SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkjes
Beginnersleesstof - http://www.purgegamers.com/welcome-to-dota-you-suck
Hero highlights met wat elke spel voor elke hero doet - http://www.youtube.com/playlist?list=PL86E04995E07F6BA8
Tips en tricks per hero - http://www.dotafire.com/
Statistieken van spelers - https://www.dotabuff.com/
FOK!kers die Dota 2 spelen
ClapClapYourHands
Salamando
Frag_adder
DhrIns
Holy_Goat (Chickensareawesome, the prophet)
Quotidien (CrackerzElite)
hehehe (Sai)
Wruijff ( Dev(astate) )Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
Ik kan ook CM aan m'n lijstje toevoegen. Was geweldig in laning phase.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:10 schreef Quotidien het volgende:
Zo, ik kan Windrunner en Juggernaut aan mijn repertoire toevoegen. Topheroes.
Ah, jij was dat dus.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:37 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ik kan ook CM aan m'n lijstje toevoegen. Was geweldig in laning phase.
Werkt nu wel in ieder geval.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:39 schreef Wruijff het volgende:
Heb ik maand geleven ofzo getest, werkte toen vreemd genoeg niet.
tower aggro priority werkt volgens mij altijd al,quote:Op zondag 24 februari 2013 18:39 schreef Wruijff het volgende:
Heb ik maand geleven ofzo getest, werkte toen vreemd genoeg niet.
erg handige held maar veel mensen vergeten er wat HP op te gaan waardoor ze keihard geganked worden en ze constant dood zijnquote:Op zondag 24 februari 2013 17:37 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ik kan ook CM aan m'n lijstje toevoegen. Was geweldig in laning phase.
Heb gemerkt dat ze net zoals Lina aardig squishy is. Zit er aan te denken om de volgende keer maar eens een bloodstone te bouwen, eens zien of dat een beetje in de build past.quote:Op maandag 25 februari 2013 07:54 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
erg handige held maar veel mensen vergeten er wat HP op te gaan waardoor ze keihard geganked worden en ze constant dood zijn
werkt geweldig!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:42 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Heb gemerkt dat ze net zoals Lina aardig squishy is. Zit er aan te denken om de volgende keer maar eens een bloodstone te bouwen, eens zien of dat een beetje in de build past.
lina kan je vanwege de attackspeed bonus nog een beetje als carry spelen, rylai (CM) is full support dus inderdaad gewoon bloodstone / aghanim geeft al een hoop hp erbijquote:Op maandag 25 februari 2013 14:42 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Heb gemerkt dat ze net zoals Lina aardig squishy is. Zit er aan te denken om de volgende keer maar eens een bloodstone te bouwen, eens zien of dat een beetje in de build past.
Dit heb ik vandaag ook geprobeerd. Goede tip.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:33 schreef GoobyPls het volgende:
Protip: Als je tower aggro hebt (de tower vuurt dus op je) kun je een allied creep/hero attacken, de tower gaat dan weer een andere unit aanvallen. Of je de allied creep daadwerkelijk kan aanvallen of niet (bij teveel HP) maakt niet uit.
Grappigquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:38 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Grappigoke er zit een kern van waarheid in maar als je kennelijk platinum speelt en dan nog komt dit voor dan zitten mensen gewoon met je te fucken
iedereen heeft wel eens een offgame,quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:38 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Grappigoke er zit een kern van waarheid in maar als je kennelijk platinum speelt en dan nog komt dit voor dan zitten mensen gewoon met je te fucken
Klopt, ik heb ook wel eens van die games dat niets lijkt te lukken terwijl ik toch echt met een held speel die ik kan en dat ik nou niet van die tegenstanders heb die belachelijk goed zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:28 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
[..]
iedereen heeft wel eens een offgame,
als iedereen dat in 1 op de 20 games heeft, dan zit er in de helft van de games een feeder die de game verpest
in lower matchmaking kan een drow met auto attack carryen door te outfarmen
als je op high matchmaking het verneukt als offlaner, tegen trilane dan is de enemy carry (+ zijn 2 supports; kunnen supports meer wards kopen, slimmer ganken door een lvl advantage) ook superfed en kan je niks
dus kan altijd snowballen, alleen op andere manier
Godverquote:
Ik denk dat mensen nogal snel verloren potjes afserveren als 'ik heb verloren door die teammate' om dan vervolgens niet te kijken hoe ze het zelf beter hadden kunnen doen. Het is heel makkelijk een scapegoat te vinden, maar daar help je je eigen skills niet mee.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:58 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Godverik heb dat dus af en toe he. Zo van jeeeeemig wat een debiel. Of wacht... ben ik dan ook zo een debiel?
druk op R, en klik op S net voordat de animatie af isquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:14 schreef Gatenkaas het volgende:
Veel beter met Zeus. Constant ult gebruiken.
net voordat animatie af is? en dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:01 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
druk op R, en klik op S net voordat de animatie af is
gegarandeerd een flame war gestart
dan hoor je wel de soundfile, maar gebruik je de spell nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:03 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
net voordat animatie af is? en dan?
als je lol wilt hebben dan moet je maar LOL gaan spelenquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:03 schreef Quotidien het volgende:
Volgende TT: [dota 2] begin er niet aan.
we hebben het over de o zo verslavende factor van dit hoerenspelquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:14 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
als je lol wilt hebben dan moet je maar LOL gaan spelen
ook leuk is magnus ulti fakenquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:12 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
dan hoor je wel de soundfile, maar gebruik je de spell niet
en iedereen hoort dan de hele tijd de zeus ulti en jij hebt je fun !
net sicke invoker game <3
2 rax down tegen prophet, zij hebben allemaal shadowblade (:')) es lothar crystalis, echt sicke turtles en uiteindelijk de win
dota... begin eraan!
bllod retart reaalyquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:44 schreef Gatenkaas het volgende:
bllod y u so stoopid
Serieus, sommige pubs.
wasda?quote:03:43Dota 2 Update - February 28th, 2013
Product Update - Valve
- Added Mechanics I for new players!
- Added 7 new item sets to the Dota store.
- Immortal and Tournament items can now be traded on the Steam Community Market.
GAMEPLAY
- Clockwerk: Fixed Power Cogs pulling more than just heroes inside the cogs.
- Huskar: Fixed Berserker's Blood not stacking at the proper health thresholds.
- Keeper of the Light: Fixed Mana Leak accumulating mana loss during magic immunity.
- Phantom Lancer: Fixed an issue where illusions made by a player on the other team would create uncontrollable Juxtapose illusions.
- Tusk: Fixed a case where heroes with very small collision size could escape Ice Shards.
- Tusk: Fixed a rare bug where teleporting could cause Walrus Punched units to end up in odd positions.
- Fixed various aspects of Spectral Dagger logic being dispellable.
- Fixed sometimes being revealed if your projectile hits the target after you become invisible with Shadow Blade.
- Improved TP interaction with FoW
- Fixed being able to get units stuck with Telekinesis and Vacuum around the rune area
UI
- Added the ability to examine chests.
- Added a Game History tab to the Team Profile.
- Added checkbox for filtering Live Games to just Team games.
- You can now click on Team names in Live or Recent games to view their team profiles.
- Added a post-game Match Quality survey panel.
- Added an icon to backpack slots if that item is currently equipped.
- Fixed the courier delivery icon popping when the courier collected stash items.
- Fixed courier delivery being delayed by 0.5 seconds if there were no items to get from the stash.
- Fixed courier move orders not clearing the transfer items buff icon.
- Players can now set a custom rich presence status that can be displayed on the UI.
- Fixed Lina's Fiery Soul buff not showing the correct cooldown if it was refreshed with 3 stacks.
BOTS
- When a push is happening into a base, global desire to farm is significantly decreased.
- Fixed a case where bots far from the lane front could thrash into and out of Push Lane mode.
- Single-player bot games now run locally on the user's machine.
- Increased reaction time by about 50% in all modes.
AUDIO/VISUAL
- Updated Arc Lightning's visual effects and sound
- Updated Shadow Shaman's attack sound
- Updated Ether Shock's visual effects and sound
- Updated Mjollnir and Maelstrom visual effects
dat soort games maken dota!quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:12 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
dan hoor je wel de soundfile, maar gebruik je de spell niet
en iedereen hoort dan de hele tijd de zeus ulti en jij hebt je fun !
net sicke invoker game <3
2 rax down tegen prophet, zij hebben allemaal shadowblade (:')) es lothar crystalis, echt sicke turtles en uiteindelijk de win
dota... begin eraan!
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:34 schreef Holy_Goat het volgende:
- Fixed being able to get units stuck with Telekinesis and Vacuum around the rune area
het is dan ook een veelzijdige held, oftewel de beste build hangt ook van de tegenstand af. Maar veel spelen hem gewoon als farmheld die later voor iems gaat.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:05 schreef Quotidien het volgende:
Wat is de beste build voor Alchemist? Het loopt nogal uiteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |