echt ja?! nooit echt in verdieptquote:
Ja hoor. iedereen heeft in principe ook recht om je mbo-hbo thuis te doen. alleen ja als 18-jarige doen veel mensen dat nietquote:
Hmm okequote:Op zondag 24 februari 2013 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoor. iedereen heeft in principe ook recht om je mbo-hbo thuis te doen. alleen ja als 18-jarige doen veel mensen dat niet
Ja bepaalt zelf wat je per dag doetquote:Op zondag 24 februari 2013 22:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm okemaar kan je daarnaast dan werken ofzo, of zit je er overdag echt aan te werken?
Of weet je dat niet![]()
Ligt eraanquote:Op zondag 24 februari 2013 22:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm okemaar kan je daarnaast dan werken ofzo, of zit je er overdag echt aan te werken?
Of weet je dat niet![]()
Een roostermaker kan geen rekening houden met de individuele wensen van elke leerling...quote:Op zondag 24 februari 2013 22:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
WTF wat slecht, bij ons mocht de roostermaker dat uitzoeken
http://www.billboard.com/(...)ers-2013?list_page=3quote:Op zondag 24 februari 2013 22:53 schreef JRRY het volgende:
Maar Stu, ik ga natuurlijk niet ontkennen dat Madonna natuurlijk gewoon de grootste vrouwelijke popster in history is.
Want dat is ze sowieso wel.
Maar dat met die albumverkopen die volgens jou gewoon wel redelijk gelijk blijven klopt geen ene hark van.
Nee hoor haar laatste album MDNA floptequote:Op zondag 24 februari 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
http://www.billboard.com/(...)ers-2013?list_page=3
Ze doet het nog steeds goed al denk jij van niet
Heb je gezien wie er op 1 staat? Ken jij haar? Alleen Grammy's zegt geen moerquote:Op zondag 24 februari 2013 22:56 schreef JRRY het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)n_by_a_female_artist
Maar stu, 3e plaats voor vrouwelijke artiest bij Grammy's, en dan staat een onbekende flapdrol op #1, is toch wel indrukwekkend.
Madonna heeft ondanks een veel langere carriere minder Grammy's, wel vreemd.
Ok ok..quote:Op zondag 24 februari 2013 22:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Een roostermaker kan geen rekening houden met de individuele wensen van elke leerling...
Ik heb gewoon een profiel met 8 examenvakken, dan gaan ze een extra vak wat er niet bij hoort (wat ook helemaal niet met min profiel kan), inroosteren. En ik ben niet de enige die een extra vak had/heeft.
Er zijn totaal volgensmij een stuk of 16 vakken? Meer zelfs denk ik, maargoed. Die moeten allemaal gemiddeld 4 uur per week worden ingeroosterd. Dat is 16 x 4 = 64 uur.
En in één schoolweek zit maar 5 x 8 = 40 mogelijke uren.
Je kan dus niet voorkomen dat vakken tegelijk worden gegeven (logisch), en daarom zijn er dus profielen, om er voor te zorgen dat het allemaal past.
Meer dan een succes zelfs. Ze stond bovenaanquote:Op zondag 24 februari 2013 22:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee hoor haar laatste album MDNA flopte
De tour was wel een succes. Vreemd.
Opzich wel, zegt toch iets over de kwaliteit van de muziek.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je gezien wie er op 1 staat? Ken jij haar? Alleen Grammy's zegt geen moer
Okay, wat jij wilt. Madonna is groter dan Beyonce in mijn ogen. Als jij dat niet vind dan hoeft dat niet. Ik vind dit wel zo'n domme discussiequote:Op zondag 24 februari 2013 22:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Opzich wel, zegt toch iets over de kwaliteit van de muziek.
Maar dan haar album, met 2 miljoen albumverkopen niet echt veel hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Meer dan een succes zelfs. Ze stond bovenaan
Madonna WAS groter.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, wat jij wilt. Madonna is groter dan Beyonce in mijn ogen. Als jij dat niet vind dan hoeft dat niet. Ik vind dit wel zo'n domme discussie
Waarom belachelijkquote:Op zondag 24 februari 2013 22:59 schreef Fok-it het volgende:
Belachelijk dat Wikipedia donaties nodig heeft om te mogen bestaan
K3 is groter.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Madonna WAS groter.
Beyoncé is nu groter.
truequote:Op zondag 24 februari 2013 22:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
K3 ownt Madonna en Beyonce makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |