Uiteraardquote:Op zondag 24 februari 2013 17:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je bent al de hele middag bezig man. Feyenoord is nog geen kampioen he, heb je dat wel door joh?
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:07 schreef mrstylo het volgende:
Opstelling tegen VVV:
Hutch-Derijck-Marcelo-Willems
----Engelaar-------Strootman
---------Toivonen---
Wijnaldum-Matavz-Mertens
Misschien huldigen ze dit jaar Feyenoord weer als ze 2e eindigenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Uiteraard
Mochten we kampioen worden dan ben ik te laveloos om te kunnen Fok!ken dus doe ik het nu maar vast
Was geen huldiging, maar een viering.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:18 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Misschien huldigen ze dit jaar Feyenoord weer als ze 2e eindigen
Nou...quote:Op zondag 24 februari 2013 17:19 schreef Feyenoordisbaas het volgende:
[..]
Was geen huldiging, maar een viering..
waar heb jij huldiging gezien dan sukkelquote:Op zondag 24 februari 2013 17:18 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Geo zei het mooi. Engelaar is gewoon een mislukte basketballer, die is gaan voetballen.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:18 schreef Maastoren het volgende:
Die Engelaar heeft geen enkele goede pass gegeven. Wat is die man slecht.
Verder vond ik heel psv zwaar tegenvallen. Gewoon een vieze counterploeg. Stelt niet zoveel voor.
Verschil tussen een huldiging en een viering?quote:
Misschien doen jullie dat ook wel als jullie dankzij het financiele gekut van Brands de afgrond inglijden en na een paar jaar weer terug zijn aan de top.quote:
Uitpakt? Wat verwacht je dan van een vent die zijn tijd alleen nog maar aan het uitzitten isquote:Op zondag 24 februari 2013 17:19 schreef De_Pel het volgende:
Zo'n gekke gedachte was het op zich nog niet eens, Matavz wordt te weinig bereikt dus schuif je een voetballender speler naar zijn plek en wijnaldum daarheen. Even daargelaten dat de vervanger dan Engelaar is
Wel leuk dat het uiteindelijk uitpakt als een robbentje
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waar heb jij huldiging gezien dan sukkel
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geo zei het mooi. Engelaar is gewoon een mislukte basketballer, die is gaan voetballen.
Daarom; dat het Engelaar is even daargelatenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Uitpakt? Wat verwacht je dan van een vent die zijn tijd alleen nog maar aan het uitzitten is
Ja ze deden dat alleen om John uit te zwaaien.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:20 schreef Feyenoordisbaas het volgende:
[..]
Verschil tussen een huldiging en een viering?
Bij een huldiging staan er 300.000 mensen op de Coolsingel. Bij een viering staan er 20.000 in De Kuip, voornamelijk om John Guidetti uit te zwaaien..
Kiek em gaan!quote:Op zondag 24 februari 2013 17:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waar heb jij huldiging gezien dan sukkel
Niet weten wat een huldiging isquote:Op zondag 24 februari 2013 17:18 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Dat was bijvoorbeeld mijn beweegreden om te gaan. En met mij vele anderen.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ze deden dat alleen om John uit te zwaaien.
Oké.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:22 schreef Feyenoordisbaas het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Dat was bijvoorbeeld mijn beweegreden om te gaan. En met mij vele anderen.
Idd.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
zijn gewoon niets gewend in eindhoven
noemen altijd eindhoven de gekste maar kleine receptie om einde van seizoen te vieren wordt opeens huldiging genoemd_!
Want als bijna failliete en leeggesaneerde club de miljoenenformaties achter je laten is inderdaad geen prestatie van formaat.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ho ho! Feyenoord haalde wel Sjempiuns Liekquote:Op zondag 24 februari 2013 17:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oké man.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:23 schreef HulkHeld het volgende:
HET IS ALLES WAT JE HOORT, HET LIED VAN FEYENOORD! Wat waren die Boertjes stoer aan het doen zeg, maar daarna lekker hun bek houden.
Gr Gr. Een supporter zojuist teruggekomen uit de Kuip
Duidelijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:23 schreef TJ_79 het volgende:
PSV mag weer flink in zijn handjes knijpen, dat er sinds de winterstop door bijna geen enkele club geprofiteerd wordt als het punten verliest. Bij alle 3 de wedstrijdrondes waarin PSV punten heeft verloren, heeft Ajax welgeteld 1 punt gepakt, en verliezen FC Twente, Vitesse en Feyenoord al helemaal aan de lopende band punten.
Wat is dit nou weer joh, je caps stond in je eerste zin aan.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:23 schreef HulkHeld het volgende:
HET IS ALLES WAT JE HOORT, HET LIED VAN FEYENOORD! Wat waren die Boertjes stoer aan het doen zeg, maar daarna lekker hun bek houden.
ahahah echt hequote:Op zondag 24 februari 2013 17:23 schreef HulkHeld het volgende:
Doe niet alsof je er bij was kneusquote:Op zondag 24 februari 2013 17:23 schreef HulkHeld het volgende:
Dat geeft zeg maar weer hoe duidelijk de supporters altijd te horen zijn van Feyenoordquote:Op zondag 24 februari 2013 17:24 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer joh, je caps stond in je eerste zin aan.
Daarvoor hoorde je de Feyenoorders ook nauwelijks, hoorde PSVers vaker dan de Feyenoorders.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:25 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat geeft zeg maar weer hoe duidelijk de supporters altijd te horen zijn van FeyenoordOp het moment dat PSV achterkwam lekker niks meer van zich laten horen
Er waren idd allemaal charges van de ME met paarden en van die kuthonden.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahahah echt he
werd nog een door popo gepakt toen ie weer veilig t busje in wou gaan
Anderzijds werkt dat wel 5 kanten op zo.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:23 schreef TJ_79 het volgende:
PSV mag weer flink in zijn handjes knijpen, dat er sinds de winterstop door bijna geen enkele club geprofiteerd wordt als het punten verliest. Bij alle 3 de wedstrijdrondes waarin PSV punten heeft verloren, heeft Ajax welgeteld 1 punt gepakt, en verliezen FC Twente, Vitesse en Feyenoord al helemaal aan de lopende band punten.
Oh wacht. Kwam t je bekend voor ja?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:25 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat geeft zeg maar weer hoe duidelijk de supporters altijd te horen zijn van FeyenoordOp het moment dat PSV achterkwam lekker niks meer van zich laten horen
Hahahaha doe bijdehand man, zat onder het uitvakquote:Op zondag 24 februari 2013 17:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Doe niet alsof je er bij was kneus
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarvoor hoorde je de Feyenoorders ook nauwelijks, hoorde PSVers vaker dan de Feyenoorders.
We zullen jouw objectieve oordeel van achter je beeldscherm meenemen naar de volgende vergadering ten behoeve van sfeerverhoging.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarvoor hoorde je de Feyenoorders ook nauwelijks, hoorde PSVers vaker dan de Feyenoorders.
Hoeveel kloons heb je eigenlijk hmf?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:23 schreef HulkHeld het volgende:
Wil je een bosje met bloemen?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:26 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hahahaha doe bijdehand man, zat onder het uitvakOnder de PisVee supporters dus ( vak Y2 )
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
We zullen jouw objectieve oordeel van achter je beeldscherm meenemen naar de volgende vergadering ten behoeve van sfeerverhoging.
gr gr
Mag ik mn bier terug danquote:Op zondag 24 februari 2013 17:26 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hahahaha doe bijdehand man, zat onder het uitvakOnder de PisVee supporters dus ( vak Y2 )
Je zat thuis zeker op Firstrow te kijkenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:25 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Er is ook nog een EK voor Jong Oranje volgens mij aankomende zomer.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:25 schreef Doublepain het volgende:
Prijs van Maher kan ook wel weer omlaag.
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mag ik mn bier terug dan
Het maakt de competitie een stuk leuker.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Anderzijds werkt dat wel 5 kanten op zo.
Elke top 5 club doet dit jaar enkel nog mee door het falen van de concurrentie.
Wie het ook wordt, het is een kampioen van de zwakte, maar ik zou er gezien waar wij vandaan komen niet minder blij om zijn
Oh.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
mooi ook in uitvak een vlag met "against modern football"
lag dubbel toen ik dat zag
Daarvoor kopen dan.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:27 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Er is ook nog een EK voor Jong Oranje volgens mij aankomende zomer.
Dus die prijs zal helaas niet omlaag gaan.
Ik rol 'm even uit m'n broekspijp. Even wachten hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:28 schreef mrstylo het volgende:
Is het al duidelijk wie grootste lul heeft of zijn jullie nog niet klaar?
Engelaar natuurlijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:28 schreef mrstylo het volgende:
Is het al duidelijk wie grootste lul heeft of zijn jullie nog niet klaar?
Nee, in tegenstelling tot die supporters van PSV ben ik er wel altijd bij, ook de beker-, uit- en europese wedstrijden. Dat kunnen we helaas niet van elke PSV fan zeggenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:27 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Je zat thuis zeker op Firstrow te kijken
Topscorers van Feyenoord komt niet eens uit eigen jeugd.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:28 schreef TJ_79 het volgende:
Ik ben zelf niet voor Feyenoord, maar als voetballiefhebber heb ik 1000x liever dat de titel naar Rotterdam gaat, met een elftal dat bijna compleet uit eigen jeugd bestaat, dan naar die club uit Endhoven die met belastinggeld alles koopt dat los en vast zit en de eigen jeugd bijna geheel negeert
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:28 schreef TJ_79 het volgende:
Ik ben zelf niet voor Feyenoord, maar als voetballiefhebber heb ik 1000x liever dat de titel naar Rotterdam gaat, met een elftal dat bijna compleet uit eigen jeugd bestaat, dan naar die club uit Endhoven die met belastinggeld alles koopt dat los en vast zit en de eigen jeugd bijna geheel negeert
Ik zeg toch ook 'bijna compleet eigen jeugd'quote:Op zondag 24 februari 2013 17:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Topscorers van Feyenoord komt niet eens uit eigen jeugd.
En jullie topscorer wel of niet?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie bij PSV komt precies uit de eigen jeugd?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jawel joh, hij speelde de kampioenswedstrijd!quote:Op zondag 24 februari 2013 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vond Mertens niet heel sterk spelen vandaag.
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:30 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Jawel joh, hij speelde de kampioenswedstrijd!
Waar zeg ik dat dwaas?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:30 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
En jullie topscorer wel of niet?je lijkt Lens of Willems wel, een grote bek maar als het erop aankomt bak je er niks van
Beste spelers waren niet uit de eigen jeugd.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:30 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook 'bijna compleet eigen jeugd'
Echt bizar hoeveel acc's die kerel heeft.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:28 schreef TJ_79 het volgende:
Zoek het op dan.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:30 schreef Feyenoordisbaas het volgende:
[..]
Wie bij PSV komt precies uit de eigen jeugd?. Serieuze vraag, ik heb nl. echt geen idee.
Nog 1 keer: ADO heeft vandaag de kampioenswedstrijd voor PSV gespeeldquote:Op zondag 24 februari 2013 17:30 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Jawel joh, hij speelde de kampioenswedstrijd!
Nergens maar maak dan niet zulke domme opmerkingen terwijl dat hetzelfde geldt voor die kutclub van jouquote:Op zondag 24 februari 2013 17:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dwaas?
[..]
Beste spelers waren niet uit de eigen jeugd.
Hij weet zelf eigenlijk ook niet wie wel of niet uit de eigen jeugd komenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:32 schreef Feyenoordisbaas het volgende:
[..]
Je kan het ook vertellen? Daar zijn dit soort algemene clubtopics toch voor?.
Ojee, frusti.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:31 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nergens maar maak dan niet zulke domme opmerkingen terwijl dat hetzelfde geldt voor die kutclub van jou
Afgezien van je domme gekanker, heb je hier wel een punt. Ga zo doorquote:Op zondag 24 februari 2013 17:30 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
je lijkt Lens of Willems wel, een grote bek maar als het erop aankomt bak je er niks van
Boëtius komt niet uit de eigen jeugd?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:31 schreef Doublepain het volgende:
Beste spelers waren niet uit de eigen jeugd.
Wat een kerel is dat, die blonde drolquote:Op zondag 24 februari 2013 17:32 schreef RubenSosa het volgende:
Koeman met zijn : Lens pakt mathijssen bij zijn keel.
Mag ook weleens naar de oogarts.
Hou dan gewoon je bek dicht kneusje, jij komt ermee aanzetten of 1 van die andere kloons van je.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:31 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nergens maar maak dan niet zulke domme opmerkingen terwijl dat hetzelfde geldt voor die kutclub van jou
Boetius was een van de slechste, kwam alleen met snelheid erlangs en daarna kwam er niks uit. 0.0 rendement.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:33 schreef Feyenoordisbaas het volgende:
[..]
Boëtius komt niet uit de eigen jeugd?![]()
Clasie komt niet uit de eigen jeugd?
Waren de tweede en derde MOTM namelijk, achter Pellé.
Hahahaha het verlies zit je diep hequote:Op zondag 24 februari 2013 17:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hou dan gewoon je bek dicht kneusje, jij komt ermee aanzetten of 1 van die andere kloons van je.
Waarom? Ze staan toch gewoon eerste?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:34 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Hahahaha het verlies zit je diep he
Oké, zet er dan maar eens iemand uti de jeugd van PSV tegenover die een betere Fey-PSV heeft gespeeldquote:Op zondag 24 februari 2013 17:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Boetius was een van de slechste, kwam alleen met snelheid erlangs en daarna kwam er niks uit. 0.0 rendement.
Ja achteraf makkelijk praten nadat Ajax gelijk heeft gespeeld, maar aan je reacties te zien vindt je het pijnlijk dat je geen 3 punten hebtquote:Op zondag 24 februari 2013 17:34 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Waarom? Ze staan toch gewoon eerste?
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:35 schreef Lastpost het volgende:
Heerlijk die frustratie bij Lens en co.
Zoals ik al eerder zei: "Waar zeg ik dat?"quote:Op zondag 24 februari 2013 17:34 schreef TJ_79 het volgende:
[..]
Oké, zet er dan maar eens iemand uti de jeugd van PSV tegenover die een betere Fey-PSV heeft gespeeld
Kerel, ik ben niet eens een PSV'er.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:35 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja achteraf makkelijk praten nadat Ajax gelijk heeft gespeeld, maar aan je reacties te zien vindt je het pijnlijk dat je geen 3 punten hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |