Over ruim een week vlieg ik er heen. Weekje backpacken is het plan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:24 schreef Bombshell het volgende:
Iemand weleens in Marroko wezen backpacken? Zit daar over te nadenken. Goed klimaat en volgensmij goed betaalbaar. Ook de vluchten er naar toe.
quote:
Marroko lijkt me ook tof om een keer te doen, maar dan zou ik eerder Jordanië aandoenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:24 schreef Bombshell het volgende:
Iemand weleens in Marroko wezen backpacken? Zit daar over te nadenken. Goed klimaat en volgensmij goed betaalbaar. Ook de vluchten er naar toe.
Wow!quote:
Bellen met GGGD. Ik heb vandaag de afspraak voor eind juni gemaakt, en ik ga eind augustus weg voor 'n halfjaar (ZO azie).quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe lang vantevoren moet je jezelf laten inenten? Kan je daar last van hebben? Ik heb al contact gezocht met de huisarts maar die kan pas over 5 dagen een advies verstrekken en ben bang dat ik een beetje te laat ben![]()
vetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wow!![]()
Ik ga deze zomer naar West-Canada (en een stukje USA).
Net gedaan. Was een hele lijst en kost me ongeveer 140 euro. Dat vind ik best veelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:18 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Bellen met GGGD. Ik heb vandaag de afspraak voor eind juni gemaakt, en ik ga eind augustus weg voor 'n halfjaar (ZO azie).
verzekeringquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Net gedaan. Was een hele lijst en kost me ongeveer 140 euro. Dat vind ik best veel
Alleen als je aanvullend hebt.quote:
Een achtje is juist ideaal!quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vet
ik zit nu te kijken naar mijn reisroutealleen is natuurlijk weer net zo kut groot als india, en mexico DF ligt halverwege het land, dus ik moet een 8je maken ofzo
dingen op mijn lijstje:
Guadalajara
Mexico DF
Yucatan
iemand nog tips?![]()
Nee.quote:
Ze hadden het over DTP, BMR, Buiktyfus, Hep A en een malaria-advies. Die pillen was ik eigenlijk niet van plan om te nemen, slechte verhalen en risico schijnt niet heel groot te zijn in Laos en Cambodja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:49 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Alleen als je aanvullend hebt.
Daarnaast, met malariapillen, DTP, gele koorts, buityfus, Hepatitis A en B en weet ik al, kan het ook zomaar 400 euro zijn.
ik heb maar een maand hequote:Op woensdag 29 mei 2013 10:01 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Een achtje is juist ideaal!
Ik heb dit gedaan:
Mexico City
San Muguel de Allende
Guanajuato (aanrader)
Zacatecas (aanrader)
Guadalajara
Tequila (aanrader)
Puerto Vallarta
Sayulita (aanrader)
Guadalajara
Morelia
Mexico City
Poza Rica
Papantla (met El Tajin, aanrader)
Tecolutla
Xalapa (aanrader)
Veracruz
Catemaco (aanrader)
Tuxtepec
Oaxaca (aanrader)
San Christobal de las Casas (aanrader)
Tuxtla Guitierez (Zoo en canyon, aanraders)
...toen naar Guatemala...en weer terug...
Palenque (aanrader)
Mexico City
Hoeft niet. Bij CZ zit het standaard in het jongerenpakket.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:49 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Alleen als je aanvullend hebt.
Daarnaast, met malariapillen, DTP, gele koorts, buityfus, Hepatitis A en B en weet ik al, kan het ook zomaar 400 euro zijn.
BMR heb je waarschijnlijk al gehad in je jeugd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze hadden het over DTP, BMR, Buiktyfus, Hep A en een malaria-advies. Die pillen was ik eigenlijk niet van plan om te nemen, slechte verhalen en risico schijnt niet heel groot te zijn in Laos en Cambodja.
Heb je al wel een route of plekken die je wilt zien?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik begin hem nu wel een klein beetje te knijpen voor Maleisië, over twee maanden. Moet toch maar eens beginnen met inlezen wellicht.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:47 schreef Lips het volgende:
[..]
Heb je al wel een route of plekken die je wilt zien?
Ik ben vandaag terug gekomen van mijn reis, heb het geweldig gehad! Vond niet alles even mooi / leuk / indrukwekkend maar dat maakt dat je andere plekken weer meer waardeert :p
Ik heb nu niet de puf een verslag te doen, komt een dezer dagen wel!
Ja in zoverre dat ik vanuit KL naar boven wil. Cameron highlands, dan de oostelijke eilanden, weer naar beneden, en eindigen in Borneo. Maar ik moet me even verder inlezen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:47 schreef Lips het volgende:
[..]
Heb je al wel een route of plekken die je wilt zien?
Ik ben vandaag terug gekomen van mijn reis, heb het geweldig gehad! Vond niet alles even mooi / leuk / indrukwekkend maar dat maakt dat je andere plekken weer meer waardeert :p
Ik heb nu niet de puf een verslag te doen, komt een dezer dagen wel!
Echt wassen met water. Onder water zetten in een grote emmer / badkuip dus, zeep erbij en spoelen.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:55 schreef Bombshell het volgende:
Volgende week twee weekjes backpacken in Marokko! Mn backpack uit de kelder gehaald, waar hij twee jaar in een vuilniszak heeft gelegen, en hij ruikt nogal muf. Heb hem al met wasmiddel zitten boenen en hij hangt nu buiten maar ruikt nog steeds behoorlijk muf. Iemand hier een goede tip om je backpack weer wat frisser te krijgen?
wie wil er nou weer een frisse backpack?quote:Op zondag 2 juni 2013 16:55 schreef Bombshell het volgende:
Volgende week twee weekjes backpacken in Marokko! Mn backpack uit de kelder gehaald, waar hij twee jaar in een vuilniszak heeft gelegen, en hij ruikt nogal muf. Heb hem al met wasmiddel zitten boenen en hij hangt nu buiten maar ruikt nog steeds behoorlijk muf. Iemand hier een goede tip om je backpack weer wat frisser te krijgen?
Dat wil ik, smerige stinkerd die je bent;)quote:Op zondag 2 juni 2013 20:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wie wil er nou weer een frisse backpack?![]()
mijn backpack is inderdaad aan de buitenkant stoffig, bevuild, afgeragd en wat nog meerquote:Op zondag 2 juni 2013 21:58 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Dat wil ik, smerige stinkerd die je bent;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |