deze al langsgekomen ?quote:PSV heeft Jeremain Lens een maximale boete opgelegd voor zijn rol tijdens de ongeregeldheden zondag na afloop van het uitduel van de club uit Eindhoven bij Feyenoord.
Dat is het resultaat van een gesprek tussen de aanvaller en de leiding van PSV maandag op trainingscomplex de Herdgang. PSV legt de international geen schorsing op.
De aanklager van de KNVB buigt zich nog wel over de incidenten die na afloop van het duel in de catacomben van de Kuip gebeurden.
PSV wil niets kwijt over de omvang van de boete. Lens moet het bedrag aan een goed doel doneren.
is al aangepast toch ?quote:
3 fouten in 1 woord briljant! Lijkt mij wel met nationale dictee.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:15 schreef nomnom het volgende:
Het is toch gewoon gedoofd? Of het is uit...
Grote straf? Het is gewoon een lachertje om te denken dat je er zo mee mag weg komen.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:13 schreef Anosmos het volgende:
Die TT... m'n ogen krijgen aids...
en btw, terecht dat die gozer een grote straf krijgt. Had wat mij betreft heel wat groter mogen zijn van de PSV-kant.
Haha was wel een goede TT jammer van de spelling. Wmb zo laten staan gewoon ermee geconfronteerd blijven.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:17 schreef Jimbo het volgende:
Psst, wat boeit die ttiemand moest een nieuwe maken.
ook een puick plan.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:24 schreef jakees het volgende:
[..]
Haha was wel een goede TT jammer van de spelling. Wmb zo laten staan gewoon ermee geconfronteerd blijven.
Cazzo, CAZZOquote:Op maandag 25 februari 2013 14:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
Jammer dat Pelle er niet bij was, zou wel lachen zijn geweest met die overdreven italiaanse handgebaren van hem
Inderdaad. Het zijn vooral de journalisten die weer de moraalridder moeten uithangen en het ontzettend uitvergroten, maar wel blij zijn dat ze een gespreksonderwerp hebben.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:25 schreef Katth het volgende:
Storm in een glas water dat hele incident. Beetje duwen en trekken na zo'n beladen wedstrijd, ik zie het erge er niet in. Hoort niet natuurlijk, maar moet het niet erger maken dan het is.
"Massale knokpartij" was ook de eerste berichtgeving. Ga je later de beelden bekijken, verwachte een bebloede kop van Strootman en viel dat ff tegen...quote:Op maandag 25 februari 2013 14:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Inderdaad. Het zijn vooral de journalisten die weer de moraalridder moeten uithangen en het ontzettend uitvergroten, maar wel blij zijn dat ze een gespreksonderwerp hebben.
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:29 schreef Katth het volgende:
[..]
"Massale knokpartij" was ook de eerste berichtgeving. Ga je later de beelden bekijken, verwachte een bebloede kop van Strootman en viel dat ff tegen...
Precies!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:25 schreef Katth het volgende:
Storm in een glas water dat hele incident. Beetje duwen en trekken na zo'n beladen wedstrijd, ik zie het erge er niet in. Hoort niet natuurlijk, maar moet het niet erger maken dan het is.
wel met de hagenezen voorop.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Precies!
Bij FC Rijnmond zei Wijnstekers het ook al, je ziet dat Feyenoord een team is, ze duiken er gelijk met z'n allen op.
Hij had denk ik wel de mazzel dat hij de 2e helft tegen Wijnaldum kwam te staan.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
1e helft zag je duidelijk dat hij moest wennen en was hij inderdaad matig, maar in de 2e helft herstelde hij zich prima en speelde gewoon een erg goede pot
Zo'n geintje kan het team alleen maar hechter maken. Vooral die Verkoekoek wordt nu toch populairder denk ik als die thuis tegen Utrecht wat laat zien dan komt die in een flow let maar op!quote:
Beter nog; wanneer gaan we hem naturaliseren?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:41 schreef De_Pel het volgende:
Wanneer wordt de Pelgod eigenlijk eens opgeroepen voor het Italiaanse elftal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |