PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ik heb iets gemist over free packs?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb die 2 van vannacht, maar komt me nu niet goed uit ze te openen, kan ze even nergens kwijt
Klopt, maar contracten enzo wil ik best even bewaren tot van het weekendquote:Op maandag 25 februari 2013 15:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist over free packs?Of is dit voor Season Ticket?
En ach, zit toch alleen maar prut in -> discard.
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:33 schreef Thorb het volgende:
Je kan ze wel een tijdje bewaren denk ik, in ieder geval wel tot volgende week. Volgens mij nog wel een stuk langer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:36 schreef Thorb het volgende:
Moet iets vertellen over een bekende Duitser, mag geen sporter zijn.Was Einstein geen Duitser?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Moet iets vertellen over een bekende Duitser, mag geen sporter zijn.Adolf HitlerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet iets vertellen over een bekende Duitser, mag geen sporter zijn.michael schumacherSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of is Formule 1 ook een sport ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Oostenrijkers zijn wannabe Duitsersquote:Op maandag 25 februari 2013 15:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ach, een kniesoor die daarop let toch ?
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
michael schumacher
of is Formule 1 ook een sport ?
En wel erg standaardquote:
Het is wel een Duits leraarquote:Op maandag 25 februari 2013 15:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ach, een kniesoor die daarop let toch ?
Niks over weten? Gewoon zijn wiki-site voorlezen.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
En wel erg standaard
Einstein kan ook wel, maar daar zou ik helemaal niets over weten. Over Marx kan je nog wel wat zeggen/discussie houden lijkt me
Angela Merkel? Rudi Carel (toch een soort Duitserquote:Op maandag 25 februari 2013 15:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
En wel erg standaard
Einstein kan ook wel, maar daar zou ik helemaal niets over weten. Over Marx kan je nog wel wat zeggen/discussie houden lijkt me
Zonder blaadjequote:Op maandag 25 februari 2013 15:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niks over weten? Gewoon zijn wiki-site voorlezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet iets vertellen over een bekende Duitser, mag geen sporter zijn.Von Bismarck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oneindig veel filosofen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Marlene Ditrich. Geile chick was dat. Uit mijn jeugd uiteraardquote:Op maandag 25 februari 2013 15:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
En wel erg standaard
Claudia Schiffer was toch ook Duits?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Marlene Ditrich. Geile chick was dat. Uit mijn jeugd uiteraard
Die naam kwam ik al tegen. Actrice ofzo?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Marlene Ditrich. Geile chick was dat. Uit mijn jeugd uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |