Dat is goed, San Ciappelletto. Wil je zelf de score bijwerken? Ik fok mobiel nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hij was botanicus en richtte zich onder andere het kweken van soorten (fruit/groente) die vorst bestendig waren.Die je oprookte vervolgensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?!
Nee, die waren werkelijk niet te roken. Ik zou ze ook niet eens kunnen herkennen, want voor mij waren het alleen maar code en plaatjes van gelelektroforesesquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hij was botanicus en richtte zich onder andere het kweken van soorten (fruit/groente) die vorst bestendig waren.Juist. Hij staat vooral bekend om zijn werk met het hybridiseren van planten om ze bestendig te maken tegen verschillende omstandigheden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De_Kardinaal 4
DeParo 2
Ser_Ciappelletto 2
Stephen_Dedalus 1
Iblardi 1
Nibb-it 1
Polacco 1
quote:
Een overheerlijke fles Château Anagni, botteljaar 950.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gift die vanuit naam van de paus gegeven werd aan het/zij die het waardig zijn. Deze wordt al meer dan duizend jaar wordt geschonken. Waaruit bestaat deze gift?
Goed miswijn, maar neen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:35 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Een overheerlijke fles Château Anagni, botteljaar 950.
Mooi antwoord, maar het is meer een gift als een cadeau.quote:
Zie antwoord erbovenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:51 schreef Iblardi het volgende:
Of een ring, als onderdeel van de investituur?
Pantoffels.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gift die vanuit naam van de paus gegeven werd aan het/zij die het waardig zijn. Deze wordt al meer dan duizend jaar wordt geschonken. Waaruit bestaat deze gift?
Ik overweeg even of ik dit goed keur.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |