SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat doe ik ook al agesquote:Op zondag 24 februari 2013 17:57 schreef Bluezz het volgende:
Ja dat is een handy truc.
Net als een winterwortel met een dunschiller schillen ipv het klotige geschrap wat ik vroeger altijd deed
Zoals de schoonmakers doen? zak er uit en daaronder hangt de nieuwe?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:36 schreef sacha het volgende:
tip 1: leg een rol vuilniszakken onderin de vuilnisbak / pedaalemmer
Is dat handig dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:36 schreef sacha het volgende:
tip 1: leg een rol vuilniszakken onderin de vuilnisbak / pedaalemmer
Dat lukt niet met een dekbed van 2 meter breedquote:Op zondag 24 februari 2013 21:17 schreef ElizabethR het volgende:
Tip 3: Stroop je dekbedhoes binnenstebuiten over je armen en pak de punten vast, daarna schud je het dekbed er zo in.
moet je wel in je bed blijven, anders helpt het nietquote:Op zondag 24 februari 2013 21:18 schreef chufi het volgende:
Tip 4: Leg een halve ui onder je bed als je verkouden bent
tuurlijk wel .. Je kunt die punt zelfs op 50 cm vanelkaar vast pakken..quote:Op zondag 24 februari 2013 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat lukt niet met een dekbed van 2 meter breed
ow... is dat zo? zal ik eens proberen dan.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
tuurlijk wel .. Je kunt die punt zelfs op 50 cm vanelkaar vast pakken..
Mij lukt dat ook niet met mijn 2.20 dekbedquote:Op zondag 24 februari 2013 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
tuurlijk wel .. Je kunt die punt zelfs op 50 cm vanelkaar vast pakken..
Ik dacht net al, wat stinkt het in de slaapkamerquote:Op zondag 24 februari 2013 21:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
moet je wel in je bed blijven, anders helpt het niet
tip 6. geurkaarsjes !quote:Op zondag 24 februari 2013 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht net al, wat stinkt het in de slaapkamer
Komt goed uit ! Ik heb nog een halve ui liggenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:21 schreef Deisyy het volgende:
Tip 5: Doe een door midden gesneden ui onder je oksel als je je morgen ziek wilt melden.
armen voor je houden, niet wijd, dan schud je hem er zo omheenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat lukt niet met een dekbed van 2 meter breed
Ik ga het proberen! maar niet nuquote:Op zondag 24 februari 2013 21:33 schreef sacha het volgende:
[..]
armen voor je houden, niet wijd, dan schud je hem er zo omheen
tip 7: geurkaarsjes zijn chemisch, pel een mandarijn of zet een bakje aangelengd wasmiddel op de radiatorquote:Op zondag 24 februari 2013 21:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
tip 6. geurkaarsjes !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |