Oh ik dacht een groepje terroristen johquote:Op zondag 24 februari 2013 16:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Een televisieprogramma__!
Ja oke, eigen keuze natuurlijk. Maar mij lijkt het vrij saai. Als je dan geen kinderen hebt laten, en dus ook geen opa en oma kan worden. Terwijl de rest om je heen wel druk is met zijn/haar kinderen. Lijkt me niksquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oh ik dacht een groepje terroristen joh
Een TV-programma is geen partij voor de RIRA
Inderdaad, een tv-programma tegen een structureel geleide semi-terroristische groepering met jaren van ervaring en een geschiedkundig en ethisch motiefquote:Op zondag 24 februari 2013 16:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oh ik dacht een groepje terroristen joh
Een TV-programma is geen partij voor de RIRA
Hoe het die tweede ook alweer?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit tegen
[ afbeelding ]
old fucking guy is niks mi mang
Murphyquote:Op zondag 24 februari 2013 16:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe het die tweede ook alweer?
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit tegen
[ afbeelding ]
old fucking guy is niks mi mang
IRA misschien RIRA is andersquote:
jonge rot op met je ui'squote:Op zondag 24 februari 2013 16:55 schreef AppelCake het volgende:
Wil iemand nog een kitten?
[ afbeelding ]
Dit jaquote:Op zondag 24 februari 2013 16:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja maar acteurs kunnen meestal niet echt schieten enzo
Dat is ook de bedoeling@quote:Op zondag 24 februari 2013 16:56 schreef supersof het volgende:
[..]
jonge rot op met je ui'sstraks heeft iedereen een katten ui
klikkerdeklikquote:Op zondag 24 februari 2013 16:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Murphy wie, ik herken het gezicht maar ik weet zijn hele rol niet.
NEE/quote:
quote:
gewoon nietquote:
quote:
jaquote:Op zondag 24 februari 2013 16:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Neem jij een andere UI als iedereen een kadUI heeft?
Ik heb er al 1!quote:Op zondag 24 februari 2013 16:55 schreef AppelCake het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:55 schreef AppelCake het volgende:
[ afbeelding ]
jwzquote:Op zondag 24 februari 2013 17:01 schreef supersof het volgende:
allemaal plebs die niks beters verzinnen
pp staat nu voor pizza plebquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb dr al 1! Begrijp dat nou eens![]()
[ afbeelding ]
Die beweegt niet normaal.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb dr al 1! Begrijp dat nou eens![]()
[ afbeelding ]
Nee sorry.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja denk je dat je van mij wel een stijve krijgt?
quote:
Morgen sneeuwt het nog.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:04 schreef msacras het volgende:
En wanneer houdt het nou op met sneeuwen?
awh schattigquote:Op zondag 24 februari 2013 17:06 schreef AppelCake het volgende:
Aaahw kijk hoe lief Eugene was!
[ afbeelding ]
zal even kijkenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Kan je die ook maken met ''topuser'' ?
Hij haatte altijd al.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:07 schreef msacras het volgende:
Fok loopt echt te haten de laatste tijd, een beetje mijn posts niet verzenden
noes tochquote:Op zondag 24 februari 2013 17:07 schreef msacras het volgende:
Kutinternet + pc heb je.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:07 schreef msacras het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik hoef voorlopig ook geen kinderen hoor
De volgende keer kan ik je posts wel verzenden?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:07 schreef msacras het volgende:
Verschillende, maar ik maak er wat leuks vanquote:Op zondag 24 februari 2013 17:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Met welke site maak je die dingen?
Je hebt nog steeds kut staan ipv top
Denk dat ik beter zelf wat kan makenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Verschillende, maar ik maak er wat leuks van
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Denk dat ik beter zelf wat kan maken![]()
Mijn internet is prima, en laptop ook vrij nieuw.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Kutinternet + pc heb je.
Haten op de nieuwe server van FOK
kijk uit voor ajquote:Op zondag 24 februari 2013 17:19 schreef msacras het volgende:
Haten op mijn schoolboeken mag wel
gvd kutchina
Mijn watergekoelde dualcore intel 1,86ghz met 1 gigabyte ram ddr2 geclassificeerd icm een asus radeon 4350 werkt gewoon goed met FOK.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Mijn internet is prima, en laptop ook vrij nieuw.
Alles doet het goed, behalve Fok!
haten op mijn internet en pc
Wat moet je leren?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:20 schreef msacras het volgende:
[..]
china is prima maar de boeken waarin ik moet leren over de geschiedenis van china niet
grapje tochquote:
Dat is handelen buiten het grondgebied van een land, waardoor er geen belastingen hoeven te worden betaald of waardoor de wetgeving van dat land niet van toepassing is.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:20 schreef msacras het volgende:
"Leg in je eigen woorden uit wat extraterritorialiteit is"
hele boek doorgekamd, het hele woord wordt niet 1 keer genoemd gvd
Ja weet ik, maar het is toch achterlijk dat ik dat op internet moet opzoeken, terwijl ik het uit mijn boek zou moeten kunnen halenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dat is handelen buiten het grondgebied van een land, waardoor er geen belastingen hoeven te worden betaald of waardoor de wetgeving van dat land niet van toepassing is.
http://www.goeievraag.nl/(...)ritorialiteit.334485
Ja precies.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar het is toch achterlijk dat ik dat op internet moet opzoeken, terwijl ik het uit mijn boek zou moeten kunnen halen
Ja, maar dat is studie.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik zit nu in het 2e jaar van mijn studie en heb ook nog geen boek gekocht
Ja, woordjes stampen enzo.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, maar dat is studie.
Ik doe middelbare school, daar moet je nog alles uit je leerboekjes kunnen halen.
Ja maar niet voor gs, dat is verbanden leggen enzo. Het normale boek is wel relaxed, maar nu hebben we zo'n blok met een apart boek wat compleet achterlijk isquote:Op zondag 24 februari 2013 17:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja, woordjes stampen enzo.
Bio ging bij ons wel via internet, experiment alles
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maak er ook eentje voor mij dan
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja maar niet voor gs, dat is verbanden leggen enzo. Het normale boek is wel relaxed, maar nu hebben we zo'n blok met een apart boek wat compleet achterlijk is
De complete geschiedenis van China (500 v.c - heden) in 63 pagina's stampen, wtf denken ze wel niet
Kan niet. Is er niet, en het is veel te breed. Normaal gaat een blok gewoon over een geconcentreerd onderwerp. Bijvoorbeeld vorming van de republiek in Nederland, Industriële revolutie in Engeland,Tweede wereldoorlog etc. Beslaat allemaal maximaal 100 jaar per blok meestal, maar nu dus ff 2500 jaar met 982347234 verschillend keizers met verschillende achterlijke ideeën en verschillende oorlogen en weet ik wel niet wat allemaal nog meer.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]![]()
Belachelijk idd.
Maar ik ben wel benieuwd, kan je je samenvatting sturen?
Wat een noobquote:Op zondag 24 februari 2013 17:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je schrijft msacras verkeerd
Ik ben geen slet, en ook niet die van appelquote:Op zondag 24 februari 2013 17:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je schrijft msacras verkeerd
Dm en ik verklein hemquote:Op zondag 24 februari 2013 17:29 schreef nodig het volgende:
Ik krijg hem niet als UIHijs te groot en als ik verklein werkt de animatie niet meer
Jawel probeer http://www.gifwizard.com/quote:Op zondag 24 februari 2013 17:29 schreef nodig het volgende:
Ik krijg hem niet als UIHijs te groot en als ik verklein werkt de animatie niet meer
echt welquote:Op zondag 24 februari 2013 17:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben geen slet, en ook niet die van appel
Die heeft een onoverzichtelijke GUIquote:Op zondag 24 februari 2013 17:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Jawel probeer http://www.gifwizard.com/
Klopt.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
http://www.online-image-editor.com/
Appel en ik gebruiken bovenstaande
nou neequote:Op zondag 24 februari 2013 17:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou je bent gewoon app0ls sletje oke
Dan wil ik het niet op hard spelenquote:
Je hebt toch wel eens aan appel gelikt?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:34 schreef msacras het volgende:
[..]
nog nooit lichamelijk contact gehad met appel
Danku!quote:Op zondag 24 februari 2013 17:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Jawel probeer http://www.gifwizard.com/
Dat is een nummerquote:Op zondag 24 februari 2013 17:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan wil ik het niet op hard spelen
Dromen ervan telt ookquote:Op zondag 24 februari 2013 17:34 schreef msacras het volgende:
[..]
nog nooit lichamelijk contact gehad met appel
Jij ook hoor. ;Squote:Op zondag 24 februari 2013 17:36 schreef msacras het volgende:
[..]
ook niet
al is appeltje wel heel errug schattig
Ben ik gefriendzoned?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:38 schreef msacras het volgende:
[..]
ik hou nog wel van je hoor, maar ben gewoon je sletje niet
ik vind het gewoon een leuk liedjenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Weet je waar dat nummer over gaat?
Groot gelijk, ik ookquote:Op zondag 24 februari 2013 17:40 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het gewoon een leuk liedjen
Je hebt gewoon een vriendin, niet klagenquote:
Op je 14e toch nog wel?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
We hebben alleen nog maar getongd dus zo serieus is het zeker niet.
Ik heb vandaag weer getongd. ;$quote:Op zondag 24 februari 2013 17:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een vriendin, niet klagen
Nee hoor, niemand uit mijn klas is al ontmaagd.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Op je 14e toch nog wel?
Of hoor je er tegenwoordig alleen nog maar bij als je al ontmaagd bent op je 14e?
Het gaat over hoe sof en ik elkaar ontmoet hebbenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Groot gelijk, ik ook
Maar iedereen denkt altijd dat het over de zomer van 1969 gaat. Wat niet zo is
homoklasquote:Op zondag 24 februari 2013 17:42 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee hoor, niemand uit mijn klas is al ontmaagd.
Lekker hoor.quote:
xdxdquote:Op zondag 24 februari 2013 17:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Lekker hoor.
De laatste keer dat ik heb getongd is precies een maand geleden bedenk ik me net
(wat is tongen eigenlijk een kutwoord, ik noem het altijd gewoon zoenen)
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Het gaat over hoe sof en ik elkaar ontmoet hebben
13 maandne hierquote:Op zondag 24 februari 2013 17:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Lekker hoor.
De laatste keer dat ik heb getongd is precies een maand geleden bedenk ik me net
(wat is tongen eigenlijk een kutwoord, ik noem het altijd gewoon zoenen)
Das langquote:Op zondag 24 februari 2013 17:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
13 maandne hier
klopt, french kissing it is
Je wil het niet wetenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Das lang
French kissing is mooi, maar te fancy om in een Nederlandse zin te gebruiken enzo
Oh ja wel hoor, brand los.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je wil het niet weten
Klopt
Erger dan mijn geschiedenis kan het niet zijn, dus brand losquote:Op zondag 24 februari 2013 17:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou het is verdomd saai
Nou wat kan ik er over zeggen?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Erger dan mijn geschiedenis kan het niet zijn, dus brand los
Je zei "je wilt het niet weten" dus ik verwachte een interessant verhaalquote:Op zondag 24 februari 2013 17:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou wat kan ik er over zeggen?
Niks interessants aan het sociale falen van mijquote:Op zondag 24 februari 2013 17:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Je zei "je wilt het niet weten" dus ik verwachte een interessant verhaal
hoezo sociaal falen danquote:Op zondag 24 februari 2013 17:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niks interessants aan het sociale falen van mij
Is het zo erg?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niks interessants aan het sociale falen van mij
he moved onquote:Op zondag 24 februari 2013 17:49 schreef msacras het volgende:
ineens een foto van ex met een of andere chick op facebook
gvd nu word ik jaloers, wat helemaal niet mag
God zegende je ex.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:49 schreef msacras het volgende:
ineens een foto van ex met een of andere chick op facebook
gvd nu word ik jaloers, wat helemaal niet mag
Ja want hij vond iemand die hij leuker dan jou vindt.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:50 schreef msacras het volgende:
[..]
ja en dat is aan de ene kant mooi, maar aan de andere kant wel een soort ego-deuk ofzo
:\
quote:
Na dat ik geslaagd was heeft een grote groep vrienden mij de rug toegekeerd, weet niet waarom, maar uitgaan in Zutphen doe ik niet zo graag meer. Gelukkig komen ze nooit meer in de leukste kroeg hier.quote:
ja dat snap ikquote:Op zondag 24 februari 2013 17:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Groot gelijk, ik ook
Maar iedereen denkt altijd dat het over de zomer van 1969 gaat. Wat niet zo is
De kans dat ze een upgrade is is nihilquote:Op zondag 24 februari 2013 17:50 schreef msacras het volgende:
[..]
ja en dat is aan de ene kant mooi, maar aan de andere kant wel een soort ego-deuk ofzo
:\
Nou geen idee of het serieus is ofzo, maar gewoon een uitgaansfotoquote:Op zondag 24 februari 2013 17:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja want hij vond iemand die hij leuker dan jou vindt.
Volgens mij is het heel serieus en hebben ze seks gehad.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou geen idee of het serieus is ofzo, maar gewoon een uitgaansfoto
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Volgens mij is het heel serieus en hebben ze seks gehad.
Zal ik 'm toevoegen op facebook en dan z'n vriend worden en z'n account overnemen en z'n huis in de fik zettenquote:
normaal reagerenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan dat ik zeg, dat ik ga liegen
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Zal ik 'm toevoegen op facebook en dan z'n vriend worden en z'n account overnemen en z'n huis in de fik zetten
regende het?quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kreeg je in je droom wel een stijfje ja?
Ik zeg dat ja!quote:
eetsequote:
word jij daar nat van?quote:
Nee, het sneeuwde naar binnen en toen kwam het op mij en toen smolt het en toen was de droom nat.quote:
maar niet zo erg als van regenquote:
oke leuk!quote:Op zondag 24 februari 2013 17:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, het sneeuwde naar binnen en toen kwam het op mij en toen smolt het en toen was de droom nat.
nicequote:
ditquote:Op zondag 24 februari 2013 18:02 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Er staat een verneukte tekst onder je UI.
quote:
ja ik wil die van jou niet gebruiken.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:02 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Er staat een verneukte tekst onder je UI.
die bouwvakker.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]met welk wijf zoende je dan? Misschien verklaart dat waarom je geen stijve krijgt van het zoenen
Ik heb hem alleen bewegend gemaakt.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik wil die van jou niet gebruiken.
omdat je dan gaat zeggen dat jij het hebt gemaakt en bedacht, wat niet zo is
weet nietquote:Op zondag 24 februari 2013 18:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ga zo uit eten maar heb vandaag al veel op, hoe krijg ik honger
je bent een man, dan moet het goedkomenquote:Op zondag 24 februari 2013 18:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ga zo uit eten maar heb vandaag al veel op, hoe krijg ik honger
ja en toen heb je er zelf ook een genomen en aan je sletje gegevenquote:Op zondag 24 februari 2013 18:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen bewegend gemaakt.
nee echt nietquote:Op zondag 24 februari 2013 18:06 schreef msacras het volgende:
[..]
je bent een man, dan moet het goedkomen
ja nogal logisch dat je dan geen stijve krijgt, je vindt haar niet eens aantrekkelijk manquote:
Ze heeft wel en mooie huid. ;$quote:Op zondag 24 februari 2013 18:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja nogal logisch dat je dan geen stijve krijgt, je vindt haar niet eens aantrekkelijk man
jawel kan je hem rondjes laten draaien?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Moet jij geen UI van een bewegende pizza?
asje.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:12 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik sla 'm op als reserve, thnx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |