Ik denk dat het nummer daarvoor toch wat te veel op safe speelt. Het lijkt erop dat veel mensen dit jaar toch voor wat afwijkenders gaan. Niet te veel natuurlijkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb 'm net voor het eerst gehoord: We zitten volgend jaar gewoon weer in Rusland hoor
Het lied is sterk genoeg om ook vanuit het Westen de punten binnen te tikken, en in hun Sovjet-block krijgen ze sowieso wel flink wat punten....
Ik denk niet dat er dit jaar een Loreen of Alexander Rybak meedoet, die de rest van het veld op een gigantische achterstand kunnen zetten. In dat geval is het genoeg om uit alle landen een paar punten te krijgen en van de (vele) buren het volle pond. Dus dit kan prima in de Top 3 eindigen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:33 schreef Aoibhin het volgende:
Ik denk ook niet dat dit wint hoor. Het zal ongetwijfeld scoren omdat het gewoon slim is gedaan en commercieel goed ligt, maar het brengt weinig nieuws en is wat standaard.
Echt he, en die teksten "lets burrie our guns" en "let's reach out to those who need it the most"quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat een AFschuwelijke videoclip hebben ze erbij gemaakt
Wat zijn dat?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:16 schreef grazz het volgende:
Deze worden morgen uitgedeeld speciaal voor het optreden van Rusland:
[ afbeelding ]
Dat. en dus terecht door naar de finale.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:08 schreef Toposcoupe het volgende:
Glazuur verwoestend, maar wel een perfecte uitvoering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |