Ik stel niet zulke hoge eisen aan een toestel en ik kan me goed voorstellen dat er FOK!kers zijn die graag over willen stappen naar een wat recenter toestel en daarom hun S1 aan mij willen verkopenquote:Op maandag 25 februari 2013 04:58 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom wil je in godsnaam zon kuttoestel?
Top! Laat maar wetenquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:26 schreef sanger het volgende:
Heb er nog 1 liggen volgens mijEffe kijken vanavond.
Is iets tussen gekomen, ik zal vanavond eens kijken of ik hem kan vindenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:38 schreef MustachoDan het volgende:
[..]
Top! Laat maar weten
Foto's via PM zijn ook heel welkom.
Graagquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Is iets tussen gekomen, ik zal vanavond eens kijken of ik hem kan vinden
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Is iets tussen gekomen, ik zal vanavond eens kijken of ik hem kan vinden
Laten jullie nog iets weten?quote:
Ja hoor, zitten alle accessoires erbij?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:50 schreef Sendur1982 het volgende:
Is een i9001 (galaxy s1 plus) ook goed? Volgens mij heeft mijn vader daarvan nog een puntgaaf exemplaar van liggen..
Oke top! Laat maar wetenquote:Op maandag 4 maart 2013 16:06 schreef Sendur1982 het volgende:
Volgens mij wel, en heeft altijd in een hoesje gezeten!
Ik ga er morgenavond naartoe, dus zal dan even alles bij elkaar zoeken.
Oh jammerquote:Op maandag 4 maart 2013 16:31 schreef Sendur1982 het volgende:
Heb m net even gebeld maar heb een beetje voor mijn beurt gesproken; hij wil m helemaal niet wegdoen!
Succes met de zoektocht!
Hoe dan?quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:47 schreef appelen het volgende:
Je kunt iedereen wel kicken maar zo vind je er nooit een
Top! Laat maar weten.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:07 schreef Kanjer het volgende:
Over een paar weken ga ik mijn abbo's verlengen.
Dan heb ik 2 Galaxy S 9001 in de aanbieding, een witte en een zwarte, zo goed als nieuw. doos heb ik, denk ik, nog wel ergens, headset niet die zijn gebruikt.
Nee sorry, ga liever voor een onbeschadigd toestel bij nader inzien. Ik wacht op de galaxy plus van Kanjer. Tenzij er in de tussentijd mensen zijn die ook een zo goed als nieuwe Samsung Galaxy S aan mij willen verkopen.quote:
Ben je niet vergeten. Je hoort zsm van me.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:32 schreef MustachoDan het volgende:
[..]
Nee sorry, ga liever voor een onbeschadigd toestel bij nader inzien. Ik wacht op de galaxy plus van Kanjer. Tenzij er in de tussentijd mensen zijn die ook een zo goed als nieuwe Samsung Galaxy S aan mij willen verkopen.
Top!quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:40 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ben je niet vergeten. Je hoort zsm van me.
Ter info: ik heb laatst een originele batterij voor mijn S plus gekocht via dealextreme, voor $13.50. Dus je kan hem altijd nog slijten!quote:Op maandag 4 maart 2013 09:25 schreef sanger het volgende:
Klopt, ik zit (zeker in het weekend) niet de hele dag op FOK!![]()
Ik heb hem gevonden, maar de batterij is overleden. Je zult er dus niet heel veel aan hebben ben ik bang.
Ik weet dat batterijen niet zo duur zijn, maar dat is dan voor de nieuwe eigenaarquote:Op donderdag 14 maart 2013 08:45 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ter info: ik heb laatst een originele batterij voor mijn S plus gekocht via dealextreme, voor $13.50. Dus je kan hem altijd nog slijten!
Contract verlenging gedaan, nieuwe toestellen zijn onderweg.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:32 schreef MustachoDan het volgende:
[..]
Nee sorry, ga liever voor een onbeschadigd toestel bij nader inzien. Ik wacht op de galaxy plus van Kanjer. Tenzij er in de tussentijd mensen zijn die ook een zo goed als nieuwe Samsung Galaxy S aan mij willen verkopen.
Hangt van je prijs af, stuur maar een DMquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:48 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Contract verlenging gedaan, nieuwe toestellen zijn onderweg.![]()
Heb je nog interesse en zo ja, in 1 of allebei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |