welke dan? en werken alle touch gestures ermee?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik gebruik een Logitech bluetooth muis voor de Ubuntubak die aan m'n tv hangt, werkt perfect.
Ehh deze:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:44 schreef Superthomas het volgende:
[..]
welke dan? en werken alle touch gestures ermee?
grapjas, dat is helemaal geen touchmuis!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ehh deze:
[ afbeelding ]
Ik gebruik 'm alleen om vanaf de bank video te kijken, zowel gedownload als via youtube en dat doet ie perfect.
Oh.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:52 schreef Superthomas het volgende:
[..]
grapjas, dat is helemaal geen touchmuis!
ik zoek er zoeen als de apple magic mouse.
Vol met ikoontjesquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:57 schreef fotostarter het volgende:
Hoe ziet jullie bureau blad eruit? Gebruik pas ubuntu en vind het er wat kaal uit zien
Okquote:
Ik krijg die update nietquote:Op zondag 31 maart 2013 09:44 schreef wdn het volgende:
13.04 geinstalleerd
En werkt nu al als een sneltrein
En de cube is terug
Update? 13.04 komt pas in aprilquote:
Tot nu toe draait 13.04 bij mij stabieler dan 12.10. Unity dash enzo werkt ook mallesnel, al heb ik ook onlangs mijn hardware geüpgraded, dus misschien geen objectief vergelijk. Ik denk dat 13.04 weer echt zo'n toprelease wordt, net als 10.10 en 8.04.quote:Op zondag 31 maart 2013 10:30 schreef wdn het volgende:
Gaat lekker tot nu toe. Nog geen crash report gezien
Nautilus ziet er leuk uit. USC lijkt niet veranderd.
Dash komt snel op.
Battery lijkt iets beter te zijn (maar is nog iets te vroeg voor een oordeel).
Prima hardware. De ubuntu installer maakt automatisch een mooi dual-boot menu voor je, als je kiest om het naast je bestaande besturingssysteem te installeren. Één van die partities wordt dan verkleind om de Linux partities te kunnen maken, dus zorg voor een recente backup voor mocht onverhoopt de stroom uitvallen ofzo...quote:Op woensdag 3 april 2013 23:22 schreef bad-sector het volgende:
Noob alert ik weet het....ik wil ubuntu 12.10 installeren naast win7, maar zoonlief wil graag minecraft spelen. Kan dit ook? En draait ubuntu een beetje snel met de volgende specs :
Quad core 2.2
3 gb ram
ATI radeon 2600
500 gb HDD gepartioneerd in 2 X 250 gb?
Iemand tips?
Lijkt me duidelijk ik ben volledig nieuw met linux.
Je hebt een LTS versie, dus je hoeft nog niet te updatenquote:Op zaterdag 6 april 2013 05:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
heb ook ubuntu, zalig om mee te werken, alleen moet ik hem dringend updaten :s staat nog 12.04 op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |