ik gebruikte altijd van die olieverf doosjes die je op bijvoorbeeld het waterloo plein koopt. die zijn best goedkoop en niet eens zo slecht.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, ik heb morgen toelating voor de kunstacademie, dus ik ben daar nogal druk mee...
Dankjewel! Zenuwen werken overuren.quote:
Oh, daar zal ik eens naar kijken als ik weer in Amsterdam ben! Dankje voor de tipquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:15 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik gebruikte altijd van die olieverf doosjes die je op bijvoorbeeld het waterloo plein koopt. die zijn best goedkoop en niet eens zo slecht.
welke kunst acedemie?
succes, ik ben ooit 1 keer in den haag en 1 keer in amsterdam afgewezen voordat ik in Utrecht werdt aangenomen. kwestie van volhouden!quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dankjewel! Zenuwen werken overuren.
[..]
Oh, daar zal ik eens naar kijken als ik weer in Amsterdam ben! Dankje voor de tip![]()
RotterdamTweede keer toelating, vorig jaar ben ik afgewezen, dus ik probeer alles zo goed mogelijk in orde te krijgen...
Dankjequote:Op maandag 15 april 2013 14:25 schreef Takaiki het volgende:
Hee Rennie!
Tip van mijn kant: probeer zelf zwart te maken. Mijn ervaring met het zwart uit de tubes is dat het de rest van de kleuren meteen doodslaat, het is gewoon te hard (als je begrijpt wat ik bedoel)
Verder: Goed bezig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een gevalletje: Af genoeg. Ik vind hem visueel nog lang niet af en nog lang niet zoals ik hem zou willen, maar ik weet niet of ik dat al kan op dit punt. En mijn kwasten zijn niet fijn genoeg voor wat ik wil.
Ik zal vanavond een kleine collectie olieverf werk plaatsen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:29 schreef RenRen- het volgende:
DankjewelBen net begonnen en het is leuk
Meer van je werk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |