PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, we hebben puntverlies te vrezen toch? Je wil toch niet zeggen dat het appeltje eitje wordt?
Kijk naar de wedstrijden van eerder dit jaar en vorig jaar plus beker. Twente maakte er gisteren slechts 1 keer gebruik van, maar die verdediging is zo fragiel.... Ik vrees het ergste. 5 goals voor PSV zou me verre van verbazen.quote:
Jullie geloven ook echt alles wat jullie lezen. Welcome to the internet. Wat ik probeer te zeggen is dat ik dit gedrag afkeur. Een transfer naar Portugal o.i.d. is ook prima.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind dat overdreven, gebeuren wel vaker dit soort dingen en dan krijgt iedereen een gele kaart.
Maar idd ik reageerde ook tegen die opmerkingen die wat verder gingen dan een schorsing
Oh goed punt. Waarom reageer je dan serieus op een reactie van mij op jouw toffe troll?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jullie geloven ook echt alles wat jullie lezen. Welcome to the internet. Wat ik probeer te zeggen is dat ik dit gedrag afkeur. Een transfer naar Portugal o.i.d. is ook prima.
4quote:Op zondag 24 februari 2013 16:19 schreef Maver24 het volgende:
hoeveel minuten komen er bij bij Ajax ?,
En Toivonen keert terug binnenkortquote:Op zondag 24 februari 2013 16:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Kijk naar de wedstrijden van eerder dit jaar en vorig jaar plus beker. Twente maakte er gisteren slechts 1 keer gebruik van, maar die verdediging is zo fragiel.... Ik vrees het ergste. 5 goals voor PSV zou me verre van verbazen.
Voor Deportivo he :squote:
lul er maar lekker overheenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
Nastasic en Zabaleta, beide goede wedstrijd gespeelt.
Kampioensaspiraties weer helemaal terug in Bredaquote:Op zondag 24 februari 2013 16:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
We hoeven zo meteen alleen maar te winnen, en we lopen weer 3 punten in op Twente en PSV, en 2 op Ajax
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:23 schreef Reemi het volgende:
Nou, de ajacieden hier zijn voorlopig ook weer even stil.
Enig realisme siert een echte Bredanaarquote:Op zondag 24 februari 2013 16:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kampioensaspiraties weer helemaal terug in Breda
Wil niks zeggen, kijk maar naar ADO. Die bakten er he-le-maal niets van tegen PSV, 7-0 werd het. Als je het zo bekijkt hadden ze geen schijn van kans gehad tegen Ajax, maar toch puntverlies en zo gebeurt het ook regelmatig andersom.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Kijk naar de wedstrijden van eerder dit jaar en vorig jaar plus beker. Twente maakte er gisteren slechts 1 keer gebruik van, maar die verdediging is zo fragiel.... Ik vrees het ergste. 5 goals voor PSV zou me verre van verbazen.
Serero MOTM hahahaquote:Op zondag 24 februari 2013 16:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ajax heeft gewoon gewonnen, jammer genoeg werden die goals weer afgekeurd.
Wil je nu een potje fifa ?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Enig realisme siert een echte Bredanaar
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Omdat die droplul, Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden, jou kant koos. Tja, dan begint het pas leuk te worden.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh goed punt. Waarom reageer je dan serieus op een reactie van mij op jouw toffe troll?
Nee. Want mijn vrouw kijkt tv, en het kopstuk van de dag begint zo. En dat is niet Tjelsie - Sitie of Ientur - Asee Milaanquote:
Dat heb je nu al 5x aangegeven, begin gewoon ofzoquote:
Ik heb nog een half uur om een compleet activiteitendiagram te maken van het productieproces van Essentquote:
Doet ze nog wat anders dan tv kijken ?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee. Want mijn vrouw kijkt tv, en het kopstuk van de dag begint zo. En dat is niet Tjelsie - Sitie of Ientur - Asee Milaan
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Omdat die droplul, Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden, jou kant koos. Tja, dan begint het pas leuk te worden.
Vandaag niet, want ze is ziekjesquote:Op zondag 24 februari 2013 16:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Doet ze nog wat anders dan tv kijken ?
*jouwquote:Op zondag 24 februari 2013 16:26 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Omdat die droplul, Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden, jou kant koos. Tja, dan begint het pas leuk te worden.
Dat kanquote:Op zondag 24 februari 2013 16:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dat heb je nu al 5x aangegeven, begin gewoon ofzo
Dan is het goedquote:Op zondag 24 februari 2013 16:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vandaag niet, want ze is ziekjes
eitje manquote:Op zondag 24 februari 2013 16:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb nog een half uur om een compleet activiteitendiagram te maken van het productieproces van Essent
Eigenlijk irriteert het me omdat ik er zo steeds aan herinnerd wordt dat ik ook wat aan school moet doen. Echter weiger ik en stel ik alles maar weer uit naar volgende week. Steeds meer achterlopen ftw.quote:
zelfs toen miste ie nogquote:Op zondag 24 februari 2013 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij had bijna de 2-1 gemaakt na het laatste fluitsignaal
Hij had er veel eerder in gemogen van mij vandaag konden zijn dynamiek goed gebruiken.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij had bijna de 2-1 gemaakt na het laatste fluitsignaal
Ik moet het morgen voor 1 uur hebben ingeleverdquote:Op zondag 24 februari 2013 16:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Eigenlijk irriteert het me omdat ik er zo steeds aan herinnerd wordt dat ik ook wat aan school moet doen. Echter weiger ik en stel ik alles maar weer uit naar volgende week. Steeds meer achterlopen ftw.
Alle goals zijn terecht afgekeurdquote:Op zondag 24 februari 2013 16:30 schreef jepperdeprep het volgende:
Godverdomme ik heb het niet kunnen zien maar Ajax heeft twee doelpunten onterecht afgekeurd zien worden?
ahh zoiets dan ook al helemaal kut om aan te gaan beginnen danquote:Op zondag 24 februari 2013 16:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik moet het morgen voor 1 uur hebben ingeleverdmisschien doe ik het morgen ochtend wel, onder tijdsdruk presteer ik beter
. Het is alleen jammer dat het voor mij niets uitmaakt of ik dit maak, voor de anderen uit mijn groepje wel, en tevens doet er 1 iemand helemaal niets in het groepje
Volgens voetbalprimeur.nl niet. Jij hebt het beter gezien met die Feyenoord bril van je?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alle goals zijn terecht afgekeurd
True. De wil om iets te doen voor projecten is weg omdat ik weg ga na dit jaar. Alleen wil ik niet anderen duperenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:32 schreef poker4lifee het volgende:
clubs+league+nation 4.5??
[..]
ahh zoiets dan ook al helemaal kut om aan te gaan beginnen dan
Ik heb toch geen gegevens manquote:Op zondag 24 februari 2013 16:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh ja, als jij dat zo goed weet, laat maar zien dan!
Alles wat in het nadeel van Ajax is, is terechtquote:Op zondag 24 februari 2013 16:33 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Volgens voetbalprimeur.nl niet. Jij hebt het beter gezien met die Feyenoord bril van je?
voetbalprimeurquote:Op zondag 24 februari 2013 16:33 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Volgens voetbalprimeur.nl niet. Jij hebt het beter gezien met die Feyenoord bril van je?
VIquote:Op zondag 24 februari 2013 16:34 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
VI.nl zegt het ook.
Feyenoorders
Ik heb ook geen gegevensquote:Op zondag 24 februari 2013 16:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb toch geen gegevens man.
Ga het sowieso niet maken voor je omdat je elke keer Fuszyzegt
paar keer onterecht buitenspel en bal over de lijn afgekeurdquote:Op zondag 24 februari 2013 16:34 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
VI.nl zegt het ook.
Feyenoorders
zit op de tribune.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:35 schreef vandermar het volgende:
Speelt Sana nog wel eens? Was toch zo'n goede speler?
Naar vdm luisteren op dit moment.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:34 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
VI.nl zegt het ook.
Feyenoorders
Ik denk dat die jongen liever met zijn haar speelt dan met een voetbal.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:35 schreef vandermar het volgende:
Ik hap ook veel te hard op die twee keiharde-kern Feyenoorders.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Naar vdm luisteren op dit moment.
Engelaarquote:
Ik heb havo in 1 jaar gehaaldquote:Op zondag 24 februari 2013 16:40 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
8 jaar over je havo doendie kerel is sneu
Dit!!!quote:Op zondag 24 februari 2013 16:35 schreef vandermar het volgende:
Slechter dan Boerrigter (inb4 die gif) en Lukoki (ook inb4 die gif) kan op dit moment bijna nietquote:Op zondag 24 februari 2013 16:43 schreef Baje het volgende:
[..]
Dit!!!
Ons uitlachen door narsingh, terwijl sana veel slechter is. Haha hypocriet
Sana had er al een heel seizoen op zitten in Zweden die kon het fysiek niet meer aan. Die zit vol in het krachthonk en sluit volgend jaar weer aan bij het 1ste.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:43 schreef Baje het volgende:
[..]
Dit!!!
Ons uitlachen door narsingh, terwijl sana veel slechter is. Haha hypocriet
Hij is gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sana had er al een heel seizoen op zitten in Zweden die kon het fysiek niet meer aan. Die zit vol in het krachthonk en sluit volgend jaar weer aan bij het 1ste.
Omdat ze willen dat hij sterker wordt ik beoordeel hem pas volgend seizoen dan kun je er pas echt wat over zeggen.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is gewoon niet goed genoeg.
Hij speelt nooit, hij heeft al heel lang rust gehad en speelt nogsteeds niet. Waarom zit hij in het krachthonk om het team te kunnen dragen?
En dan zijn er hier mensen die de KNVB de KNJB durven te noemen.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |