En toch heeft ze pas een kwart verkocht van wat Madonna heeft verkochtquote:Op zondag 24 februari 2013 21:28 schreef JRRY het volgende:
Beyoncé is al sinds 2000 niet meer uit de media te krijgen, zelfs zonder nieuwe muziek uit te brengen blijft ze in de publiciteit. ZONDER mediastunts en schandelen.
Je bent niet goed manquote:Op zondag 24 februari 2013 21:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Madonna is niet meer populair, Keri Hilson is nog populairder
Ik vind het wel grappig hoe JRRY haar fanatiek probeert te verdedigen alsof het zijn kleine zusje isquote:
Nee, dat denk ik ook niet aangezien het aantal verkopen de laatste paar jaren enorm omlaag is gegaan.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet nog maar zien dat ze net als Madonna ook meer dan 300 miljoen records weet te verkopen!
Ja toch xdquote:Op zondag 24 februari 2013 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig hoe JRRY haar fanatiek probeert te verdedigen alsof het zijn kleine zusje is
Ja klopt. Ik was er niet uit mezelf over begonnen.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:32 schreef supersof het volgende:
jullie dagen hem ook uit hoordus niet zeuren,
Vans kunnen nog wel, dat klassieke model zegmaar wat sof postte net, of allstars.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met mooi? Meer in een nette kant, of kan originele, verzorgde sneakers dan ook?
Vergeet Destiny's Child trouwens niet he.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
En toch heeft ze pas een kwart verkocht van wat Madonna heeft verkocht
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Eigenlijk Fok-it vind ik dat trouwens geen leuk nummer, want Nederlandse rap
geen enkele uggs zijn mooi naar mijn meningquote:Op zondag 24 februari 2013 21:34 schreef msacras het volgende:
En ik heb ook uggs. En ze zijn warm en zitten lekker![]()
Maar dan heb ik wel mooie uggs, in tegenstelling tot sommige ex-JNG SC'ers
quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
geen enkele uggs zijn mooi naar mijn mening
B. trouwens 75 + 50Mquote:Op zondag 24 februari 2013 21:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vergeet Destiny's Child trouwens niet he.
Hoeveel heeft Madonna verkocht?
300 miljoen. Geen enkele vrouw heeft meer verkocht. Ooitquote:Op zondag 24 februari 2013 21:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vergeet Destiny's Child trouwens niet he.
Hoeveel heeft Madonna verkocht?
Vind ze hier wel mooi:quote:Op zondag 24 februari 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Op wie zit je daar nou te eh doelen?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:34 schreef msacras het volgende:
En ik heb ook uggs. En ze zijn warm en zitten lekker![]()
Maar dan heb ik wel mooie uggs, in tegenstelling tot sommige ex-JNG SC'ers
Boksquote:Op zondag 24 februari 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ach, het zijn geen juweeltjes, maar er zijn lelijkere schoenen.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vind ze hier wel mooi:
[ afbeelding ]
Het heeft zo weinig vorm vind ik, plus ze kosten iets van ¤200 ofzo?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Ach, het zijn geen juweeltjes, maar er zijn lelijkere schoenen.
En je moet toegeven dat dit:
[ afbeelding ]
toch wel mooier is dan
[ afbeelding ]
Die hele outfits worden verziekt door die schoenenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vind ze hier wel mooi:
[ afbeelding ]
Janet nog voor MJquote:Op zondag 24 februari 2013 21:38 schreef Stuart het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)All-Time_top_artists
Niet slecht
Boksquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Die hele outfits worden verziekt door die schoenen
Ja okequote:Op zondag 24 februari 2013 21:37 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
toch wel mooier is dan
[ afbeelding ]
Wat is toch zoquote:
Mijne waren minder dan 200 hoor. Ja weinig vorm, maar ik heb liever dan warme voeten en uggs, dan koude voeten, of warme voeten en snowboots.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het heeft zo weinig vorm vind ik, plus ze kosten iets van ¤200 ofzo?
Die kunnen alleen bij heel kleine kinderen maar anders echt nietquote:
Ja kan ze wel tetten hebben, maar met vans/allstars/leuke nikes zou ze nog leuk zijn ookquote:Op zondag 24 februari 2013 21:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat is toch zo
[ http://img706.imageshack.us/img706/4010/12878881769952685636.png (copy/paste deze link) ]
Mensen die nu nog haten op crocs
Als ze zo lang meegaan is het wel wat anders ja, maar qua smaak is het alles behalve mijn dingquote:Op zondag 24 februari 2013 21:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Mijne waren minder dan 200 hoor. Ja weinig vorm, maar ik heb liever dan warme voeten en uggs, dan koude voeten, of warme voeten en snowboots.
Bovendien zijn ze die 200 euro wel waard, mijne waren volgensmij 180 euro en ik heb ze nu al 4,5 jaar en ze zijn nog steeds in zeer goede staat, terwijl ik ze (vooral in de winter) heel veel draag.
Ja en dan alleen voor op het strand ofzoquote:Op zondag 24 februari 2013 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die kunnen alleen bij heel kleine kinderen maar anders echt niet![]()
Dat kan ik me voorstellen, het zijn ook geen juweeltjes, maar ik vind ze niet spuuglelijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ze zo lang meegaan is het wel wat anders ja, maar qua smaak is het alles behalve mijn ding
Preciesquote:Op zondag 24 februari 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja en dan alleen voor op het strand ofzo
Je ziet er dan alleen een stuk dommer uitquote:
Ja maar dat zie je ook met afgezakte broek, of een gangsterketting, met zoveel eigenlijkquote:Op zondag 24 februari 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je ziet er dan alleen een stuk dommer uit
ja schijt, op de camping zie je er altijd lelijk uit. Bovendien zijn ze me nu te klein dus kan ze niet meer aanquote:Op zondag 24 februari 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je ziet er dan alleen een stuk dommer uit
pak de blenderquote:Op zondag 24 februari 2013 21:44 schreef supersof het volgende:
de gekke kat komt opeens bij me zittengeen idee waarom want normaal rent ze weg als ze me ziet. En ze zet nu telkens haar nagels in mn benen
naaah ze is wel lekker zacht en ze zit helemaal tegen me aan gedrukt uit liefde ofzoquote:
True, truequote:Op zondag 24 februari 2013 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat zie je ook met afgezakte broek, of een gangsterketting, met zoveel eigenlijk
Ja dat is ook waar, maar hoe kwam je op het idee om uggs te halen?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ja schijt, op de camping zie je er altijd lelijk uit. Bovendien zijn ze me nu te klein dus kan ze niet meer aan
Hoi Promskiquote:
uggs? ik ga geen uggs halen joh. ben niet gek.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
True, true
[..]
Ja dat is ook waar, maar hoe kwam je op het idee om uggs te halen?
hahaha okquote:Op zondag 24 februari 2013 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]
naaah ze is wel lekker zacht en ze zit helemaal tegen me aan gedrukt uit liefde ofzo
het duurt 3 uur om ze allemaal te lezen en van mij autisme moet ik weten wat er staat en dat is irritantquote:
Bedoel crocs, beetje verward door 2 dingen die ik nooit aan mijn voeten zal hangenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
uggs? ik ga geen uggs halen joh. ben niet gek.
Onder je regenpakquote:Op zondag 24 februari 2013 21:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ja schijt, op de camping zie je er altijd lelijk uit. Bovendien zijn ze me nu te klein dus kan ze niet meer aan
heb je autisme?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het duurt 3 uur om ze allemaal te lezen en van mij autisme moet ik weten wat er staat en dat is irritant
niet alles serieus nemenquote:
Ik loop altijd op blote voeten in huisquote:Op zondag 24 februari 2013 21:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mensen die niet op blote voeten lopen
Ik nooitquote:Op zondag 24 februari 2013 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik loop altijd op blote voeten in huis
zo kut als je dan in een stuk lego traptquote:Op zondag 24 februari 2013 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik loop altijd op blote voeten in huis
Ja maar ik heb geen kleine broertjes ofzo. dus geen lego hier in huisquote:Op zondag 24 februari 2013 21:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
zo kut als je dan in een stuk lego trapt
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het duurt 3 uur om ze allemaal te lezen en van mij autisme moet ik weten wat er staat en dat is irritant
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
zo kut als je dan in een stuk lego trapt
hahahaha super vet filmpjequote:Op zondag 24 februari 2013 21:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hahaha ok
ik moest denken aan 'but will it blend, that's the question!'
oh ik denk dat ik die 5 jaar geleden in een supermarkt in duitsland heb gekochtquote:Op zondag 24 februari 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bedoel crocs, beetje verward door 2 dingen die ik nooit aan mijn voeten zal hangen
Iehl bah jaquote:
Die zijn juist lelijkquote:Op zondag 24 februari 2013 21:50 schreef msacras het volgende:
Er zijn ook mooie Hunter boots
[ afbeelding ]
Maar dit is mode hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Iehl bah ja
van die moeders die van die paardrijlaarzen aan hebben en hun kleine zoontje uggs aan trekken
Ik vind die van mij (de gewone) veel leukerquote:Op zondag 24 februari 2013 21:52 schreef msacras het volgende:
[..]
in de categorie regenlaarzen zijn ze
Ik MOET deze hebben voor Lowlands
Zei je dat tegen haar?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dit is mode hoor
Zag een meisje bij ons op campus er mee lopen. ''Leuke regenlaarzen''
Als blikken konden doden
welke waren dat ook al weer?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind die van mij (de gewone) veel leuker
Jaquote:
Bontkraagjesquote:Op zondag 24 februari 2013 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JaHad ook een bontkraag er bij, dus kon het niet laten
hahahahahhaquote:Op zondag 24 februari 2013 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JaHad ook een bontkraag er bij, dus kon het niet laten
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:53 schreef msacras het volgende:
[..]
welke waren dat ook al weer?
scrollen kost moeite
Ohja, tofquote:
James Bondtquote:
Voor een vrouw wel tof jaquote:Op zondag 24 februari 2013 21:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Ohja, tof
ik wil dan wellicht deze:
http://www.hunter-boot.com/original-glitter-finish/navynet wat anders
Ben je nu serieus...quote:Op zondag 24 februari 2013 21:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Ohja, tof
ik wil dan wellicht deze:
http://www.hunter-boot.com/original-glitter-finish/navynet wat anders
gadverquote:Op zondag 24 februari 2013 21:56 schreef msacras het volgende:
of
http://www.hunter-boot.com/original-brit/dark-navy
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:56 schreef msacras het volgende:
of
waarom zoveel geld uitgeven voor iets wat je nauwelijks aan doet?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:56 schreef msacras het volgende:
[..]
In de categorie regenlaarzen he, niet normale schoenen
Coolquote:Op zondag 24 februari 2013 21:56 schreef msacras het volgende:
of
Goeie vraagquote:Op zondag 24 februari 2013 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom zoveel geld uitgeven voor iets wat je nauwelijks aan doet?
aw koetsjiekoetsjiequote:Op zondag 24 februari 2013 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool
Voor kindjes: http://www.hunter-boot.com/original-kids-glow/glow
hoeveel kleding koop je maandelijks?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Goeie vraag
Dat is het kenmerk van een shopaholic.
glow in the darkquote:Op zondag 24 februari 2013 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool
Voor kindjes: http://www.hunter-boot.com/original-kids-glow/glow
Coolquote:
I don't wanna knowquote:Op zondag 24 februari 2013 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoeveel kleding koop je maandelijks?
Nou, ik kan ook aardig shoppen, maar geen regenlaarzenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Goeie vraag
Dat is het kenmerk van een shopaholic.
Maar ook elke maand schoenen bijv. enzo ?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:59 schreef msacras het volgende:
[..]
I don't wanna know
verschilt heel erg per maand. Als ik veel heb gewerkt en dus veel loon heb een stuk meer dan als ik niks heb gewerkt. En het hangt ook van m'n verdere uitgaven uit. In december bijvoorbeeld minder want dan moet ik veel cadeaus kopen, maar februari is een "rustige" maand dus dan kan ik meer kleding kopen
Wat hier gepost wordt niet neequote:
Regenlaarzen zijn stoer juistquote:Op zondag 24 februari 2013 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, ik kan ook aardig shoppen, maar geen regenlaarzen
Het zijn niet zómaar regenlaarzenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, ik kan ook aardig shoppen, maar geen regenlaarzen
...zou goed kunnenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ook elke maand schoenen bijv. enzo ?
Merk maakt me niks uitquote:Op zondag 24 februari 2013 22:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Het zijn niet zómaar regenlaarzen
het zijn HUNTERS
Met mooie studs enzo
Echt welquote:
Ah okequote:Op zondag 24 februari 2013 22:01 schreef msacras het volgende:
[..]
...zou goed kunnen
mja niet elke maand denk ik, maar like I said, verschilt het heel erg. Maar ik koop wel redelijk veel schoenen ja. Maar wel goedkope
Het gaat ook niet om het merk, maar om het hele idee van mooiere regenlaarzen dan pauper donkerblauwe.quote:
Nee stu, merken maken mij niks uit.quote:
Preciesquote:Op zondag 24 februari 2013 22:02 schreef msacras het volgende:
[..]
En Hunters zijn gewoon de Rolls Royce onder de regenlaarzen
Niet? Nooit geweten. Nou mij dus welquote:Op zondag 24 februari 2013 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee stu, merken maken mij niks uit.
Liever die donkerblauwe combineren met iets tofs dan zoveel geld uitgeven aan regenlaarzenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om het merk, maar om het hele idee van mooiere regenlaarzen dan pauper donkerblauwe.
maar ik ben soortgelijke nog nooit ergens anders tegengekomen.
En Hunters zijn gewoon de Rolls Royce onder de regenlaarzen
I couldn't care lessquote:Op zondag 24 februari 2013 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet? Nooit geweten. Nou mij dus wel![]()
![]()
![]()
Ach ja, ieder z'n eigen ding. Bovendien hebben Hunters wel véél betere kwaliteit. In een standaard paar tuincentrum laarzen krijg ik binnen no time blaren, op Hunters kan ik gewoon normaal lopenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Liever die donkerblauwe combineren met iets tofs dan zoveel geld uitgeven aan regenlaarzen
Ja liever regenlaarzen dan Beyonce?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
Wat een geniaal onderwerp trouwens, discussies over regenlaarzen![]()
Regenlaarzen zijn tof en iedereen zou ze moeten hebbenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
Wat een geniaal onderwerp trouwens, discussies over regenlaarzen![]()
Zekerquote:Op zondag 24 februari 2013 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja liever regenlaarzen dan Beyonce?
You currently do not have a DoubleClick cookie set on your browser.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:06 schreef Faux. het volgende:
Hoe oud zijn jullie volgens Google?
https://www.google.com/se(...)9m7dQm008uEs59&hl=en
Waar kan ik het vinden? :$quote:Op zondag 24 februari 2013 22:06 schreef Faux. het volgende:
18-24quote:Op zondag 24 februari 2013 22:06 schreef Faux. het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:08 schreef Faux. het volgende:
Ik ben een vrouw van tussen de 18 en 24. Thanks Google.
Your demographicsquote:
same. Ik gebruik dan ook adblockquote:Op zondag 24 februari 2013 22:09 schreef msacras het volgende:
Your demographics
No demographic categories are associated with your ads preferences so far.
Faux draagt vrouwenkleding, wist je dat niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Msacras' geschiedenis toets![]()
zuuperdquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Msacras' geschiedenis toets![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
ging toch over dat land waar al mijn spullen gemaakt zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Msacras' geschiedenis toetsLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
ja, en het is geen toetsquote:Op zondag 24 februari 2013 22:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ging toch over dat land waar al mijn spullen gemaakt zijn?
ooohw, wat zeur je danquote:Op zondag 24 februari 2013 22:19 schreef msacras het volgende:
[..]
ja, en het is geen toets
die heb ik pas over een week of 4
maar alsnog
nouja het zijn 5 hoofdstukken en heb ook gewoon huiswerk enzoquote:
Is het zo'n onbekend boek dat er geen samenvatting van te vinden is?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:20 schreef msacras het volgende:
[..]
nouja het zijn 5 hoofdstukken en heb ook gewoon huiswerk enzo
wat ik moet maken
want niet kan want achterlijk boek enzz
Ja, vreemd dat het opeens zo stil isquote:
Stilte voor de stormquote:Op zondag 24 februari 2013 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, vreemd dat het opeens zo stil is
Ik heb geen ideequote:
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 24 februari 2013 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen ideemisschien gaat het wel helemaal los hier straks
pst pst pstquote:
Stuquote:
Goed nummer gr grquote:
was da?quote:
I'm fine, thank you. How about youquote:
ahquote:
Not too bad thanks for asking. Bit of an upset stomach thoughquote:Op zondag 24 februari 2013 22:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
I'm fine, thank you. How about you![]()
How come?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thanks for asking. Bit of an upset stomach though
nog nooit op?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:32 schreef Fok-it het volgende:
Ziet er lekker uit.soort tiramisu lijkt het wel
oh okequote:Op zondag 24 februari 2013 22:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik heb toch geluisterddaarom zeg ik dat
Zoveel ijs eet ik nietquote:
gr gr Ria en de kidsquote:Op zondag 24 februari 2013 22:33 schreef msacras het volgende:
[..]
oh oke
nouja, gr gr, is niet serieus imo
en het nummer is juist zo mooi
Not sure. I guess some sort of bugquote:
Gewoon een dag van te voren je examen leren ja togquote:Op zondag 24 februari 2013 22:20 schreef msacras het volgende:
[..]
nouja het zijn 5 hoofdstukken en heb ook gewoon huiswerk enzo
wat ik moet maken
want niet kan want achterlijk boek enzz
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon een dag van te voren je examen leren ja tog
jatog wollah wollah komt heulmaal goewdquote:Op zondag 24 februari 2013 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon een dag van te voren je examen leren ja tog
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:35 schreef msacras het volgende:
[..]
jatog wollah wollah komt heulmaal goewd
of gewoon niet leren voor je toets/examenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]werkt bijna altijd, alleen niet bij wiskunde B
![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
That sucks, does it hurt badly? Otherwise:
[ afbeelding ]
Moet je echt proeven G.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoveel ijs eet ik nietDikzak weet je nog
Ik zal wel keertje halen dangg.quote:
Might be useful, thoughquote:
ik was gezakt in de 6e omdat ik jarenlang gewoon al te weinig deed, en die keer kwam ik er niet mee wegquote:Op zondag 24 februari 2013 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
of gewoon niet leren voor je toets/examen
4,2 voor maw examen vorig jaar omdat ik geen zin had in het laatste boek![]()
Mooiquote:
00.16 bij de dagcijfersquote:Op zondag 24 februari 2013 22:37 schreef msacras het volgende:
en waar staan de stats van vandaag eigenlijk?
Ze zien me al aankomen hier met een bak ijs voor mezelfquote:
ik dacht dat je 15 wasquote:Op zondag 24 februari 2013 22:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik was gezakt in de 6e omdat ik jarenlang gewoon al te weinig deed, en die keer kwam ik er niet mee weg
je hebt ook een mini hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zien me al aankomen hier met een bak ijs voor mezelf
hehe dat is kutquote:Op zondag 24 februari 2013 22:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik was gezakt in de 6e omdat ik jarenlang gewoon al te weinig deed, en die keer kwam ik er niet mee weg
Als een meisje met stijlvolle kleding dit#2 aanheeft, en niet dik is of a-modieus, vind ik dit#2 mooier.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:37 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
toch wel mooier is dan
[ afbeelding ]
ben ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For the bug xdxdquote:
beterquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
beterach volgend weekend ben ik alleen dus dan haal ik wel wat
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ben ik ookOhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Met een 3 kon ik niet slagen hahaquote:Op zondag 24 februari 2013 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
hehe dat is kutik had drie onvoldoendes van mn examens, maar ben wel geslaagd
maar had ook goede cijfers gehaald hoor
is altijd pas 16 over twaalfquote:Op zondag 24 februari 2013 22:40 schreef msacras het volgende:
[..]
ok
ik kijk zelf nooit stats, alleen als iemand ze ergens post bekijk ik ze even
Is wel heel wat anders dan tolkquote:Op zondag 24 februari 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
http://www.roc.nl/default.php?fr=details&id=3606
dit lijkt me nou leuk![]()
hehe nee dat lijkt me nietquote:Op zondag 24 februari 2013 22:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Met een 3 kon ik niet slagen haha
emo.gifquote:Op zondag 24 februari 2013 22:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als een meisje met stijlvolle kleding dit#2 aanheeft, en niet dik is of a-modieus, vind ik dit#2 mooier.
*vertalerquote:
Nou, dat is misschien wel nodig. Voel me al een paar weken vreemd eigenlijkquote:
Tof, maar je hebt toch havo gedaan?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
waarom niet?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
*vertaler
maar ja idd. maar weet niet of ik dat wel wil
Mensen die bijvoorbeeld een lotingstudie willen doen, daarom een 8 gemiddeld willen staan, en als de herkansing net het verschil kan maken. Dan begrijp ik heel goed dat je dat wiltquote:Op zondag 24 februari 2013 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
hehe nee dat lijkt me niet
mensen die voldoendes gaan herkansen met examens
Die lijsten kloppen niet echt helemaal.quote:
Wou jij niet geneeskunde doen ofzo?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Mensen die bijvoorbeeld een lotingstudie willen doen, daarom een 8 gemiddeld willen staan, en als de herkansing net het verschil kan maken. Dan begrijp ik heel goed dat je dat wilt
Je kan het niet laten op zulke dingen nog te reageren hequote:Op zondag 24 februari 2013 22:42 schreef JRRY het volgende:
Die
[..]
Die lijsten kloppen niet echt helemaal.
De ene zegt ook hele andere dingen dan andere lijsten.
Bv. Rihanna is nu echt veel groter dan bv. Janet Jackson ooit is geweest, maar JJ zal ongetwijfeld meer platen verkocht hebben, puur omdat mensen dat toen nog deden.
Buurmeisje kwam net vol trots met haar Supertrashlaarsjes pronken.quote:
ga naar een doc!quote:Op zondag 24 februari 2013 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dat is misschien wel nodig. Voel me al een paar weken vreemd eigenlijk
Kan niet, EMquote:Op zondag 24 februari 2013 22:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Wou jij niet geneeskunde doen ofzo?
Maarja, is MBO, terwijl je HBO kanquote:Op zondag 24 februari 2013 22:40 schreef supersof het volgende:
Ik ken er zo een, was alllemaal achten maar er kon iets nog hoger vond zequote:Op zondag 24 februari 2013 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
hehe nee dat lijkt me niet
mensen die voldoendes gaan herkansen met examens
Behalve dan de verkoopcijfers natuurlijkquote:Op zondag 24 februari 2013 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan het niet laten op zulke dingen nog te reageren hetsjonge
![]()
Maar inderdaad, is gewoon subjectief al die lijstjes.
Ah ok, extra vakken nog?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Kan niet, EM
In eerste instantie trouwens wel ja, maar ik ben toch meer gamma dan bèta
Genoeg VWO-ers die HBO gaan doenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maarja, is MBO, terwijl je HBO kan
[..]
Ik ken er zo een, was alllemaal achten maar er kon iets nog hoger vond ze
Idd en daarmee ownt Madonne beyonkee welquote:Op zondag 24 februari 2013 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Behalve dan de verkoopcijfers natuurlijk
ja, maar ik vind niks leuk qua hboquote:Op zondag 24 februari 2013 22:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Tof, maar je hebt toch havo gedaan?
en ik?quote:
http://en.wikipedia.org/w(...)ved_by_Janet_Jacksonquote:Op zondag 24 februari 2013 22:42 schreef JRRY het volgende:
Die
[..]
Die lijsten kloppen niet echt helemaal.
De ene zegt ook hele andere dingen dan andere lijsten.
Bv. Rihanna is nu echt veel groter dan bv. Janet Jackson ooit is geweest, maar JJ zal ongetwijfeld meer platen verkocht hebben, puur omdat mensen dat toen nog deden.
Wat is behalve de verkoopcijfers?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Behalve dan de verkoopcijfers natuurlijk
LOI een optie?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, maar ik vind niks leuk qua hboen ik wil echt niet lang naar school
ik haat school
Biologie als extra vak gehad, maar dat was te veel (kan je bijna niet bijhouden als je geen lessen volgt) dus laten vallen, helaas.quote:
Weet niet of ik wel goed genoeg ben voor de talen. En ik zie maastricht niet zo zitten, maarja.quote:
Maar dat soort opleidingen heb je op hbo ook he.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ik haat school
Omdat in Madonna's tijd nog platen verkocht werden.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Idd en daarmee ownt Madonne beyonkee wel
Volg je geen lessen?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Biologie als extra vak gehad, maar dat was te veel (kan je bijna niet bijhouden als je geen lessen volgt) dus laten vallen, helaas.
Ja dat is waarquote:Op zondag 24 februari 2013 22:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Mensen die bijvoorbeeld een lotingstudie willen doen, daarom een 8 gemiddeld willen staan, en als de herkansing net het verschil kan maken. Dan begrijp ik heel goed dat je dat wilt
Maar als je iets gaat doen waar je je echt voor interesseert dan is het helemaal niet erg om lang op school te zittenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ik haat school
Hm ja eensquote:Op zondag 24 februari 2013 22:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, maar het verschil hbo - uni is toch kleiner dan mbo - hbo
Ja ze is erg veelzijdig.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)ved_by_Janet_Jackson
Gelul man. Nu downloaden mensen en toen werden tapes gekopieerd. Maakt weinig verschil lijkt mequote:Op zondag 24 februari 2013 22:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Omdat in Madonna's tijd nog platen verkocht werden.
Kan je niet ontkennen.
Ja maar als je niks kan vinden op hboquote:Op zondag 24 februari 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maarja, is MBO, terwijl je HBO kan
[..]
Ik ken er zo een, was alllemaal achten maar er kon iets nog hoger vond ze
Ik heb gewoon een E&M profiel, als ik dan een extra vak heb dan moet ik dat zelf plannen, wordt dus niet in mijn rooster gezet. Alle biologie lessen vielen/vallen samen met vakken als GS/M&O, omdat je met een normaal profiel toch geen biologie en geschiedenis kan hebben. Dus ik kon geen biologie lessen volgen (want extra vak).quote:
WTF wat slecht, bij ons mocht de roostermaker dat uitzoekenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een E&M profiel, als ik dan een extra vak heb dan moet ik dat zelf plannen, wordt dus niet in mijn rooster gezet. Alle biologie lessen vielen/vallen samen met vakken als GS/M&O, omdat je met een normaal profiel toch geen biologie en geschiedenis kan hebben. Dus ik kon geen biologie lessen volgen (want extra vak).
Madonna heeft een veelvoud verkocht aan records, draait veel langer mee en ik heb geen idee hoeveel Grammy's ze heeft. Het is maar waar je naar kijkt. Jij bent geobsedeerd door Beyonce en zal er alles aan doen om haar op een voetstuk te plaatsen. Dat magquote:Op zondag 24 februari 2013 22:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja ze is erg veelzijdig.
En Beyoncé zit ook al op 17 Grammy's, dus 20 en zo'n groot artiest was B toch niet?
Hoeveel Grammy's heeft Madonna eigenlijk30? 40?
Ja misschien, maar weet niet hoe het zit met diploma dan ofzo, en hoe goed je opleiding dan is.quote:
Ja maar dan heb je wiskunde nodigquote:Op zondag 24 februari 2013 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat soort opleidingen heb je op hbo ook he.
net zo goed als normale mbo-hboquote:Op zondag 24 februari 2013 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja misschien, maar weet niet hoe het zit met diploma dan ofzo, en hoe goed je opleiding dan is.
ooh ik dacht qua posts vandaagquote:Op zondag 24 februari 2013 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Ja weet ik, maar ik kan die opleiding dus niet vindenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar als je iets gaat doen waar je je echt voor interesseert dan is het helemaal niet erg om lang op school te zitten
Is gewoon echt wel waar man.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelul man. Nu downloaden mensen en toen werden tapes gekopieerd. Maakt weinig verschil lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |