Nu is het nog leuk idd.quote:Op maandag 25 februari 2013 06:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In het begin heel leuk, daarna wordt het vermoeiend...
Althans das mijn ervaring haha
Pas nou maar op, ben bang dat je je op een gegeven moment gaat ergeren. Zonde als het zo leuk begon.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:28 schreef habitue het volgende:
[..]
Nu is het nog leuk idd.Maar nu ook al erg vermoeiend, ze verneukt mijn bioritme
Meh het zal daar niet snel op stuklopen, als ik er echt even geen zin in heb zeg ik het gewoon.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pas nou maar op, ben bang dat je je op een gegeven moment gaat ergeren. Zonde als het zo leuk begon.
'maar... maar... vind je me niet aantrekkelijk dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 12:35 schreef habitue het volgende:
Meh het zal daar niet snel op stuklopen, als ik er echt even geen zin in heb zeg ik het gewoon.
Ik kan me dat alles echt slecht voorstellen..quote:Op maandag 25 februari 2013 12:41 schreef Northside het volgende:
[..]
'maar... maar... vind je me niet aantrekkelijk dan?'
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:41 schreef Northside het volgende:
[..]
'maar... maar... vind je me niet aantrekkelijk dan?'
Deze baas snapt hetquote:Op maandag 25 februari 2013 12:45 schreef habitue het volgende:
[..]![]()
Je moet vrouwen ook een beetje in onzekerheid laten
Over the top is wel ergerlijk idd.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou het best wel irritant vinden als een vrouw alleen maar daar mee bezig is, zeker op afstand, als je er niets mee kunt doen. "Ga werken ofzo!", zou ik dan denken. Of zoek een leuke hobby
.
Hebben jullie verder ook nog iets gemeen behalve dat jullie je fysiek tot elkaar aangetrokken voelen?quote:Op maandag 25 februari 2013 12:48 schreef habitue het volgende:
[..]
Over the top is wel ergerlijk idd.
Ze zijn er hoor die figuren. Als je dan niet reageert: "Je bent niet echt van de whatsapp hè?".quote:Op maandag 25 februari 2013 12:53 schreef Fascination het volgende:
De hele dag met iemand whatsappen.Moet er niet aan denken.
Elkaar voor het slapen gaan nog welterusten wensen op whatsappquote:Op maandag 25 februari 2013 12:53 schreef Fascination het volgende:
Vreselijk iddquote:Op maandag 25 februari 2013 12:56 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ze zijn er hoor die figuren. Als je dan niet reageert: "Je bent niet echt van de whatsapp hè?".
Daar was ik snel klaar mee.
Is ook niet te doen tussen al dat fokken door.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:58 schreef Viking84 het volgende:
Overdag heb ik geen tijd om uitgebreid te whatsappen,
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Is ook niet te doen tussen al dat fokken door.
Verschikkelijk inderdaad, zo heb ik er ook eentje gehad. Had er wel mee afgesproken maar toen kon ze niet komen hierna werd het helemaal te gek, uiteindelijk heb ik niet meer met haar gesproken.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:53 schreef Fascination het volgende:
Neem een nokia 1100, werkt perfectquote:Op maandag 25 februari 2013 13:00 schreef Weissman het volgende:
Ik heb geen Whatsapp, maak ik nog kans om ooit een date te krijgen ?
Voornamelijk voelen we ons bizar op ons gemak bij elkaar na 24 uur bij elkaar te zijn geweest, en maken elkaar constant aan het lachen. Dat is voor nu goed zo.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hebben jullie verder ook nog iets gemeen behalve dat jullie je fysiek tot elkaar aangetrokken voelen?daar heb ik je niet over gehoord
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |