quote:Op maandag 11 maart 2013 21:36 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Hoezo ben jij 31w4???? Wanneer is dat in vredesnaam gebeurd????
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:53 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik moest wel even slikken hoor, bij t horen van een jommetje. Alleen maar om de kleertjes, ik wilde zo graag weer roooozzzzeeee.
Ach ik zie het positief, als ik nu pies kom ik jouw gehele collectie overnemen!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:29 schreef twentemeisje het volgende:
[..]![]()
!
Bizar he? Het is zo snel gegaan, maar tegelijkertijd kan ik de klok wel vooruit kijken tot het moment dat die kleine (nou ja, kleine, hij is al bijna 5 pond) in mijn armen ligt
.
Wat hoop ik toch enorm verdorie dat jij als de wiedeweerga die streepjes plast Lijn! X!
Ik beloof je bij deze dat jij dan de eerste koop hebt!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:14 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ach ik zie het positief, als ik nu pies kom ik jouw gehele collectie overnemen!
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:26 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik beloof je bij deze dat jij dan de eerste koop hebt!
Ja, voor dat soort 'oppervlakkige' dingen lijkt me een meisje ook zo leukquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:27 schreef Juud79 het volgende:
Oh ja, ik beken ook........ Ik ben zielsgelukkig met mijn jommetje in de buik, een ventje, echt zo tof.
Maar ik ga MP op voor kleertjes, winkelen voor kleertjes en dan denk ik toch soms, ow nooit meer zo'n schattig jurkje of vestje of maillot.....en ik kijk nog veelal automatisch naar meidenspul.
En er is echt zoveel meer leuks voor meiden, ik heb zo'n uitgesproken smaak dat het moeilijk is om nu leuke/orginele dingen te vinden voor ons jommetje.
Doen!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Nou dat, ik zit er nog steeds aan te denken om een kledinglijn te starten voor jongens.
Zondderonzin
Dat speelt vanaf de dreumes leeftijd prima hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:41 schreef Juud79 het volgende:
Ik hou ook niet van Disney, of teksten of al dat soort lelijkheid....ook niet van jumpsuits met vrachtwagen, tractor, auto of dat soort dingen.
Wel van streepjes, of gewoon een simpel rood shirtje met een mooie kleine afbeelding.
Nou ja, ik kan goed speuren, dus het zal wel wat worden.
Ja en broekjes is helemaal een ramp, ik heb nu vooral suits en crawlers voor hem en alleen joggingbroekjes of heel zachte broekjes. Ik hou niet van spijkerbroek of stug katoen ofzo, dat zit en speelt niet lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |