SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonnebankje ergens in Amsterdamquote:Op maandag 25 februari 2013 12:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zeg het maar, waar is hij? Spanje? Dubai?
Ik heb het wel in m4v formaat, weet niet of jouw toestel dat aankanquote:Op maandag 25 februari 2013 13:15 schreef Cara het volgende:
Heeft iemand een mp4? Ga straks s met de trein en wil wel even wat kijken
Die heeft het al druk genoeg.quote:Op zondag 3 maart 2013 01:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, ze wilden eigenlijk Ronald Waterreus krijgen maar die kon niet.
quote:Op zondag 3 maart 2013 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je alle open deuren in het Philips Stadion moet inschoppen ben je wel even bezig.
vanavond is zijn sollicitatiegesprek voor trainer van Twentequote:Op zondag 3 maart 2013 01:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zo zo, Bertje voor de tweede week op rij?
Ze zijn bezig z'n hand chirurgisch te verwijderen uit Mark van Bommel.quote:Op zondag 3 maart 2013 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je alle open deuren in het Philips Stadion moet inschoppen ben je wel even bezig.
Ik denk dat ze minstens één spits uit de eredivisie tot fenomeen bestempelen.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:49 schreef Evertjan het volgende:
ik verwacht vanavond wel een kaartje met het resterende programma van de top-3 en een discussie wie van de 3 het gemakkelijkste programma heeft
Wat is hij ook vies dik héquote:Op zondag 3 maart 2013 20:01 schreef jakees het volgende:
Zo JAck heeft ook een aardig kleurtje opgedaan haha wat een bruine kop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |