abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123282536
Zoals gezegd heb ik na lang wikken en wegen mijn vriend na een time out van een paar weken weer in huis gegeven en gezegd dat hij alle spullen terug in de kast mag hangen etc. Echter vorige week heb ik gezegd dat mijn gevoelens er toch niet meer zijn en dat hij weer weg moest vandaag. Hij is ook weggegaan met de nodige tranen ook van mijn kant en heet gezegd dat hij het idee heeft dat we er niets aan hebben gedaan en dat gevoel niet ineens weg kan zijn. En dat hij het onverantwoord vind ook in verband met ons kindje dat ik hem op straat zet en geen redelijke tijd heb gegeven. Misschien heeft hij gelijk maar ik heb mijn keus gemaakt, hij denkt dat ik me door mijn omgeving heb laten beïnvloeden. Ik loop op het einde van mijn zwangerschap (34 weken) en hij is gewoon bij de bevalling heb ik hem ook gezegd, hij wilt ook bij de kraamtijd zijn want we hebben geen ruzie verder. hij zegt als jou omgeving mij niet moet ga ik wel weg als ze op bezoek zijn maar ik moet kunnen binden met ons kindje en wil voor jou kunnen zorgen als de kraamhulp weg is. heeft hij gelijk en is dat redelijk?

Weet niet zo goed wat ik met de situatie moet, weet alleen dat teveel onrust nu slecht is voor mij en ons kindje.
pi_123282556
Ik snap alle commentaren maar het is zo lastig allemaal.
Wil dit helemaal niet, wil niet moeten kiezen en snap niet dat hormonen dit met me doen!
  † In Memoriam † zondag 24 februari 2013 @ 16:16:49 #3
137949 Disana
pi_123282648
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:15 schreef karindz1972 het volgende:
Ik snap alle commentaren maar het is zo lastig allemaal.
Wil dit helemaal niet, wil niet moeten kiezen en snap niet dat hormonen dit met me doen!
Het zijn niet de hormonen die dit met je doen. Het is je familie die dit met je doet.
  Moderator zondag 24 februari 2013 @ 16:17:03 #4
184769 crew  Deisyy
pi_123282659
Is je familie nog geweest vanmiddag? Hoe is dat gegaan?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_123282770
Ja, geef je hormonen maar de schuld :') heerlijke logica die van een zwangere vrouw; als ik debiel doe dan ligt het aan m'n hormonen en kan ik er niks aan doen :') lekker makkelijk.
pi_123282791
Familie zegt natuurlijk dat hij niet bij de bevalling moet zijn, niet moet erkennen enz.
Foto sturen na bevalling en meer niet. Eerst maar laten betalen en dan kindje zien.
Maar dat was te verwachten, vanavond heb ik afgesproken even met mijn (ex)vriend te bellen.
Hoop dat hij niet te emotioneel is. Wil ook echt wel dat het goed met hem gaat.

Hij stuurde net een bericht : je hebt gezegd dat je wilt dat ons kindje gelukkig gaat worden en dat ons kindje blij is met ons, denk daar eens aan en plaats de rest eens even naar buiten, waar is een kindje het meest bij gebaat nu?

Dat is wat hij net stuurde en kwam wel binnen dus daarom heb ik besloten dat we vanavond even gaan bellen.
  Moderator zondag 24 februari 2013 @ 16:20:00 #7
184769 crew  Deisyy
pi_123282852
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:16 schreef Disana het volgende:

[..]

Het zijn niet de hormonen die dit met je doen. Het is je familie die dit met je doet.
Het is natuurlijk stukken gemakkelijker om je achter je familie en hormonen te verschuilen dan zelf verantwoordelijkheid te nemen :')
  zondag 24 februari 2013 @ 16:20:43 #8
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123282894
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:19 schreef karindz1972 het volgende:
Familie zegt natuurlijk dat hij niet bij de bevalling moet zijn, niet moet erkennen enz.
Foto sturen na bevalling en meer niet. Eerst maar laten betalen en dan kindje zien.
Maar dat was te verwachten, vanavond heb ik afgesproken even met mijn (ex)vriend te bellen.

Hij stuurde net een bericht : je hebt gezegd dat je wilt dat ons kindje gelukkig gaat worden en dat ons kindje blij is met ons, denk daar eens aan en plaats de rest eens even naar buiten, waar is een kindje het meest bij gebaat nu?

Dat is wat hij net stuurde en kwam wel binnen dus daarom heb ik besloten dat we vanavond even gaan bellen.
Eerst zou je hem donderdag zien, toen morgen en nu ga je vanavond bellen??
Zei je net niet dat je een bericht van een vriend van hem had gehad? Nu zeg je namelijk dat je een bericht van hém hebt gehad..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  † In Memoriam † zondag 24 februari 2013 @ 16:20:57 #9
137949 Disana
pi_123282915
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:20 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het is natuurlijk stukken gemakkelijker om je achter je familie en hormonen te verschuilen dan zelf verantwoordelijkheid te nemen :')
Verantwoordelijkheid nemen voor je ongeboren kind, hoe moeilijk kan het zijn.
  Moderator zondag 24 februari 2013 @ 16:21:44 #10
184769 crew  Deisyy
pi_123282988
quote:

Waar bemoeien ze zich in hemelsnaam mee? Met hoeveel zitten ze dan op je in te praten? En jij accepteert dat allemaal, jij zit in zo'n gesprek ja te knikken?
  zondag 24 februari 2013 @ 16:22:38 #11
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123283058
quote:

En waarom vindt je familie dat dan? Alleen omdat hij ooit (volgens jouw zeggen jaren geleden) veroordeeld is voor oplichting? Dat is voldoende om een man zijn kind af te pakken????
En jij overweegt het ook nog eens serieus?? Ben je niet goed bij je hoofd ofzo??!!

Je verhaal wordt steeds ongeloofwaardiger in mijn ogen..
pi_123284086
het is zoals het is hij stuurde een bericht en van een vriend van hem bij wie hij vanmiddag schijnbaar was. Mijn familie is erg kort door de bocht 1 keer iets fout is altijd fout
  zondag 24 februari 2013 @ 16:42:12 #13
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123284142
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:40 schreef karindz1972 het volgende:
het is zoals het is hij stuurde een bericht en van een vriend van hem bij wie hij vanmiddag schijnbaar was. Mijn familie is erg kort door de bocht 1 keer iets fout is altijd fout
Ik snap de eerste zin niet.
pi_123284149
Sorry, maar er bekruipt mij een gevoel dat je dit ook nog eens online gooit voor medelijden/aandacht en sympathie, over de rug van je, tja... "vriend".

Ja hoe zeg je dit tegen een vrouw: "krijg ballen en los het probleem ZELF op vanuit je eigen verantwoordelijkheid".

Tip, bij een de volgende eventuele relatie even van volgorde veranderen, je weet wel, niet een kind nemen en dan gaan uitzoeken of het wel klikt en door omgeving getollereerd wordt. Naast dat ik het klote vind hoe je je vriend behandeld, vind ik het nog erger voor het aanstaande kind.
pi_123284346
Het is zoals het is bedoel ik mee dat het wel de waarheid is en snap dat het onsamenhangend is.
Ik spreek hem vanavond ben benieuwd hoe dat gaat wil liever geen drama gesprek.
Maar moet ook rekening houden met hem, ik gooi dit er niet uit voor de sympathie want dat zit niet in de reactie hoor. Ik probeer te spiegelen.
  zondag 24 februari 2013 @ 16:48:25 #16
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123284451
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:46 schreef karindz1972 het volgende:
Het is zoals het is bedoel ik mee dat het wel de waarheid is en snap dat het onsamenhangend is.
Ik spreek hem vanavond ben benieuwd hoe dat gaat wil liever geen drama gesprek.
Maar moet ook rekening houden met hem, ik gooi dit er niet uit voor de sympathie want dat zit niet in de reactie hoor. Ik probeer te spiegelen.
Nee, ik bedoel over dat smsje natuurlijk. Van dat nou van hem of van een vriend van hem?

Je trekt je anders niets aan van dat spiegelen..
pi_123284466
Je vriend stuurde een bericht en de vriend van je vriend stuurde je hetzelfde bericht? :?
Moeilijk he, duidelijk zijn...
  † In Memoriam † zondag 24 februari 2013 @ 17:09:15 #18
137949 Disana
pi_123285551
Wat doet het ertoe wie wat wanneer precies stuurde. Punt blijft dat TS enorm met de gevoelens van de vader van haar kind solt, hetgeen ongetwijfeld zijn weerslag zal hebben op het kind als dat er eenmaal is.
  zondag 24 februari 2013 @ 17:17:09 #19
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123285946
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:09 schreef Disana het volgende:
Wat doet het ertoe wie wat wanneer precies stuurde. Punt blijft dat TS enorm met de gevoelens van de vader van haar kind solt, hetgeen ongetwijfeld zijn weerslag zal hebben op het kind als dat er eenmaal is.
Het doet er wat toe omdat ik er steeds meer naar neig de verhalen van TS niet meer te geloven..

Te veel tegenstrijdigheden (bijv dat smsje dat eerst van een vriend van de ex is en twee minuten later van ex zelf) en opvallende zaken (bijv. familie komt zaterdag én zondag terwijl ze rust wou? Ze spreekt donderdag met hem af, nee maandag, nee ze bellen vanavond)
pi_123287915
Ik kan toch wel besluiten om hem te willen bellen vanavond dat wilde hij ook graag!
Daarbij heeft vriend van hem een bericht gestuurd en hij ook maar totaal andere lading.
Heb gezegd te doen wat beste is voor ons kindje
pi_123288289
Weet je zelf inmiddels al wat dat is? Het beste?!

Ook ik ben door familie tot n keuze gedwongen tussen mn vriend en mij! Helaas voor hun kon ik mijn eigen keuze maken en heb ik al een jaar geen contact meer met hun (grootouders, ooms tantes en neven en nichten)
And guess what, nu proberen zij weer contact te leggen...
Ik ben nog steeds dagelijks blij dat ik naast mijn lief wakker wordt en niet eenzaam op zondag bij de familie zit...
S. 2014
J. 2016
  zondag 24 februari 2013 @ 18:05:11 #22
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_123288575
Er zijn in je zes topics inmiddels al zo'n 384 adviezen gegeven, waarvan 380 ongeveer dezelfde.

En je opent gewoon ijskoud een nieuwe en je geneuzel gaat gewoon verder.

Ik snap niet dat deze onzin nog open mag blijven.
pi_123288753
Nou sorry hoor maar ik mag toch wel nieuw topic maken of nieuw deel!
pi_123288763
Lees alles en probeer na te denken.
  zondag 24 februari 2013 @ 18:10:02 #25
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_123288827
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 18:08 schreef karindz1972 het volgende:
Nou sorry hoor maar ik mag toch wel nieuw topic maken of nieuw deel!
Het is geen dagboek!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')