Wil de echte Nederlander nu opstaan?quote:
Moet íe maar beter zijn best doen.quote:Op maandag 25 februari 2013 03:12 schreef neohu het volgende:
Roger Deakins had die oscar voor Beste Cinematography moeten krijgen, die man is geniaal en al 10 keer genomineerd geweest zonder ooit te winnen!
Tja 40sec...quote:Op maandag 25 februari 2013 03:13 schreef Rainesz het volgende:
Totaal geen tijdsdruk op die speeches
voorgaande jaren niet toch? dan kreeg je zo'n een of ander loungemuziekjequote:Op maandag 25 februari 2013 03:14 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Krijg je vast vaker als speeches te lang duren.
Ja dus.quote:Op maandag 25 februari 2013 03:14 schreef spacechinees het volgende:
Na Jaws was dat toch de magnificent seven geef antwoord pls
Ach, je komt weer zuur doen?quote:Op maandag 25 februari 2013 03:16 schreef Stefan het volgende:
Slechte openingmonoloog en cliche en ze lieten amper mensen zien wie hij belachelijk maakte
zit jij met 45 minuten lag te kijken?quote:Op maandag 25 februari 2013 03:16 schreef Stefan het volgende:
Slechte openingmonoloog en cliche en ze lieten amper mensen zien wie hij belachelijk maakte
Het beeld van Life of Pi was in mijn ogen vooral mooi door de special fx, niet specifiek door het camerawerk. De tegenlicht vechtscene in Skyfall was dan weer geniaal.quote:Op maandag 25 februari 2013 03:13 schreef ThaTim het volgende:
Deakins had voor The Assassination o.i.d. moeten winnen, dit keer was terecht voor Pi.
Oh noes een fanboyquote:Op maandag 25 februari 2013 03:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, je komt weer zuur doen?
Hee Spuit 11 is er ook...quote:Op maandag 25 februari 2013 03:16 schreef Stefan het volgende:
Eerst moest ik nog zien hoe Sofia Coppola werd doodgeschoten. Ben nu bijquote:Op maandag 25 februari 2013 03:17 schreef Danny het volgende:
[..]
zit jij met 45 minuten lag te kijken?
overigens vond ik 'm geniaal, maar ik ben sowieso een fan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |