Nee joh kan gewoon verder omhoog gaan. Zo heb ik ook wel jeugdspelers gehad van wie hun zelfbeheersing van 9 naar 16 gingen.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens, was het niet zo dat spelers per attribuut maar 4 punten vooruit konden gaan?
Kan ik me herinneren van voorgaande spellen.
Dijks zijn positie kiezen is van 8 naar 14 gegaan.
OK, dan heb ik het verkeerd onthouden.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh kan gewoon verder omhoog gaan. Zo heb ik ook wel jeugdspelers gehad van wie hun zelfbeheersing van 9 naar 16 gingen.
Als er blessures vallen, dan ook maar allemaal tegelijkquote:Op maandag 25 februari 2013 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
OK, dan heb ik het verkeerd onthouden.
Nu ook schone 6 weken er uit en Veltman een maand.
Hopelijk blijft het nu hierbij.
Mijn bankzitters zijn spelers die vertrekken aan het einde van het seizoen, zoals Noordhoff en Sporkslede. Maar tot nu toe wel gewonnen van De Graafschap, Heerenveen en Trabzonspor. Het had slechter kunnen gaan.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er blessures vallen, dan ook maar allemaal tegelijkSchone verkoop ik trouwens standaard in mijn eerste seizoen
Babel was de eerste seizoenen bij Ajax een baas, met 20 goals per seizoen. Toen verkocht en toen speelde hij net aan 20 wedstrijden in 5 jaarquote:Op maandag 25 februari 2013 11:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn bankzitters zijn spelers die vertrekken aan het einde van het seizoen, zoals Noordhoff en Sporkslede. Maar tot nu toe wel gewonnen van De Graafschap, Heerenveen en Trabzonspor. Het had slechter kunnen gaan.
Babel is op de weg terug, dat is al iets.
1-1 tegen Feyenoord en Chalobah geblesseerd uitgevallen. Maand kwijt .quote:Op maandag 25 februari 2013 11:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Babel was de eerste seizoenen bij Ajax een baas, met 20 goals per seizoen. Toen verkocht en toen speelde hij net aan 20 wedstrijden in 5 jaarSporkslede moet je houden trouwens, is een prima VM
Ooh oke dan kan het. Speel je met Eriksen op 10?quote:Op maandag 25 februari 2013 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
1-1 tegen Feyenoord en Chalobah geblesseerd uitgevallen. Maand kwijt .
Sporkslede heeft al een contract getekend bij Club Brugge.
Eriksen (als hij fit is) als vooruitgeschoven spelmaker. Op de 10 positie. De Jong/Schone en van den Boomen daar achter.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh oke dan kan het. Speel je met Eriksen op 10?
Presteert hij goed op 10? Ik heb altijd met hem gespeeld op de CM positie als vooruitgeschoven spelmakerquote:Op maandag 25 februari 2013 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eriksen (als hij fit is) als vooruitgeschoven spelmaker. Op de 10 positie. De Jong/Schone en van den Boomen daar achter.
26 wedstrijden, 13 goals, 9 assists. 7,84 gemiddeld. Kan beter.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Presteert hij goed op 10? Ik heb altijd met hem gespeeld op de CM positie als vooruitgeschoven spelmakerToen deed hij het best aardig
Je scoort niet heel veel, in vergelijking. Hoe speel je?quote:
Ik vind dat best een goed rendement hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
26 wedstrijden, 13 goals, 9 assists. 7,84 gemiddeld. Kan beter.
Hij begon extreem goed dit seizoen, maar viel terug.
jaa eigenlijk wel ;pquote:Op maandag 25 februari 2013 11:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind je dat er niet lelijk uitzien met al die neppe logo's?
Ik wilde het net zeggenquote:Op maandag 25 februari 2013 11:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind je dat er niet lelijk uitzien met al die neppe logo's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |