echt ja?! nooit echt in verdieptquote:
Ja hoor. iedereen heeft in principe ook recht om je mbo-hbo thuis te doen. alleen ja als 18-jarige doen veel mensen dat nietquote:
Hmm okequote:Op zondag 24 februari 2013 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoor. iedereen heeft in principe ook recht om je mbo-hbo thuis te doen. alleen ja als 18-jarige doen veel mensen dat niet
Ja bepaalt zelf wat je per dag doetquote:Op zondag 24 februari 2013 22:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm okemaar kan je daarnaast dan werken ofzo, of zit je er overdag echt aan te werken?
Of weet je dat niet![]()
Ligt eraanquote:Op zondag 24 februari 2013 22:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm okemaar kan je daarnaast dan werken ofzo, of zit je er overdag echt aan te werken?
Of weet je dat niet![]()
Een roostermaker kan geen rekening houden met de individuele wensen van elke leerling...quote:Op zondag 24 februari 2013 22:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
WTF wat slecht, bij ons mocht de roostermaker dat uitzoeken
http://www.billboard.com/(...)ers-2013?list_page=3quote:Op zondag 24 februari 2013 22:53 schreef JRRY het volgende:
Maar Stu, ik ga natuurlijk niet ontkennen dat Madonna natuurlijk gewoon de grootste vrouwelijke popster in history is.
Want dat is ze sowieso wel.
Maar dat met die albumverkopen die volgens jou gewoon wel redelijk gelijk blijven klopt geen ene hark van.
Nee hoor haar laatste album MDNA floptequote:Op zondag 24 februari 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
http://www.billboard.com/(...)ers-2013?list_page=3
Ze doet het nog steeds goed al denk jij van niet
Heb je gezien wie er op 1 staat? Ken jij haar? Alleen Grammy's zegt geen moerquote:Op zondag 24 februari 2013 22:56 schreef JRRY het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)n_by_a_female_artist
Maar stu, 3e plaats voor vrouwelijke artiest bij Grammy's, en dan staat een onbekende flapdrol op #1, is toch wel indrukwekkend.
Madonna heeft ondanks een veel langere carriere minder Grammy's, wel vreemd.
Ok ok..quote:Op zondag 24 februari 2013 22:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Een roostermaker kan geen rekening houden met de individuele wensen van elke leerling...
Ik heb gewoon een profiel met 8 examenvakken, dan gaan ze een extra vak wat er niet bij hoort (wat ook helemaal niet met min profiel kan), inroosteren. En ik ben niet de enige die een extra vak had/heeft.
Er zijn totaal volgensmij een stuk of 16 vakken? Meer zelfs denk ik, maargoed. Die moeten allemaal gemiddeld 4 uur per week worden ingeroosterd. Dat is 16 x 4 = 64 uur.
En in één schoolweek zit maar 5 x 8 = 40 mogelijke uren.
Je kan dus niet voorkomen dat vakken tegelijk worden gegeven (logisch), en daarom zijn er dus profielen, om er voor te zorgen dat het allemaal past.
Meer dan een succes zelfs. Ze stond bovenaanquote:Op zondag 24 februari 2013 22:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee hoor haar laatste album MDNA flopte
De tour was wel een succes. Vreemd.
Opzich wel, zegt toch iets over de kwaliteit van de muziek.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je gezien wie er op 1 staat? Ken jij haar? Alleen Grammy's zegt geen moer
Okay, wat jij wilt. Madonna is groter dan Beyonce in mijn ogen. Als jij dat niet vind dan hoeft dat niet. Ik vind dit wel zo'n domme discussiequote:Op zondag 24 februari 2013 22:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Opzich wel, zegt toch iets over de kwaliteit van de muziek.
Maar dan haar album, met 2 miljoen albumverkopen niet echt veel hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Meer dan een succes zelfs. Ze stond bovenaan
Madonna WAS groter.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, wat jij wilt. Madonna is groter dan Beyonce in mijn ogen. Als jij dat niet vind dan hoeft dat niet. Ik vind dit wel zo'n domme discussie
Waarom belachelijkquote:Op zondag 24 februari 2013 22:59 schreef Fok-it het volgende:
Belachelijk dat Wikipedia donaties nodig heeft om te mogen bestaan
K3 is groter.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Madonna WAS groter.
Beyoncé is nu groter.
truequote:Op zondag 24 februari 2013 22:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
K3 ownt Madonna en Beyonce makkelijk.
Ligt aan je kookskills, maar het kan lekkerder zijn zelfsquote:Op zondag 24 februari 2013 22:59 schreef Dientje12 het volgende:
na een slok cola krijg ik kippenvel, als ik het nu afsnijd en bak in de pan met kruiden is het dan net zo lekker als de velletjes van gebakken kip?
watquote:Op zondag 24 februari 2013 22:59 schreef Dientje12 het volgende:
na een slok cola krijg ik kippenvel, als ik het nu afsnijd en bak in de pan met kruiden is het dan net zo lekker als de velletjes van gebakken kip?
Ja dat bedoel ik. Nou zou toch oerdom zijn als Wikipedia zou verdwijnenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom belachelijk
En niet om te mogen maar om te kunnen
gad-ver-dammequote:Op zondag 24 februari 2013 22:59 schreef Dientje12 het volgende:
Boter in pan velletje erin wachten...quote:Op zondag 24 februari 2013 23:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ligt aan je kookskills, maar het kan lekkerder zijn zelfs
whutquote:Op zondag 24 februari 2013 22:59 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ben klaar met deze discussie. Ik ben daar blijkbaar niet duidelijk genoeg in geweestquote:Op zondag 24 februari 2013 22:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Madonna WAS groter.
Beyoncé is nu groter.
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja bepaalt zelf wat je per dag doet
Iemand die ik ken doet VMBO via LOI thuis
Die doet dit hele schooljaar maar 2 vakken, en volgend jaar de rest
Mmm okee, ik zal er eens naar kijkenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraanJe moet echt alles zelf indelen qua tijd, dus zelf bepalen hoeveel je er voor doet. en dan kan je dus ook zelf kijken of je nog kan werken.
frietquote:Op zondag 24 februari 2013 23:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, wat ik nu vraag gaat niet over patat
Het zou wel jammer zijn jaquote:Op zondag 24 februari 2013 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Nou zou toch oerdom zijn als Wikipedia zou verdwijnen
Ken je die stem van wikipedia al?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Nou zou toch oerdom zijn als Wikipedia zou verdwijnen
ja wie denkt daar nou weer aanquote:
Jij hebt een hijsje te veel genomen vriendquote:Op zondag 24 februari 2013 22:59 schreef Dientje12 het volgende:
Ikquote:Op zondag 24 februari 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ja wie denkt daar nou weer aanBeetje rare gedachten
Ik vind het wel een leuke discussie tbh.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben klaar met deze discussie. Ik ben daar blijkbaar niet duidelijk genoeg in geweest
We verschillen van mening, klaar. Ik zal je geen gelijk geven en hoef van jou ook geen gelijk
met van dat speciale scherm spul en een wit sponsjequote:
Dientje is dan ook stoned als een aapquote:Op zondag 24 februari 2013 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ja wie denkt daar nou weer aanBeetje rare gedachten
Ik ben nu nuchterquote:Op zondag 24 februari 2013 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt een hijsje te veel genomen vriend
Wie denk je zelf?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke discussie tbh.
Oke nog 1 laatste vraag dan, wie vind jij beter?
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dientje is dan ook stoned als een aap
quote:
[..]
quote:
Beyoncé, mensen die Madonna een goede zangeres vinden is wel een beetje vreemd in mijn ogen.quote:
[..]
jer, nu moet je stoppenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Beyoncé, mensen die Madonna een goede zangeres vinden is wel een beetje vreemd in mijn ogen.
Ja, gelijk?
Je vroeg wie ik beter vond. Madonna vind ik in alle opzichten beter. Zij heeft veel meer verandering in de muziekwereld gebracht dan Beyonce. En dan vind jij dat maar vreemd. Jij begrijpt wel vaker niet dat smaken verschillenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Beyoncé, mensen die Madonna een goede zangeres vinden is wel een beetje vreemd in mijn ogen.
Doe even normaal alsjeblieftquote:Op zondag 24 februari 2013 23:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, gelijk?
ok.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je vroeg wie ik beter vond. Madonna vind ik in alle opzichten beter. Zij heeft veel meer verandering in de muziekwereld gebracht dan Beyonce. En dan vind jij dat maar vreemd. Jij begrijpt wel vaker niet dat smaken verschillen
Ik vind het ook een beetje ziekelijk worden hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
Een groot fan zijn van iemand is een ding. Volledig geobsedeerd zijn is iets heel anders
Doe maar.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:06 schreef LittleBrownie het volgende:
zal ik ook maar over Dave Grohl posten?
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Jaha ik weet wel dat je me geobsedeerd vind en dat snap ik enzo, maar irl valt het wel mee.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
Een groot fan zijn van iemand is een ding. Volledig geobsedeerd zijn is iets heel anders
Met alle respect JRRY, maar je begint een beetje vervelend te wordenquote:
jaaaaaaaquote:Op zondag 24 februari 2013 23:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Dat lijkt me een goed ideequote:Op zondag 24 februari 2013 23:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Kan ik mee leven.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met alle respect JRRY, maar je begint een beetje vervelend te worden
leadsinger van Foo Fightersquote:
oh nee laat dan maarquote:
Lol dat wist ik nietquote:Op zondag 24 februari 2013 23:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
David Eric "Dave" Grohl. Geboren op 14 januari 1969.
Drummer van Nirvana. Leadzanger van Foo Fighters.
Eckte bazen datquote:Op zondag 24 februari 2013 23:08 schreef JRRY het volgende:
Dat wist ik zelfs, ik ken mensen die net zo fan als Foo Fighters zijn als ik van B.
Maar zij praten er ook openlijk zo over als ik er op FOK! over praat.
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar dan echt iemand van 400 kilo ofzo
Welke zender?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
The more you knowquote:
Hoe kan je daar seks mee hebbenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
wat?quote:
Ze zijn fucking awesome manquote:Op zondag 24 februari 2013 23:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nah valt wel mee vind ik, maar ze schijnen wel een goede muzikale carriere te hebben.
oe kan dat dan ook, Nirvana was toch iets van 1980 ofzo, dus die gozer was op z'n 11e in Nirvana? Nee tochquote:
bahquote:
1980quote:Op zondag 24 februari 2013 23:10 schreef JRRY het volgende:
H
[..]
oe kan dat dan ook, Nirvana was toch iets van 1980 ofzo, dus die gozer was op z'n 11e in Nirvana? Nee toch
quote:
True.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nah valt wel mee vind ik, maar ze schijnen wel een goede muzikale carriere te hebben.
1987 pas opgericht hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 23:10 schreef JRRY het volgende:
H
[..]
oe kan dat dan ook, Nirvana was toch iets van [b]1980[/b] ofzo, dus die gozer was op z'n 11e in Nirvana? Nee toch
Jezus, jij met je ''carriere'' en hoe populair iemand is. Dat maakt geen hol uit.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wel als je beroemd wil worden.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jezus, jij met je ''carriere'' en hoe populair iemand is. Dat maakt geen hol uit.
Hij is opzich wel een held hoor, als muzikant en persoonquote:
Stout hoor, een heel album op Youtubequote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij is opzich wel een held hoor, als muzikant en persoon
Inderdaad. zeg. iedereen die in de top 40 staat is populairquote:Op zondag 24 februari 2013 23:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jezus, jij met je ''carriere'' en hoe populair iemand is. Dat maakt geen hol uit.
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Stout hoor, een heel album op Youtube
ken hem nietquote:Op zondag 24 februari 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij is opzich wel een held hoor, als muzikant en persoon
als een nummer geen hit is, is het geen goed nummerquote:Op zondag 24 februari 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. zeg. iedereen die in de top 40 staat is populairanders niet
wat ga jij doen?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:13 schreef Faux. het volgende:
Morgen het moment der waarheid: de profielkeuze.
*dramatische stilte*
Dat al mn vrienden EM moge gaan doen.
*stil
*mooi
Omdat de meerheid van de mensheid te dom is om zich geinspireert te voelen in baggermuziek?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als een nummer geen hit is, is het geen goed nummer
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:13 schreef Faux. het volgende:
Morgen het moment der waarheid: de profielkeuze.
*dramatische stilte*
Dat al mn vrienden EM moge gaan doen.
*stil
*mooi
EMquote:
who you arequote:Op zondag 24 februari 2013 23:13 schreef JRRY het volgende:
Ik heb dus een stiekeme enorme liefde voor Jessie J, die in de periode dat zij populair was nog veel groter was dan mijn liefde voor de hiervoor besprokene.
Wat vinden jullie van Jessie J?
Mijn pa vind "Domino'' en ''Price Tag'' wel leuk.
Nee dit is wat JRRY lijkt te vinden, er is daar buiten zoveel mooisquote:Op zondag 24 februari 2013 23:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat de meerheid van de mensheid te dom is om zich geinspireert te voelen in baggermuziek?
![]()
dat heb je opgezochtquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
goed lukquote:
Jaquote:Op zondag 24 februari 2013 23:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dit is wat JRRY lijkt te vinden, er is daar buiten zoveel moois
echt welquote:
haat je me nuquote:Op zondag 24 februari 2013 23:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dit is wat JRRY lijkt te vinden, er is daar buiten zoveel moois
CMquote:
Je zal dat toch nooit begrijpen als je alleen maar je Beyonce op replay hebt staan en tussendoor Rihanna luistert.quote:
neequote:
nee hoorquote:
Nope, als ik dat zou zeggen was ik hypocrietquote:
Rizzle Kicksquote:
ik ga niet weer mijn verhaal doen daaroverquote:Op zondag 24 februari 2013 23:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
pretpakket zeggen ze maar ik heb er alle begrip voor, EM is echt eng zo vervelend.
ai ai boksquote:Op zondag 24 februari 2013 23:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik ben in de 6e geswitcht naar NG
okequote:
jaquote:
ik kan niet rekenenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ah ok m'n zusje deed hetzelfde, ook geen wiskunde
Waarom zou je teveel FOK!-en?quote:
baasquote:Op zondag 24 februari 2013 23:17 schreef Dientje12 het volgende:
Dit is de post dat mijn post aantal 46666 is
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:17 schreef Dientje12 het volgende:
Dit is de post dat mijn post aantal 46666 is
nope, weet ik niet.quote:
Maar, ik gaf negatieve info..quote:Op zondag 24 februari 2013 23:18 schreef Angel-Joy het volgende:
Nou, ik voel me veel beter nu jullie, waarvan de helft ook autisten hebben gezegd dat het meevalt
Ik wil er niet meer over praten want dan gaan jullie nog een KLB topic over me openen, maar ik kan je wel zeggen dat nog geen 1/15 van m'n playlist bestaat uit Beyoncé. Heb meer een bewondering voor haar live optredens, persoonlijkheid en kwaliteiten dan haar eigen muziek, die ik niet echt bizar leuk vind.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zal dat toch nooit begrijpen als je alleen maar je Beyonce op replay hebt staan en tussendoor Rihanna luistert.
weerquote:Op zondag 24 februari 2013 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga niet weer mijn verhaal doen daarover
ja, zoek fenech-soler - demons opquote:Op zondag 24 februari 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nope, weet ik niet.
Fenech Soler staat in de URL
quote:
Jullie wetenquote:
jaquote:
Eigenlijk FOK! je wel veel, misschien kan je de Tong80-aanpak proberenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:18 schreef Angel-Joy het volgende:
Nou, ik voel me veel beter nu jullie, waarvan de helft ook autisten hebben gezegd dat het meevalt
Hihi autistquote:
ik moest lachenquote:
Jaja die heb je al veeeeeeel vaker gepostquote:
Dan word ik beroemdquote:Op zondag 24 februari 2013 23:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Eigenlijk FOK! je wel veel, misschien kan je de Tong80-aanpak proberen
Gewoon een team Aziaten voor jou laten posten
Oh, ja maar ik tel ook niet mee in de maatschappij.quote:
echt nietquote:Op zondag 24 februari 2013 23:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jaja die heb je al veeeeeeel vaker gepost
Tof wel, zeer tof
Diploquote:
zeker 3quote:Op zondag 24 februari 2013 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
echt niet2 keer ofzo
niet overdrijven nu he
Post dan wel de youtube linkquote:Op zondag 24 februari 2013 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
echt niet2 keer ofzo
niet overdrijven nu he
Diplo en Switch, aka Major Lazer dusquote:
Who`s that?quote:
Dat wist ik hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Diplo en Switch, aka Major Lazer dus
Watquote:Op zondag 24 februari 2013 23:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, ja maar ik tel ook niet mee in de maatschappij.
Mijn plannen zijn altijd not done..
Als iedereen geld heeft is er geen misdaad
quote:
neeee echt nietquote:
Switch is dan ook al anderhalf jaar uit het project wegquote:Op zondag 24 februari 2013 23:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat wist ik hoor
Alleen ik vind switch niet zo heeeeeel bijzonder
Nou dat wist ik nietquote:Op zondag 24 februari 2013 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Switch is dan ook al anderhalf jaar uit het project weg
jake millerquote:
quote:
Hequote:
paupersquote:
Diplo doet nuquote:Op zondag 24 februari 2013 23:23 schreef JRRY het volgende:
Diplo ken ik wel.
.
Die produceerde geloof ik eens iets voor Rihanna & nog iemand
janski beatsquote:
Disney Film?quote:
Oke, jij bent een baas. Ik weet genoegquote:Op zondag 24 februari 2013 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Diplo doet nu
[..]
janski beats
Ja en gewooon echt dingen die helemaal negrens op slaan.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
altijd dingen met kanker toch?
Net met eco kan bij ons ook hoor, maar bij ons zitten de profielen ongeveer zo:quote:Op zondag 24 februari 2013 22:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ok ok..
Ik heb geen idee meer of ik alle extra vakken kon kiezen of niet
Ik had NT met economie, maar economie gedropt en toen bio gaan doen halverwege de 5e.
In de zomer is leukerquote:
Moet je aan een mod vragen.quote:
Geen bsm?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Net met eco kan bij ons ook hoor, maar bij ons zitten de profielen ongeveer zo:
Algemeen deel:
Alle profielen Wiskunde, Nederlands, Engels (en dan in de 4e maatschappijleer en ANW en in de 5e godsdienst, en hele bovenbouw gym, maar dat zijn geen examenvakken.
Profielen:
C&M
Vaste profielvakken: Aardrijkskunde geschiedenis
Taal: kies 2: Duits/Frans/Grieks/Latijn, alle combinaties behalve grieks/latijn mogelijk
Wiskunde: A of C
Keuzedeel (kies 1): Muziek, BV, maatschappijwetenschappen
E&M
Vaste profielvaken:Geschiedenis, Economie,
Vast profielvak (kies 1): Aardrijkskunde, M&O
Taal (kies 1): Duits/Frans/Grieks/Latijn
Wiskunde: A
N&G
Vaste profielvakken: Bio, scheikunde, natuurkunde,
Keuzedeel (kies 1): Muziek, BV, economie, NLT
N&T
Wiskunde: B
Keuzedeel (kies 1): Muziek, BV, economie, NLT, Wiskunde B
Zo.
En dan kan je dus nog een extra vak doen als je dat wilt, maar als het niet bij je rooster aansluit dan wordt het dus een extra vak, en moet je zelf alles fiksen.
ach so, nah ik ga nietquote:Op zondag 24 februari 2013 23:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet je aan een mod vragen.
MED / Exclusieve FOK!première Disney's OZ THE GREAT AND POWERFUL
Pizza en ik hebben dan een date
zoheej, copypasta of tijd teveel?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Algemeen deel:
Alle profielen: Wiskunde, Nederlands, Engels (en dan in de 4e maatschappijleer en ANW en in de 5e godsdienst, en hele bovenbouw gym, maar dat zijn geen examenvakken.
Profielen:
C&M
Taal: kies 2: Duits/Frans/Grieks/Latijn, alle combinaties behalve grieks/latijn mogelijk
E&M
N&G
N&T
Keuzedeel (kies 1): Muziek, BV, economie, NLT, Wiskunde B
Zo.
En dan kan je dus nog een extra vak doen als je dat wilt, maar als het niet bij je rooster aansluit dan wordt het dus een extra vak, en moet je zelf alles fiksen.
copypastequote:Op zondag 24 februari 2013 23:30 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
zoheej, copypasta of tijd teveel?
nee dan komen al die fans steeds enzo en ik behoud graag mijn anonimiteitquote:Op zondag 24 februari 2013 23:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Op tv komen voor fok is toch het einde
Ben bang dat ik dan niet meer thuis kan komen met de treinquote:Op zondag 24 februari 2013 23:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet je aan een mod vragen.
MED / Exclusieve FOK!première Disney's OZ THE GREAT AND POWERFUL
Pizza en ik hebben dan een date
Nee, wat houdt dat in?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
beweging, sport en maatschapppij? ken je dat niet?
een van de leukste niet-theoretische vakken
Dan vlucht je weg uit huis.quote:
Hoiquote:
Moet er niet aan denken als iemand zegt, hey jij was toch die ene op tv?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee dan komen al die fans steeds enzo en ik behoud graag mijn anonimiteit
ja en niet meer thuis komenquote:
De manier dusquote:
Blijf je bij mij logeren. Gaan we elkaars haar doen enzulksquote:Op zondag 24 februari 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben bang dat ik dan niet meer thuis kan komen met de trein
Ah ok ik snap het. Maar zelf nooit gezien i.i.g. dat iemand alles thuis moest fiksenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Algemeen deel:
Alle profielen: Wiskunde, Nederlands, Engels (en dan in de 4e maatschappijleer en ANW en in de 5e godsdienst, en hele bovenbouw gym, maar dat zijn geen examenvakken.
Profielen:
C&M
E&M
N&G
N&T
Keuzedeel (kies 1): Muziek, BV, economie, NLT, Wiskunde D
Zo.
Eigenlijk is het gewoon gym maar dan uitgebreider, en je krijgt ook meer theorie en zelf voor de klas staan blabla.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, wat houdt dat in?
Iedereen heeft wel gewoon gym, maar daar ga ik nooit heen
nee ik ben niet zo stoerquote:
romantischquote:Op zondag 24 februari 2013 23:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Blijf je bij mij logeren. Gaan we elkaars haar doen enzulks
haha snap snap. maar toch. it would show some ballsquote:
Copypastequote:Op zondag 24 februari 2013 23:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ah ok ik snap het. Maar zelf nooit gezien i.i.g. dat iemand alles thuis moest fiksen
Voel me wel schuldig dat je dit hele verhaal moest typen![]()
Wij hadden trouwens geen gym in de 6e meer
Haha leuk dat je godsdienst hebt, discussiëren met Argo'squote:Op zondag 24 februari 2013 23:33 schreef msacras het volgende:
Oh overigens krabs
mijn profiel/vakken zijn:
Nederlands, Engels, Frans, Wiskunde, Economie, Geschiedenis, M&O, Muziek
Dat zijn dan m'n examenvakken. En dan heb ik dus nog die onzin als maatschappijleer/anw in de 4e en godsdienst in de 5e/6e en gym, maar daar doe je geen CE ofzo in. Godsdienst niet eens SEachteriljk vak
Gadverdamme, ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon gym maar dan uitgebreider, en je krijgt ook meer theorie en zelf voor de klas staan blabla.
Tot nu toe eigenlijk alleen nog maar gewoon extra gym gehad bij bsm
Maar dan zit ik niet om 9 uur in de lesquote:Op zondag 24 februari 2013 23:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Blijf je bij mij logeren. Gaan we elkaars haar doen enzulks
Het is wel leuk.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik moet er niet aan denken
iedereen heeft toch godsdienst op de middelbare ?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Haha leuk dat je godsdienst hebt, discussiëren met Argo's
Niet Fokkers mogen ookquote:Op zondag 24 februari 2013 23:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die zit niet op fokof mogen niet fokkers ook?
Nee ik had het niet en kan ook geen gelovige school noemen hier in de buurtquote:Op zondag 24 februari 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
iedereen heeft toch godsdienst op de middelbare ?behalve als je op openbare school zit dan
Lol, het is meer levensbeschouwing eigenlijk. Gewoon een beetje verschillende godsdiensten bestuderen, discussiëren over etische vraagstukken etc. Volgensmij hebben we het alleen omdat het officieel een katholieke school isquote:Op zondag 24 februari 2013 23:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Haha leuk dat je godsdienst hebt, discussiëren met Argo's
Ooit gehoord van spijbelen?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dan zit ik niet om 9 uur in de les
wat ik van openbare middelbare scholen weet is dat er wel veel paupers op zaten, toen ik nog op middelbare zat danquote:Op zondag 24 februari 2013 23:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Nee ik had het niet en kan ook geen gelovige school noemen hier in de buurt
Het zijn maar fokkers, je kan ze niet eens mensen noemen.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach so, maar ik ga toch niet want ik ben mensenschuw ditdat
jij bent idd geen mens, kan mezelf geen fokker noemen. niet genoeg posts voorquote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het zijn maar fokkers, je kan ze niet eens mensen noemen.
Toch?
Het is HBO, dus ik kan doen wat ik wil natuurlijk, ochtendje missen kan dan welquote:
Dramaatquote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef Dientje12 het volgende:
over 9 maand alweer 23, het leven vergaat al gauw op in stof
sterrenstof?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef Dientje12 het volgende:
ga weg, je bent oudquote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef Dientje12 het volgende:
heb ik nietquote:Op zondag 24 februari 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
haha snap snap. maar toch. it would show some balls
dientje welquote:
Maak er wat van dan.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef Dientje12 het volgende:
jewelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |