Misschien dat het beter is om na een maand telkens opnieuw te beginnen, en de maandwinnaar een speciale plek in de beginpost te geven, krijg je uiteindelijk een aardig klassement.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Doet ie snel! Gewoon de hele vraag niet gezien. Wanneer gaat trouwens de teller weer op 0?
Ik heb wel een idee. Wacht even.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Misschien dat het beter is om na een maand telkens opnieuw te beginnen, en de maandwinnaar een speciale plek in de beginpost te geven, krijg je uiteindelijk een aardig klassement.
Met voor elke maand een leuke historische term of titel![]()
, als iemand die taak op zich wilt nemen, aarzel niet.
Aangezien het 1 maart is stel ik voor om de teller bij deze op 0 te plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Score:
De_Kardinaal 1
Stephen_Dedalus 1
Ser_Ciappelletto 1
Iblardi 1
DeParo 1
Nibb-it 1
En dat dan aan het einde van de maand de eindscore van februari wordt vervangen voor die van maart. And so on. Ik kan dan wel maandelijks zo'n fotolijstje in elkaar klussen. Zou ook nog voor de top-3 kunnen.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:12 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dat is geen probleem, is zonodig in 5 seconden aangepast met deze template.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:09 schreef Nibb-it het volgende:
Misschien zoiets.
Maandwinnaar februari: De_Kardinaal
[ afbeelding ]
Eindscore februari:PrachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Score:
<score van maart>
En dat dan aan het einde van de maand de eindscore van februari wordt vervangen voor die van maart. And so on. Ik kan dan wel maandelijks zo'n fotolijstje in elkaar klussen. Zou ook nog voor de top-3 kunnen.![]()
maar wel mooi als de volgende maand de maanden daarvoor nog wel teruggevonden kunnen worden.
Ik ga wel even met de OP klooien. Hier is de score per 1 maart:quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:13 schreef DeParo het volgende:
[..]
Prachtig![]()
maar wel mooi als de volgende maand de maanden daarvoor nog wel teruggevonden kunnen worden.
Incorrect maar redelijk warm kan ik wel zeggen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Op de vraag, nummer 3. Die was niet direct betrokken met de holocaust of de planning ervan?
Nummer 2, die was niet aanwezig bij de Wannseeconferentie?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Incorrect maar redelijk warm kan ik wel zeggen.
Correct.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:24 schreef Iblardi het volgende:
Is dat niet die rechter van het Stauffenberg-proces?
Heeft een dubieuze reputatie als jurist en rechter opgebouwd toentertijd.quote:
Dat was snel maar inderdaad,quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nummer 2, die was niet aanwezig bij de Wannseeconferentie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |