weg waren binnen een avond. Maar niet op de dag zelf, dus misschien weten we dat te verbeteren nu.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo niet zo populair als vorig jaar?
We gaan rap naar de 400 al hoor
We zijn pas 2 uur onderwegquote:Op maandag 25 februari 2013 21:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als dat zo was zou ik thuisblijven
[..]
Ah, verkeerde inschatting dan misschien. Hoewel ze vorig jaar alle 600 weg waren binnen een avond. Maar niet op de dag zelf, dus misschien weten we dat te verbeteren nu.
Hmm, nouja. Vorige keer waren er binnen een uur 400 wegquote:
Leuk dat je er bij bent, Site-Admin!quote:
Dat was de eerste keer en dus nog 'nieuwer'.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hmm, nouja. Vorige keer waren er binnen een uur 400 wegEn meer topics. Maar ik zei al, kan aan mij liggen
Ik ook. Dit jaar ook geen banner enzo omdat ik die heb uitstaan (neem aan tenminste dat er wel een is)quote:Op maandag 25 februari 2013 21:11 schreef twi het volgende:
Vorig jaar meldde ik me veel vroeger in dit topic, Siikje.
Niets!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ook. Dit jaar ook geen banner enzo omdat ik die heb uitstaan (neem aan tenminste dat er wel een is)
Ik was er toen gewoon veel meer mee bezig, dus ik ook anders
Wat moet ik aan
En de spanning die je had omdat je mij, die gemene zuigende mysterieuze kutuser nog moest meeten. Nu ik verlegen en extreem lief ben gebleken is dat gevoel een beetje weg.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ook. Dit jaar ook geen banner enzo omdat ik die heb uitstaan (neem aan tenminste dat er wel een is)
Ik was er toen gewoon veel meer mee bezig, dus ik ook anders
Kaneel-mode: Niets natuurlijkquote:Wat moet ik aan
Jongequote:Op maandag 25 februari 2013 21:18 schreef twi het volgende:
[..]
En de spanning die je had omdat je mij, die gemene zuigende mysterieuze kutuser nog moest meeten. Nu ik verlegen en extreem lief ben gebleken is dat gevoel een beetje weg.
[..]
Kaneel-mode: Niets natuurlijk
Ik verwacht een witte sticker met wat rare rode lijntjes die op een O en een Z moeten lijken.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de goodiebag.
Dat soort dingen zeg ik niet tegen Silk.quote:
Waarom dequote:Op maandag 25 februari 2013 21:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
GC / [premeet] FOK!première Disney's OZ THE GREAT AND POWERFUL!
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Ik verwacht een witte sticker met wat rare rode lijntjes die op een O en een Z moeten lijken.
Omdat ik al wist dat jij het niet bent.quote:
Het was Stefan toch, die dat zei?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Omdat ik al wist dat jij het niet bent.
Niet te snel in de trein stappen, dan kun je deze keer wel gezellig met "dat ene groepje dat in Leiden uitstapte" meereizen.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb de sticker nog een hele tijd in mijn portomenee gehad.
Nee, Intronic.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was Stefan toch, die dat zei?
Die sticker bevatte het John Carter of Mars logo. Niet waarschijnlijk dat Oz eenzelfde logo heeft.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Ik verwacht een witte sticker met wat rare rode lijntjes die op een O en een Z moeten lijken.
Ohjaaa! Dat heb ik verdrongen hoor!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:28 schreef twi het volgende:
[..]
Niet te snel in de trein stappen, dan kun je deze keer wel gezellig met "dat ene groepje dat in Leiden uitstapte" meereizen.
Al moet ik nu naar Rotterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |