Dat had ik met Elton Johnquote:Op zondag 24 februari 2013 19:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey, ik heb George Michael jaren niet verdacht...en ik kende elke Wham! clip uit mijn hoofd
Omdat ik acteur ben.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:39 schreef Lutte het volgende:
Patrick, kindervriend in hart en nieren... Waarom was jij ook alweer zwarte piet?
Die verwar ik altijd met Phil Collins, toen ik nog een Luttetje was hadden ze allebei een liedje in een Disney film en het is nooit meer goed gekomenquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Neefje zei tegen rené: Wat is dat? Knijpt in rené zijn tietje. HAHA, EEN TIETJE!
Nee echt? Hahahahahahaquote:Op zondag 24 februari 2013 19:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Neefje zei tegen rené: Wat is dat? Knijpt in rené zijn tietje. HAHA, EEN TIETJE!
Lion King & Tarzan ... en ik weet nu ongeveer je leeftijdquote:Op zondag 24 februari 2013 19:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die verwar ik altijd met Phil Collins, toen ik nog een Luttetje was hadden ze allebei een liedje in een Disney film en het is nooit meer goed gekomen
als je zo jong ben mag je dat nog zeggen hèquote:Op zondag 24 februari 2013 19:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaaa... Ik hou wel een beetje van mijn neefjes
Ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
als je zo jong ben mag je dat nog zeggen hè
Meteen ontervenquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Meteen onterven
Overigens zei mijn achteneefje van 3 ooit over mij, zij is toch geen familie ze is zwart !
Zijn moeder compleet over de zeik en ik dubbel van het lachen
Oh myquote:Op zondag 24 februari 2013 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Meteen onterven
Overigens zei mijn achteneefje van 3 ooit over mij, zij is toch geen familie ze is zwart !
Alsof kinderen niet opvalt dat ik echt de enige ben die niet blond is met blauwe ogen en minimaal 1.80 (incl de vrouwen)quote:
Whehehequote:Op zondag 24 februari 2013 19:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Meteen onterven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |