SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 13% gewijzigd door Mike op 26-02-2013 11:00:49 ]Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Die lijkt me echt helemaal niets.quote:
Als je anaal wilt neuken zekerquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als je wil neuken trouwens Cruel Intensions opzetten.
Vond Juno niet erg romantisch, de romantiek zit letterlijk in de laatste 5 minutenquote:
huh? Is dat niet de film waar die stevige cowboys elkaars boypussy aan repen trekken? Romantisch wel hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 14:00 schreef Fascination het volgende:
Brokeback Mountain: prachtige sfeerbeelden, goed acteerwerk van de twee hoofdrolspelers, het ultieme "we kunnen niet bij elkaar zijn"-verhaal
Tja, seks hoort er nu eenmaal bij. Bovendien is het maar één scene in de hele film.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:59 schreef tarantism het volgende:
[..]
huh? Is dat niet de film waar die stevige cowboys elkaars boypussy aan repen trekken? Romantisch wel hoor
Hmm, gedeeltelijk met je eens. De laatste 5 minuten is de standaard Hollywood-romance, maar tussendoor is er ook wel wat (buitenechtelijke) romance. Niet bijzonder romantisch, nee, maar best een leuke film over relaties.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Vond Juno niet erg romantisch, de romantiek zit letterlijk in de laatste 5 minuten
Het is een geweldige film maar bij romantiek denk ik eerder aan Notebookquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:26 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Hmm, gedeeltelijk met je eens. De laatste 5 minuten is de standaard Hollywood-romance, maar tussendoor is er ook wel wat (buitenechtelijke) romance.
Yeah.... no.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is een geweldige film maar bij romantiek denk ik eerder aan Notebook
Notebook is de ultieme romantische film jonguhquote:
Nee, lachwekkende kitschfilm.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Notebook is de ultieme romantische film jonguh
Aparte keuzesquote:
Yeah, arthouse romantiek.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Aparte keuzes
Maar idd, beide arthouse romantiek
Love and Other Drugs is een redelijke arthouse lovestory , erg goedquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:40 schreef Chule het volgende:
[..]
Yeah, arthouse romantiek.Ik gruwel van die cliché romantische films.
Kijk die films die ik heb genoemd, Fascination.
Crazy, Stupid, Love was wel okay. Zal die andere eens downloaden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Love and Other Drugs is een redelijke arthouse lovestory , erg goed
Crazy, Stupid,. Love ook
Maar mijn favo arthouseachtige liefdesfilm is One Day (ook met Anne Hathaway)
ZIEN!
One Day heeft een mooi uitgangspuntquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:46 schreef Chule het volgende:
[..]
Crazy, Stupid, Love was wel okay. Zal die andere eens downloaden.
Deze man weet. En Lost in Translation.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:08 schreef Gorro het volgende:
Before Sunrise en Before Sunset (en Before Midnight die dit jaar uit komt)
Blue Valentine heb ik gezien. Best een goede film, maar ligt wel erg zwaar op de maag.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:31 schreef Chule het volgende:
Blue Valentine
Never Let Me Go
Atonement
BS en BS vond ik redelijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:48 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Deze man weet. En Lost in Translation.
Oh, dan moet je Never Let Me Go misschien ook maar overslaan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Blue Valentine heb ik gezien. Best een goede film, maar ligt wel erg zwaar op de maag.
Never Let Me Go gaf me inderdaad een vrij apart gevoel. Blue Valentine is werkelijk prachtig, maar aardig deprimerend.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:35 schreef Chule het volgende:
[..]
Oh, dan moet je Never Let Me Go misschien ook maar overslaan.
Nee, nu heb je me nieuwsgierig gemaakt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:35 schreef Chule het volgende:
[..]
Oh, dan moet je Never Let Me Go misschien ook maar overslaan.
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:08 schreef Gorro het volgende:
Before Sunrise en Before Sunset (en Before Midnight die dit jaar uit komt)
Het is een film waarvoor je moet gaan zitten, en waarvoor je de rust moet nemen. Pas de tweede viewing greep ie me aan, de eerste viewing had ik t geduld nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, nu heb je me nieuwsgierig gemaakt.
Ha ha. Ieder topic in met aanraders etc zit er wel weer een mongool bij dit dit soort grappen maakt. Post Salo en Martyrs meteen maar even, dan hebben we dat ook weer gehad.quote:
Ik met meer van de Sybian filmsquote:
Doe es normaal ofzoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ha ha. Ieder topic in met aanraders etc zit er wel weer een mongool bij dit dit soort grappen maakt.
Die van rond 95 is ook helemaal niet verkeerd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:37 schreef Dobbs het volgende:
Romeo and Juliet (1968)
Past er zeker bij. Had zelf niet verwacht dat ik hem zo mooi zou vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |