En toch heeft ze pas een kwart verkocht van wat Madonna heeft verkochtquote:Op zondag 24 februari 2013 21:28 schreef JRRY het volgende:
Beyoncé is al sinds 2000 niet meer uit de media te krijgen, zelfs zonder nieuwe muziek uit te brengen blijft ze in de publiciteit. ZONDER mediastunts en schandelen.
Je bent niet goed manquote:Op zondag 24 februari 2013 21:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Madonna is niet meer populair, Keri Hilson is nog populairder
Ik vind het wel grappig hoe JRRY haar fanatiek probeert te verdedigen alsof het zijn kleine zusje isquote:
Nee, dat denk ik ook niet aangezien het aantal verkopen de laatste paar jaren enorm omlaag is gegaan.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet nog maar zien dat ze net als Madonna ook meer dan 300 miljoen records weet te verkopen!
Ja toch xdquote:Op zondag 24 februari 2013 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig hoe JRRY haar fanatiek probeert te verdedigen alsof het zijn kleine zusje is
Ja klopt. Ik was er niet uit mezelf over begonnen.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:32 schreef supersof het volgende:
jullie dagen hem ook uit hoordus niet zeuren,
Vans kunnen nog wel, dat klassieke model zegmaar wat sof postte net, of allstars.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met mooi? Meer in een nette kant, of kan originele, verzorgde sneakers dan ook?
Vergeet Destiny's Child trouwens niet he.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
En toch heeft ze pas een kwart verkocht van wat Madonna heeft verkocht
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Eigenlijk Fok-it vind ik dat trouwens geen leuk nummer, want Nederlandse rap
geen enkele uggs zijn mooi naar mijn meningquote:Op zondag 24 februari 2013 21:34 schreef msacras het volgende:
En ik heb ook uggs. En ze zijn warm en zitten lekker![]()
Maar dan heb ik wel mooie uggs, in tegenstelling tot sommige ex-JNG SC'ers
quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
geen enkele uggs zijn mooi naar mijn mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |