SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoogtepunten:
* Marina Bay Hotel en Chinatown in Singapore
* De sfeer en het eten in Melaka
* Best cupcake ever in KLCC in KL
* Gerard's Place, de temperatuur, het eten en de prachtige natuur in Cameron Highlands
* Tropical Spice Garden in Teluk Bahang op Penang
* Zon, zee, strand, snorkelen, eten, Mira Beach op Perhentian Kecil
* Sfeer, aanblik, snelle auto's, aquarium in Atlantis Hotel in Dubai
Mag ik weer terug??Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:22 schreef Lips het volgende:
Een verslag van mijn vakantie naar Singapore, Maleisië en Dubai zoals beloofdik gooi 'm in een spoiler want het is nogal een lap tekst
Heb je ongeveer alles ontsmet nadat je bedbugs bent tegengekomen? Want je hoeft maar 1 zo'n kutbeest mee te nemen en heel je huis zit volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoogtepunten:
* Gerard's Place, de temperatuur, het eten en de prachtige natuur in Cameron Highlands
Mag ik weer terug??en ja, ik spreek uit ervaring
Heb zelfs de ongediertebestrijding laten komen
___!!
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ik heb ze in 2008 in m'n huis gehad dus ik weet wat voor ellende het geeft! Heb ook de ongediertebestrijding moeten laten komen en heb 6 weken in de logeerkamer moeten slapen. Daarom check ik ook altijd de beddenquote:Op maandag 3 juni 2013 15:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je ongeveer alles ontsmet nadat je bedbugs bent tegengekomen? Want je hoeft maar 1 zo'n kutbeest mee te nemen en heel je huis zit volen ja, ik spreek uit ervaring
Heb zelfs de ongediertebestrijding laten komen
___!!
heel goedquote:Op maandag 3 juni 2013 15:27 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb ze in 2008 in m'n huis gehad dus ik weet wat voor ellende het geeft! Heb ook de ongediertebestrijding moeten laten komen en heb 6 weken in de logeerkamer moeten slapen. Daarom check ik ook altijd de beddenMijn tas heeft maar heel even in die kamer gestaan op een tegelvloer dus risico is nihil. En die eigenaar heeft nog een of ander goedje op m'n backpack gespoten.
Stomme is dat hij wel het matras ging verwijderen wat mijn bed zou zijn maar de andere matrassen (waar ze ook echt zichtbaar op zaten) liet hij gewoon liggen... Ja zo verspreid je die beesten wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heel goed
hoteleigenaren
Ja, mijn (positieve) ervaring met bedbugs in India:Oh dat is nastySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je weet nooit zeker of het 'jouw' bedbugs waren en zij wisten dat jij ze had begrijp ik uit je verhaal. Maar ze blijven een drama!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
kloptquote:Op maandag 3 juni 2013 15:39 schreef Lips het volgende:
[..]
Oh dat is nastyMaar je weet nooit zeker of het 'jouw' bedbugs waren en zij wisten dat jij ze had begrijp ik uit je verhaal. Maar ze blijven een drama!
Ik geloof niet dat de staat van een hostel / hotel veel uit maakt voor bedbugs. Als die beesten er eenmaal zijn en het wordt niet grondig bestreden blijf je ze houden en nemen reizigers ze mee naar andere plaatsen, ook chique 5-sterrenhotels...quote:Op maandag 3 juni 2013 15:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
klopt![]()
Dat is het nadeel van backpacken, al die verrotte hotels![]()
in India tenminste, daar is alles verrot
![]()
benieuwd hoe mexico is, ik gok in ieder geval veel schoner. Maar daar is dan ook niet zo heel veel voor nodig
Zit wat in, maar goedkope hostels hebben niet echt de financiele middelen om die beesten te bestrijden gok ikquote:Op maandag 3 juni 2013 15:42 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de staat van een hostel / hotel veel uit maakt voor bedbugs. Als die beesten er eenmaal zijn en het wordt niet grondig bestreden blijf je ze houden en nemen reizigers ze mee naar andere plaatsen, ook chique 5-sterrenhotels...
Het probleem is dat ze eigenlijk alles 6 weken dicht zouden moeten gooien willen ze het echt goed bestrijden, en dat zie ik een duur hotel ook niet doenquote:Op maandag 3 juni 2013 15:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zit wat in, maar goedkope hostels hebben niet echt de financiele middelen om die beesten te bestrijden gok ik![]()
Maarja, voor aankomst ff de matrassen controleren kan geen kwaad. Traveller's tip van FOK!
En als je ze hebt: Haal je elektronica en belangrijke spullen uit je backpack, en verbrand alles!quote:Op maandag 3 juni 2013 15:45 schreef Lips het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze eigenlijk alles 6 weken dicht zouden moeten gooien willen ze het echt goed bestrijden, en dat zie ik een duur hotel ook niet doen
Maar idd de beste tip ever, check altijd op bedbugs!
Hahaha, better safe than sorryquote:Op maandag 3 juni 2013 15:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En als je ze hebt: Haal je elektronica en belangrijke spullen uit je backpack, en verbrand alles!
Precies, en mijn backpackkleren kosten toch nietsquote:
Elektronica in Thailand is duur, veel duurder dan in Nederland. Voor Laos en Cambodja weet ik het niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe de prijzen van electronica zijn in Bangkok, Cambodja of Laos? Ik heb wel eens ergens gehoord dat de prijzen in Cambodja erg goedkoop waren. We overwegen nog een nieuwe lens voor de camera te kopen maar als dat erg veel scheelt doen we de eerste dagen wel even met de oude
Een verslag van mijn vakantie naar Singapore, Maleisië en Dubai zoals beloofdik gooi 'm in een spoiler want het is nogal een lap tekst
Nice! Ik ga ook zoiets doen, maar dan eerst naar Dubai, dan naar Indonesië in plaats van Maleisië en dan eindig ik dan in Singapore.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoogtepunten:
Mag ik weer terug??
Leuk verslag, thanks. Ik ga ook zo'n soort rondje maken aan het begin van m'n reis van een halfjaar, dus leuk te lezen en goeie tips!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoogtepunten:
Mag ik weer terug??http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
Als je geluk hebtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Bedbugs dus. Zie je die op het eerste gezicht al?
Als je het beddengoed weg trekt aan het hoofdeinde en er zitten rood/bruine vlekjes op het matras moet je even goed verder kijken in de naden. Die vlekjes betekenen dat er bedbugs zitten of gezeten hebben. Wanneer ze er al even zitten dan kan je de beestjes ook zien in de naden en vouwen, ze zijn iets kleiner dan een pit van een appel.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 01:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Bedbugs dus. Zie je die op het eerste gezicht al?
Leuk! Hoe lang ga je?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:32 schreef Ravarian het volgende:
[..]
Nice! Ik ga ook zoiets doen, maar dan eerst naar Dubai, dan naar Indonesië in plaats van Maleisië en dan eindig ik dan in Singapore.
Geweldig he! Ik wilde Jay eigenlijk gewoon mee naar huis nemen samen met haar zoonquote:Op maandag 3 juni 2013 20:42 schreef Goodbye het volgende:
Tof verslag Lips! Ik heb ook een paar nachten in Gerard's Place gezeten afgelopen zomer, inderdaad een aanrader!
Tof! Als je nog iets wilt weten just ask!quote:Op maandag 3 juni 2013 20:48 schreef Timm-E het volgende:
[..]
Leuk verslag, thanks. Ik ga ook zo'n soort rondje maken aan het begin van m'n reis van een halfjaar, dus leuk te lezen en goeie tips!
6 weken in totaal. 3 dagen Dubai, 4 weken Indonesië en iets langer dan een week Maleisië/Singapore. Enorm veel zin in!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |