PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
wanneer heb je hem dan gefixed?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:42 schreef Djeetje het volgende:
TBakkert je heb al profijt gehad van die pricefix.
voor hoeveel pricefix je hem?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:42 schreef Djeetje het volgende:
TBakkert je heb al profijt gehad van die pricefix.
ja, dan heb ik daar al profijt van gehad jaquote:
Okequote:Op zondag 24 februari 2013 19:42 schreef Jonnsie het volgende:
@ Timmie; tuurlijk ben ik daar rouwig om!I want in!
doe ff eentje voor 30k? team naam = Acta Non Verbaquote:
I'm just pumped up from some shit from the thrift shop!quote:
Ik heb wel geduld, genoeg zelfs!quote:Op zondag 24 februari 2013 19:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke
Pricefix is niet mijn manier van handelen1. Je moet geduldig zijn en dat ben ik niet, 2. Normaal traden levert veel meer op
People all say, thats a cold as honky!quote:Op zondag 24 februari 2013 19:46 schreef quer het volgende:
[..]
I'm just pumped up from some shit from the thrift shop!
Nee johquote:Op zondag 24 februari 2013 19:47 schreef quer het volgende:
[ afbeelding ]
godver.. normaal gaan ze toch voor 600c?
Dat had je nog nooit eerder gepost.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:48 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb toen toch 1m coins verdient met Mertens
Wat is een Honky hadden wij het laatst over in de kleedkamer.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:48 schreef Jonnsie het volgende:
People all say, thats a cold as honky!
Ice on the fringe is so damn frostyquote:Op zondag 24 februari 2013 19:48 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
People all say, thats a cold as honky!
Een slang voor blankequote:Op zondag 24 februari 2013 19:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat is een Honky hadden wij het laatst over in de kleedkamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Weet je het hele verhaal over de Mertens IF price fix niet ?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat had je nog nooit eerder gepost.
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:50 schreef quer het volgende:
[..]
Een slang voor blankeo gewoon een snitch ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Hoeveel coins heb jij eigenlijk?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Weet je het hele verhaal over de Mertens IF price fix niet ?
Dat jij een blank persoon als snitch ziet dat ligt aan jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Nu nog maar 2m.quote:
Die konko staat er nog steedsquote:Op zondag 24 februari 2013 19:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nu nog maar 2m.
Ik ben een te gulle jongen op FIFA voor mijn vrienden geweest
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:51 schreef quer het volgende:
[..]
Dat jij een blank persoon als snitch ziet dat ligt aan jou
Jij zeg een slang voor blanke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan denk ik aan een snitch.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:50 schreef quer het volgende:
[..]
Een slang voor blankeStreed cred? 4 real?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Laatst had je in totaal 'maar' 150k weggegeven.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nu nog maar 2m.
Ik ben een te gulle jongen op FIFA voor mijn vrienden geweest
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij zeg een slang voor blanke.
Dan denk ik aan een snitch.
Nee ? ik denk dat je niet goed heb gelezen.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Laatst had je in totaal 'maar' 150k weggegeven.
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee ? ik denk dat je niet goed heb gelezen.
Ik zei 750k
Wieisboos is al 2 dagen niet bereikbaar.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is de wedstrijd tussen jou en wieisboos al gespeeld?
Remyquote:Op zondag 24 februari 2013 19:55 schreef quer het volgende:
Als iemand een goed team zoekt rond de 100k dan is dit je team
http://www.futhead.com/fifa/squads/6253990/
7-0-0 2x![]()
![]()
Daarna weer met me oude team en gedegradeerd
Emenikequote:Op zondag 24 februari 2013 19:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Remy
Doe dan meteen dit: http://www.futhead.com/fifa/squads/5667326/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ja, maar niks anders paste met chemistryquote:Op zondag 24 februari 2013 19:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Remy
Doe dan meteen dit: http://www.futhead.com/fifa/squads/5667326/
Mwah De Rossi beetje langzaam he. Minimaal 80 pace lijkt me beter voor dit team.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:55 schreef quer het volgende:
Als iemand een goed team zoekt rond de 100k dan is dit je team
http://www.futhead.com/fifa/squads/6253990/
7-0-0 2x![]()
![]()
Daarna weer met me oude team en gedegradeerd
Ja ja ik ben het nu ook aan het verkopenquote:Op zondag 24 februari 2013 19:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mwah De Rossi beetje langzaam he. Minimaal 80 pace lijkt me beter voor dit team.
Never change a winning team.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:59 schreef quer het volgende:
[..]
Ja ja ik ben het nu ook aan het verkopen, wil een wat meer pass team hebben
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Emenike
Niet of wel origineel ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Ja maar ik wil lavezzi iets meer naar voren dacht aan een 4-3-2-1 formatiequote:
Die RB is echt een beest voor mijquote:Op zondag 24 februari 2013 20:00 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Leuke verdediging die je zelden tegenkomt enzo.
ignore de reactie op de squad danquote:
Dat moet wel kut spelenquote:
Hij speelt bij mij meer als CB echt heerlijk is dat.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:03 schreef Thorb het volgende:
Die RB ziet er niet slecht uit, 1.87 en M/H (niet dat ik dat echt merk meestal)
Haha ja is ook niet mijn team hoor.quote:
hoeveel dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind IF Danilo vrij duur voor een Porto IF RB 78 rated
33kquote:
Is hij nog wel vrij duur voor imo, denk dat hij miss net onder de 30 duiktquote:Op zondag 24 februari 2013 20:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mijn voorspelling tegen Toefjes was 20-25k dacht ik, kom ik mooi in de buurt
Meestal is zondag de prijs wel vast komen te staan ja. Tenzij EA gek gaat doen met HH's maar dat verwacht ik niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is hij nog wel vrij duur voor imo, denk dat hij miss net onder de 30 duikt
durfde je het niet te vragenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:12 schreef Rijst het volgende:
Volgens mij kwam ik gister KSI tegen op straat maar ik wist het niet zeker.
Er liepen 2 mensen langs en toen hoorde ik een bekende stem en keek ik naar rechts en zag ik een neger van achter.quote:
Kan dus ook nog geluidssysteem zijnquote:Op zondag 24 februari 2013 20:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Er liepen 2 mensen langs en toen hoorde ik een bekende stem en keek ik naar rechts en zag ik een neger van achter.
Bij KSI zou ik toch ook ff twijfelenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Durf jij aan een neger te vragen of hij die mafkees van youtube is?
Wanneer kom je terug?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Er liepen 2 mensen langs en toen hoorde ik een bekende stem en keek ik naar rechts en zag ik een neger van achter.
Helemaal niks. Maar hij post hier niet meer zovaak tochquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit de z in het kofzchip?
Sorry mate. In Engelands we use Coughchipz. #realtalkquote:Op zondag 24 februari 2013 20:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
In Engeland al jarenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
*verdiendquote:Op zondag 24 februari 2013 20:23 schreef Djeetje het volgende:
POTS verdient gewonnen.
Alleen Luiz speelde echt drama.
Jij bestuurt Luiz.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Luiz liet zich wel heel makkelijk uitkappen bij die 4-2.
Balo hequote:Op zondag 24 februari 2013 20:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Luiz liet zich wel heel makkelijk uitkappen bij die 4-2.
Ik ben tegenwoordig CB dus er is zo af en toe plek ik de aanval.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:25 schreef Rijst het volgende:
Volgende week effe nieuw tvtje halen en headset dan kom ik meeclubben. CDM moet ik zeker staan maar skitta.
Ben je soms vandaag teruggekomen ?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:25 schreef Rijst het volgende:
Volgende week effe nieuw tvtje halen en headset dan kom ik meeclubben. CDM moet ik zeker staan maar skitta.
Ja als Emenike die 1 op 1 had gemaakt was het toen gewoon 3-3.quote:
Hoelang blijf je daar en waarom ?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ben hier nog man. Dus no worries je kan me nog spotten op je werk.
Klopt, want toen was het 3-2quote:Op zondag 24 februari 2013 20:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja als Emenike die 1 op 1 had gemaakt was het toen gewoon 3-3.
Precies.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, want toen was het 3-2
Kaboul is 800x beterquote:
Als het niet meer of minder is.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
haha pots je team eens
Man dat team is de afgelopen 2 dagen al 10x gepost
Clown en Emenike(quote:Op zondag 24 februari 2013 20:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En misschien nog Julio Cesar IF ?
Noemen jullie het echt nog huiswerk?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als het niet meer of minder is.
(ik moet nog steeds met huiswerk beginnen)
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als het niet meer of minder is.
(ik moet nog steeds met huiswerk beginnen)
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Noemen jullie het echt nog huiswerk?
Het is hbo héquote:Op zondag 24 februari 2013 20:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hoe noem je het op de uni?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mensen die daarover klagen. Net zoals de brugklassers die willen zeggen dat ze in klas 1 zitten en niet in groep 1.
dat wel ja. vrijdag een uurtje verplicht school, rest van de week heb ik al vrij genomenquote:
Mijn moeder zit te laptoppen op mijn computer en ik heb geen zin om boven te zitten. Niet dat ik op mijn laptop iets kan, geen tekstverwerkerquote:Op zondag 24 februari 2013 20:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Ik ook, officieel uitgesteld naar next week want zo toch Inter-AC en te laat om te beginnen
hoe oud ben jij als ik vragen mag?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Sorry sorry echt sorry maar heb het gevoel dat ik je niet eens meer ken nu je 19 bent je bent zo anders hou op laat me met rust haal me weg uit deze nachtmerrie
Op kamers werkquote:
Kaboiul ipv Luizquote:Op zondag 24 februari 2013 20:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En misschien nog Julio Cesar IF ?
12quote:
Ja sinds ik geen 18 meer ben ben ik volwassen. Dat verandert in 1 dag.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Sorry sorry echt sorry maar heb het gevoel dat ik je niet eens meer ken nu je 19 bent je bent zo anders hou op laat me met rust haal me weg uit deze nachtmerrie
Heb je mooie cadeautjes gehad?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja sinds ik geen 18 meer ben ben ik volwassen. Dat verandert in 1 dag.
Met de paplepel ingegoten.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:38 schreef quer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nice op je 6e al op het internet
DfD?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
Rijst!Volgens mij treedt DfD in mei op in Nederland
Stokoud dusquote:Op zondag 24 februari 2013 20:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
2 opties
- 86
- uit 86 (dan moet je 2012-86 doen)
Piszeck heeft high attackquote:Op zondag 24 februari 2013 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kaboiul ipv Luiz
Lloris ipv Cesar
Picsdcwzezek ipv je RB
Geld en snoepjes, die kan ik morgen uitdelen als ik de klassen rond ga.quote:
Ik ga alleen naar project (verplichtquote:Op zondag 24 februari 2013 20:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat wel ja. vrijdag een uurtje verplicht school, rest van de week heb ik al vrij genomen
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
quote:
futmeet danquote:Op zondag 24 februari 2013 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
Dude fucks dicksquote:
Ik weet ook nooit iets..uiteindelijk zijn het allemaal van die "nuttige" cadeausquote:Op zondag 24 februari 2013 20:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geld en snoepjes, die kan ik morgen uitdelen als ik de klassen rond ga.
Verder wist ik niets maar krijg toch vaak genoeg wat van mijn ouders.
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar project (verplicht) erfrecht want milf
en familierecht want leuk vak.
Vroeger kreeg ik altijd iets als mijn pa terug kwam uit het buitenland. Zo'n heel lego ninja ding enzo. Altijd mee naar schiphol en in de auto al uitpakkenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik weet ook nooit iets..uiteindelijk zijn het allemaal van die "nuttige" cadeaus
Jarig zijn was zoveel toffer toen ik nog met speelgoed speelde
Lekkere geurtjesquote:Op zondag 24 februari 2013 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik weet ook nooit iets..uiteindelijk zijn het allemaal van die "nuttige" cadeaus
Jarig zijn was zoveel toffer toen ik nog met speelgoed speelde
Kijk ook wel of ik kan komen dan als het zo isquote:Op zondag 24 februari 2013 20:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sowieso ga ik daar heen als hij komt. Zal wel een asian party zijn.
Kast vol, maar uiteindelijk vind ik Aqua di Gio toch de fijnste en blijf ik daarbij hangen..quote:
Goede zaak.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:42 schreef vandermar het volgende:
Mijn paco rabanne geurtje ben ik kwijt godver
Soberso, zweet is namelijk niet lekkerquote:
Bakkes jonge, is lekkor geurtje hoarquote:
Als Alpha man dis approve ik dit..quote:Op zondag 24 februari 2013 20:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Soberso, zweet is namelijk niet lekker
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:44 schreef Thorb het volgende:
Tilburg
Staan al die brabo's er weer doorheen te schreeuwen.
JA BRABO'S ZIJN KUT JA!quote:
NEE!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jaloers op onze 3 punten vandaag
#GJEquote:Op zondag 24 februari 2013 20:48 schreef TBakkert het volgende:
ik zou nu best een potje tegen iemand willen op PS3, maar heb geen team meer
hoezo dat? wees blij dat ik nu eindelijk een beetje handel en niet de hele tijd kutteams postquote:
dankjewelquote:Op zondag 24 februari 2013 20:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgend weekend zijn jullie weer aan de beurt
Leen mij binnenkort even je account, dan hoeven we deze posts niet meer te zien.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoezo dat? wees blij dat ik nu eindelijk een beetje handel en niet de hele tijd kutteams post
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Leen mij binnenkort even je account, dan hoeven we deze posts niet meer te zien.
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoezo dat? wees blij dat ik nu eindelijk een beetje handel en niet de hele tijd kutteams post
dat weet ik, maar ik wil het zelf doenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Binnen een week heb ik meer bij elkaar dan jij tot nu toe in deze fifa
Shit behalve nooit coins hebben voldoe ik ook aan die voorwaardenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is gewoon precies hoe het bij GJE ging..200 posts per dag, een hoop onzinnige discussies, fan van een Engelse club, nooit coins hebben en als je tegen een ander wil spelen geen team hebben![]()
![]()
mmmh... Ik schat mezelf toch hoger in, voornamelijk omdat hij Chelsea-fan isquote:Op zondag 24 februari 2013 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is gewoon precies hoe het bij GJE ging..200 posts per dag, een hoop onzinnige discussies, fan van een Engelse club, nooit coins hebben en als je tegen een ander wil spelen geen team hebben![]()
![]()
Confronterendquote:Op zondag 24 februari 2013 20:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Shit behalve nooit coins hebben voldoe ik ook aan die voorwaarden
Nice...schijnt best mooi te zijnquote:Op zondag 24 februari 2013 20:54 schreef Rijst het volgende:
Over GJE gesproken, stamford bridge is echt de lelijkste Engelse stadion die ik heb gezien. Morgen naar Arsenal. Geen wedstrijd helaas maar wel een tour.
Arsenal ben ik ook geweest. Het museum is heel klein, maar wel leuk.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:54 schreef Rijst het volgende:
Over GJE gesproken, stamford bridge is echt de lelijkste Engelse stadion die ik heb gezien. Morgen naar Arsenal. Geen wedstrijd helaas maar wel een tour.
welke luxe-items in het bijzonder?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Confronterend![]()
Maar jullie zijn/waren niet zo trots op de nutteloze luxe items die van papa waren gekregen op die leeftijd
Wembley tour is ook erg tofquote:Op zondag 24 februari 2013 20:54 schreef Rijst het volgende:
niceeeeeeequote:
Een hoop dure horloges, Van Bommel schoenen, van die onzin die je als 14 jarige echt niet nodig hebt in ieder geval en hij zag dat echt als iets waar hij dan meer status van kreeg, maar daar kwam hier een hoop backfire van./quote:Op zondag 24 februari 2013 20:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
welke luxe-items in het bijzonder?
blackberry, ipod, ringen, alles Gquote:Op zondag 24 februari 2013 20:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Corona.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ben daar geweest 5-6 jaar geleden. Als je shirt of e.d wilt kopen niet daar zelf maar bij de official Arsenal store iets verder veel goedkoperquote:Op zondag 24 februari 2013 20:54 schreef Rijst het volgende:
Van Bommel schoenen op je 14equote:Op zondag 24 februari 2013 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een hoop dure horloges, Van Bommel schoenen, van die onzin die je als 14 jarige echt niet nodig hebt in ieder geval en hij zag dat echt als iets waar hij dan meer status van kreeg, maar daar kwam hier een hoop backfire van./
Gelukkig heeft hij ook oranje nike air maxquote:Op zondag 24 februari 2013 20:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Van Bommel schoenen op je 14e![]()
De extra brede variant, neem ik aan?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij ook oranje nike air max
Als je dan zijn foto had gezien kon je er al helemaal geen beeld bij krijgenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een hoop dure horloges, Van Bommel schoenen, van die onzin die je als 14 jarige echt niet nodig hebt in ieder geval en hij zag dat echt als iets waar hij dan meer status van kreeg, maar daar kwam hier een hoop backfire van./
Ik dacht eerst even dat het over de voetballer ging.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
die in Gangnam-Style is toch ook van hem? dat gifje?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je dan zijn foto had gezien kon je er al helemaal geen beeld bij krijgen
Ja. post eensquote:Op zondag 24 februari 2013 20:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die in Gangnam-Style is toch ook van hem? dat gifje?
jupquote:Op zondag 24 februari 2013 20:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die in Gangnam-Style is toch ook van hem? dat gifje?
Joh dat is altijd zo. In picadilly zag ik een officiële shirt voor 40 pond. Volgens mij is dat redelijk goedkoop. Maar zag ook een rode Arsenal hoody dus had die maar gekochtquote:Op zondag 24 februari 2013 20:57 schreef quer het volgende:
[..]
Ben daar geweest 5-6 jaar geleden. Als je shirt of e.d wilt kopen niet daar zelf maar bij de official Arsenal store iets verder veel goedkoper
ik heb hem nietquote:
Ik was een paar weken nadat Engeland op het WK in 2006 had verloren in Londen. Kon ik voor 20 pond het officiële shirt van Engeland kopen.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Joh dat is altijd zo. In picadilly zag ik een officiële shirt voor 40 pond. Volgens mij is dat redelijk goedkoop. Maar zag ook een rode Arsenal hoody dus had die maar gekocht
Wist niet dat je dat al wistquote:Op zondag 24 februari 2013 20:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Joh dat is altijd zo. In picadilly zag ik een officiële shirt voor 40 pond. Volgens mij is dat redelijk goedkoop. Maar zag ook een rode Arsenal hoody dus had die maar gekocht
was dat na die flikker-actie van Ronaldo tegen Rooney? met penals...quote:Op zondag 24 februari 2013 21:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik was een paar weken nadat Engeland op het WK in 2006 had verloren in Londen. Kon ik voor 20 pond het officiële shirt van Engeland kopen.
Deze [ afbeelding ]
Ja die zijn nu ook in de uitverkoop. 15 pond nu en het zijn de orginele. Alleen zou zelf nooit in zo'n shirt lopenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik was een paar weken nadat Engeland op het WK in 2006 had verloren in Londen. Kon ik voor 20 pond het officiële shirt van Engeland kopen.
Deze [ afbeelding ]
Grieken kunnen het achterin niet dichthouden.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:03 schreef TBakkert het volgende:
trouwens, die stats van IF Sokratis zijn niet eens zo slecht
Geen Russell? Prima team verder denk ikquote:Op zondag 24 februari 2013 21:04 schreef rolls-reus het volgende:
Dit lijkt me wel lekker spelen http://www.futhead.com/fifa/squads/6382043/ iemand tips voor verbeteringen?
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Grieken kunnen het achterin niet dichthouden.
le randomquote:Op zondag 24 februari 2013 21:04 schreef rolls-reus het volgende:
Dit lijkt me wel lekker spelen http://www.futhead.com/fifa/squads/6382043/ iemand tips voor verbeteringen?
Ja van We'll Never Know & I Am Logic etc. etc..quote:Op zondag 24 februari 2013 21:06 schreef quer het volgende:
Trouwens wie kent hier "Logic" (de rapper)
El Sharaawy?quote:
jawel, maar het kon ook gewoon een random opmerking zijnquote:
Zo oud is ie toch niet johquote:
hoe oud is hij dan? 20?quote:
yupquote:
Nee ik wil liever geen spitsen met meer dan 85 pace en ik ben benieuwd naar murphyquote:Op zondag 24 februari 2013 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen Russell? Prima team verder denk ik
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:13 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_wil_deurpakk_n.html WAT EEN HELD
Feesbauk
Kom met zn alle deurpakken
plougn koopnquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:19 schreef Fuszy het volgende:
waar kan ik naar afstudeeropdrachten zoeken?
TIFquote:Op zondag 24 februari 2013 21:24 schreef Tim86 het volgende:
Lucas 1-0 voor PSG tegen Marseille..beter pakt hij een IF op RM
de eerste dan deze editiequote:
ik zeg ook een IF..dat kan een SIF, TIF of whatever zijn. Nu is zijn RM/RW versie achterlijk duur door TOTY1quote:
alleen als je team op de bank staatquote:Op zondag 24 februari 2013 21:26 schreef quer het volgende:
Gaat de fitness van je squad omhoog als je met je andere team speelt?
Ja. Tenminste. Ik heb m'n ene team als reserves bij het andere team. Dus als ik dan met Team A speel, heb ik alles van Team B op de bank+tribune.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:26 schreef quer het volgende:
Als je de rest in dezelfde selectie zet wel ja (dus bank en reserves). Dat je dat niet weet..je speelt al best lang toch..hoe doe je het normaal?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:26 schreef quer het volgende:
maar één team gebruiken en dan me subs zelfde formatie en zelfde leaguequote:Op zondag 24 februari 2013 21:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je de rest in dezelfde selectie zet wel ja (dus bank en reserves). Dat je dat niet weet..je speelt al best lang toch..hoe doe je het normaal?
Phillipe plsquote:Op zondag 24 februari 2013 21:29 schreef Philos het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)28457&type=1&theater
Scam?
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:30 schreef quer het volgende:
[..]
maar één team gebruiken en dan me subs zelfde formatie en zelfde league![]()
deed niet echt aan hybrids pas laatst dus en had nu dus 2 teams maar de fitness ging maar niet omhoog
Ah ok , thanksquote:Op zondag 24 februari 2013 21:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zie je het. Ik heb een 352 team (staat basis) en de spelers van mijn 4231 team heb ik op de bank gezet (en andersom).
hij kan goed koppen, waarom als CF?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:32 schreef quer het volgende:
[..]
Ah ok , thanks
edit: speelt cavani lekker als cf?
Ik heb er echt 2/3 potjes mee gespeeld.. Kan nog niet echt oordelen. Maar gezien zijn workrates leek ie me daar beter uit de voeten te komen dan Sneijder. Cavani is ook meer een all-rounder wat dat betreft..quote:Op zondag 24 februari 2013 21:32 schreef quer het volgende:
[..]
Ah ok , thanks
edit: speelt cavani lekker als cf?
cavani's workrates verpesten hem echtquote:Op zondag 24 februari 2013 21:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb er echt 2/3 potjes mee gespeeld.. Kan nog niet echt oordelen. Maar gezien zijn workrates leek ie me daar beter uit de voeten te komen.
Adidas sponsort je?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:19 schreef Rijst het volgende:
Wil weer een verse kapsel. Morgen ff stripes laten zetten like this. Zonder matje
[ afbeelding ]
Neequote:Op zondag 24 februari 2013 21:29 schreef Philos het volgende:
http://www.facebook.com/p(...)28457&type=1&theater
Scam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |