Same here. Na een kwartier was ik het meer dan zat.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:46 schreef Copycat het volgende:
Ik merk dat ik geen geduld meer heb voor dit domme geneuzel.
Namibie is veel te mooi voor dit gepeupel. Laat ze maar gaar sudderen overdag en bevriezen gedurende de nacht. Vooral die Michella. Wat een teringwijf.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:22 schreef sanasoufi het volgende:
bedankt voor de waarschuwing allemaal....sowieso 'op de prairie' wat is daar nou interessant aan? Suriname en Nepal waren tenminste leuke bestemmingen. Ze hadden beter voor Namibië ofzo kunnen kiezen.
Gaat van mijn lijst af.
Namibië? Ze zitten in Utahquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:50 schreef kissaa het volgende:
[..]
Namibie is veel te mooi voor dit gepeupel. Laat ze maar gaar sudderen overdag en bevriezen gedurende de nacht. Vooral die Michella. Wat een teringwijf.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:01 schreef kissaa het volgende:
Weet ik. Ik reageer op en quote sanasoufi.
twitter:Gefascineerd twitterde op woensdag 06-03-2013 om 01:20:14@michellakox Je bent een beetje over je hoogtepunt heen. Sorry, meid. reageer retweet
Schatje is het ook, he.twitter:michellakox twitterde op woensdag 06-03-2013 om 01:21:46@Gefascineerd hoef je geen sorry voor te zeggen hoor is jou mening en dat mag hoor!!! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |