Je moet bellen om op te zeggen, dan krijg je de save afdeling aan de lijn, die kunnen de meeste korting geven.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het gaat om een verlenging van een contract, hoeveel korting is gebruikelijk. Zou er 10 euro af kunnen krijgen als ik aangeef wellicht naar KPN over te willen stappen, maar zie liefst meer. Iemand die meer korting heeft gekregen?
Klopt, sprak daar ook mee. Maar ik vroeg mij af of ze eigenlijk verder gaan dan 10 euro per maand korting. Althans, ik vroeg mij af of iemand hier in op dit forum wellicht meer korting heeft gekregen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je moet bellen om op te zeggen, dan krijg je de save afdeling aan de lijn, die kunnen de meeste korting geven.
Oh geen idee. Ik verleng meestal gewoon via internet en gebruik de actie van dat moment, dat kan je namelijk ook gewoon elk halfjaar doen ofzo en gewoon acties blijven houden zoals film1 enz.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Klopt, sprak daar ook mee. Maar ik vroeg mij af of ze eigenlijk verder gaan dan 10 euro per maand korting.
dat ding is al twee jaar bekendquote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:12 schreef delano.888 het volgende:
Iemand die bij UPC werkt die dat heeft gelekt ofzo? Niemand heeft dit toch nog?
Overigens ben ik al heeeeel blij dat er een DVR knop en een GUIDE knop op zitten. Ik ga toch mijn Harmony (blijven) gebruiken, maar nu kan ik eindelijk die knoppen weer toevoegen.
En als de 4 kleuren ook gewoon weer nuttig gaan gebruiken zoals bij de vorige box (blauw is verwijderen enz) dan ben ik helemaal happy!
Ik zie wel dat de knoppen vooruit/achteruit skippen NIET terug zijn waar ik wel op had gehoopt. Gebruikte dat erg veel in de vorige box bij opnames!
Wel weer heel (nodeloos) veel knoppen, hoevaak ga je zo'n qwerty toetsenbord nou helemaal gebruiken?quote:
Niet geheel waar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 06:23 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat ding is al twee jaar bekendandere landen hebben hem al en hij werd al gebruikt op beursen
Denk het wel. Als je favorieten instelt en je wil daar tussen zappen, dus niet de rest van de bagger, hoe doe jij dat dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:24 schreef CherryLips het volgende:
Eerst naar 999 om te zappen?
Geen kanaalnummers?
Hebben we wel hetzelfde apparaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |