Ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee Miley Cyrus
Ben je twaalf
Ik heb ook een poesUI.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:32 schreef msacras het volgende:
Toen ik TT zag wist ik gelijk wie TS was, nog zonder te kijken.
Dat kan ookquote:Op zondag 24 februari 2013 12:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik zag het altijd al, maar ik was de naam van Pingu vergeten.
oh ja kan welquote:Op zondag 24 februari 2013 12:38 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je bedoelt het zusje, en die heet Pinga.
mijn ideequote:Op zondag 24 februari 2013 12:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal zelf gemaakt.
The Boy in The Striped Pajamas?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik weet waar stu zijn ondertitel vandaan heeft
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
The Boy in The Striped Pajamas?
Doe maar patatje speciaal(curry)quote:Op zondag 24 februari 2013 13:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
bby ik kook hollands voor je ;$
ik ookquote:Op zondag 24 februari 2013 13:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik weet waar stu zijn ondertitel vandaan heeft
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:48 schreef msacras het volgende:
ik wou net zeggen dat het zo stil was
LB was me voor
noesquote:Op zondag 24 februari 2013 13:48 schreef msacras het volgende:
ik wou net zeggen dat het zo stil was
LB was me voor
thx voor de info grgr anniequote:Op zondag 24 februari 2013 14:10 schreef AppelCake het volgende:
Ik kan maar geen stijve krijgen als ik mijn vriendin tong.
grg gdn.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
thx voor de info grgr annie
meisje tochquote:Op zondag 24 februari 2013 14:10 schreef AppelCake het volgende:
Je kan sowieso geen stijve krijgen kleuterquote:Op zondag 24 februari 2013 14:10 schreef AppelCake het volgende:
Erectile dysfunctionquote:Op zondag 24 februari 2013 14:10 schreef AppelCake het volgende:
Jawel, msacras weet. ;$quote:Op zondag 24 februari 2013 14:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je kan sowieso geen stijve krijgen kleuter
Knulletje tochquote:
Neen.quote:
Maar waarom wil je een stijve als je met je vriendin tongtquote:Op zondag 24 februari 2013 14:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jawel, msacras weet. ;$
[..]
Knulletje toch
[..]
Neen.
Nee, iedereen zegt dat je dat dan krijgt.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar waarom wil je een stijve als je met je vriendin tongt
Maar ze is wel lief...quote:Op zondag 24 februari 2013 14:15 schreef Beach het volgende:
Je vriendin is te lelijk, als je haar aantrekkelijk vond werd je wel opgewonden.
Nog bijna nooit meegemaakt dat een man dat kreeg.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, iedereen zegt dat je dat dan krijgt.
En ik niet.
Ik ben niet wanhopig, zij wel want ze vroeg mij.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dan moet je wel heel wanhopig zijn
Beach daten dangquote:Op zondag 24 februari 2013 14:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Nog bijna nooit meegemaakt dat een man dat kreeg.
Of ben ik nou zo onaantrekkelijk
Je moeder is vast ook lief en daar tong je toch ook niet mee.quote:
Nee klopt. ;$quote:Op zondag 24 februari 2013 14:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Je moeder is vast ook lief en daar tong je toch ook niet mee.
Misschien ben je wel homoquote:Op zondag 24 februari 2013 14:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, iedereen zegt dat je dat dan krijgt.
En ik niet.
Nee, ze is oud.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
Krijg je wel een stijve van je moeder appel?
Mannen die zoenen.quote:
Ja jij krijgt geen stijve van meisjes, dus misschien dan wel van jongens.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ze is oud.
[..]
Mannen die zoenen.
Niet haten op homo'squote:Op zondag 24 februari 2013 14:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ze is oud.
[..]
Mannen die zoenen.
Ik haat niet op homo's maar ik vind het er onsmakelijk uitzien als 2 mannen zoenen. just sayingquote:
Maar je geilt wel op zoenende vrouwen?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik haat niet op homo's maar ik vind het er onsmakelijk uitzien als 2 mannen zoenen. just saying
Ja. ;$quote:Op zondag 24 februari 2013 14:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar je geilt wel op zoenende vrouwen?
Beterschapquote:
hahahaha ja geniaalquote:Op zondag 24 februari 2013 14:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Beterschap
Kijk:
SEX / Als "Maagd" zijn tel je niet mee?
Weet je het nog, frikandellen en kroketten
Ja dus? Is daar iets mis mee?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wees blij anders was 'ie zeker weten homo.
Niet haten op sneeuwquote:Op zondag 24 februari 2013 14:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Beterschap
Kijk:
SEX / Als "Maagd" zijn tel je niet mee?
Weet je het nog, frikandellen en kroketten
tis een onzekere doos die bevestiging zoekt dat maagden enorm geil zijn.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]Hossel haar en neuk haar, alsjeblieft, ik smeek het je
Volgens mij is het een manquote:Op zondag 24 februari 2013 14:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tis een onzekere doos die bevestiging zoekt dat maagden enorm geil zijn.
Pizza ga ervoor
alsnog ga ervoorquote:Op zondag 24 februari 2013 14:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is het een man
Als het maar bij kijken blijftquote:Op zondag 24 februari 2013 14:48 schreef AppelCake het volgende:
Ik ga zo meteen naar een baby kijken!
En vasthouden.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als het maar bij kijken blijft
Klopt, doei.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Wel fijn dat je ook eens iemand mag vasthouden die slimmer is dan jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat kan je daarmee?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
Heeft iemand iets aan een IPTorrents invite?
gr gr
Maar je hebt toch een piratenbaai? Wat heeft dit voor voordelen?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dingen downloaden van iptorrents.com
Maar je moet evenveel teruggeven als dat je downloadt
IPT is snel omdat iedereen dus uploadt naar jou, en piratebay is hit and runquote:Op zondag 24 februari 2013 15:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar je hebt toch een piratenbaai? Wat heeft dit voor voordelen?
Maar ik wil helemaal niet uploaden, dat is illegaalquote:Op zondag 24 februari 2013 15:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
IPT is snel omdat iedereen dus uploadt naar jou, en piratebay is hit and run
Oquote:Op zondag 24 februari 2013 15:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet uploaden, dat is illegaal![]()
Had ik alquote:Op zondag 24 februari 2013 15:19 schreef msacras het volgende:
Wat is het eigenlijk rustig hier, heeft iedereen een leven gekregen ofzo?
Wat doen we hier eigenlijkquote:Op zondag 24 februari 2013 15:19 schreef msacras het volgende:
Was het maar zo, lig op de knab te snotteren en te blaffen als een zeehondquote:Op zondag 24 februari 2013 15:19 schreef msacras het volgende:
Schatje tochquote:Op zondag 24 februari 2013 15:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Was het maar zo, lig op de knab te snotteren en te blaffen als een zeehond
gecondoleerdquote:Op zondag 24 februari 2013 15:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb net iemand dood zien gaan in een serie
Arme schat.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dankjega morgen even langs de dokter want het duurt al 7 dagen
awh prommetjequote:Op zondag 24 februari 2013 15:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Was het maar zo, lig op de knab te snotteren en te blaffen als een zeehond
Zware tijden Gquote:Op zondag 24 februari 2013 15:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb net iemand dood zien gaan in een serie
quote:
uitstelgedragquote:
omg zo domquote:
Ik hoop het ook ja, maar weet niet wat het dan wel isquote:Op zondag 24 februari 2013 15:53 schreef supersof het volgende:
[..]
omg zo dom
die tweede is nep toch? hoop ik.
De 2e is nep jaquote:Op zondag 24 februari 2013 15:53 schreef supersof het volgende:
[..]
omg zo dom
die tweede is nep toch? hoop ik.
huhquote:Op zondag 24 februari 2013 15:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Maar Beach zei wel dat ie erbij was.
En in de comments staat 'Beach met z'n paardenstaart'
quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:06 schreef Beach het volgende:
haal dat filmpje eens weg daar zit ik in en ik wil niet herkenbaar hier op fok
oh weenie, werd ook door heel veel gezegd dat het nep isquote:Op zondag 24 februari 2013 15:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Maar Beach zei wel dat ie erbij was.
En in de comments staat 'Beach met z'n paardenstaart'
maar beach zegt altijd rare dingenquote:
haha ja okquote:Op zondag 24 februari 2013 15:58 schreef supersof het volgende:
[..]
maar beach zegt altijd rare dingen
Lijkt meer op zo'n rare ''lachtherapie'' hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 15:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh weenie, werd ook door heel veel gezegd dat het nep is
Hoe zegt Heppie dan soort van hoi?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja![]()
Heppie zegt ook hoi. Soort van.
"Zit die Pizza jou weer hartjes te sturenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe zegt Heppie dan soort van hoi?
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
"Zit die Pizza jou weer hartjes te sturen"
Verder houdt Hep wel van je hoor.
nog best wel leukquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
"Zit die Pizza jou weer hartjes te sturen"
Verder houdt Hep wel van je hoor.
is goed schatjequote:Op zondag 24 februari 2013 16:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Maar zeg het even als Heppie weg is, want dan kan ik weer pics van m'n piem0l sturen zonder dat hij het doorheeft
ja beetje welquote:
Je bent zelf onzeker en jaloersquote:
jaaa lekkahquote:
Ja heaquote:Op zondag 24 februari 2013 16:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent zelf onzeker en jaloers
kutajquote:Op zondag 24 februari 2013 16:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet, dat ben jij aangezien jij in een relatie bent met heppie.
Hihaho
Doen we de meet gewoon in de AHquote:Op zondag 24 februari 2013 16:19 schreef supersof het volgende:
Ik heb nu al vrij gevraagd voor 8 juni
als ik dan niet vrij krijg he
misschien.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik zou echt jaloers zijn op mijn leven![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent zelf onzeker en jaloers
oh daar had ik het niet overquote:Op zondag 24 februari 2013 16:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Doen we de meet gewoon in de AH
Ohja, sorryquote:Op zondag 24 februari 2013 16:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
kutajik was niet wanhopig
ik had medelijden
Nee, want je hebt een kutsmaak in games zeg hij.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja is Heppie jaloers op mij ja
Heppie heeft geen zielquote:Op zondag 24 februari 2013 16:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee, want je hebt een kutsmaak in games zeg hij.
dan vieren mn opa en oma dat ze 50 jaar getrouwd zijnquote:Op zondag 24 februari 2013 16:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oh haha wat dan, ga je 8 juni op vakantie?
Ahaquote:Op zondag 24 februari 2013 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
dan vieren mn opa en oma dat ze 50 jaar getrouwd zijn
De rode zee is dan ook niet rood.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heppies haar is roder dan de rode zee.
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heppies haar is roder dan de rode zee.
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
De rode zee is dan ook niet rood.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
jepquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]______
Nee hoe kom je daarbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaha ja te droog gewoonquote:Op zondag 24 februari 2013 16:25 schreef supersof het volgende:
[..]
jep
ah dat vond ik altijd een beetje een naar programma.
ja maar ook een beetje eng ofzoquote:
Nou laat dan maar never mindquote:
Als ik jou was zou ik een topic in SEX openen, waarin je aangeeft dat je niet Nederlands bent en nog maagd.quote:
A-J maagd?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een topic in SEX openen, waarin je aangeeft dat je niet Nederlands bent en nog maagd.
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een topic in SEX openen, waarin je aangeeft dat je niet Nederlands bent en nog maagd.
Wat.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En dat ik stalen en frikandellen in me wil?
Ja dat je graag bloedworst in jezelf steektquote:Op zondag 24 februari 2013 16:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Die vader in dat filmpje is echt enorm irritantquote:
Stalen??quote:Op zondag 24 februari 2013 16:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ja maar dat jongetjequote:Op zondag 24 februari 2013 16:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Die vader in dat filmpje is echt enorm irritant![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat je graag bloedworst in jezelf steekt
Zegt overal ook gewoon ja opquote:
haha 29 seconden waar heb jij het gedaan.quote:
Nee leg het me eens uitquote:Op zondag 24 februari 2013 16:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Beter dan gewone worst van vlees if you know what I mean
kutpizzaquote:Op zondag 24 februari 2013 16:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
haha 29 seconden waar heb jij het gedaan.
grappig.
is dat lief?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hypo wat is dit, je doet 'roze'
echt vreselijkquote:
jezus christus, solomon.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zegt overal ook gewoon ja op
Je kind solomon noemen is wel klachtwaardig trouwens
Dat is hoe ik vrouwen in de overgang noem die nog geen kinderen hebben en dan opeens wanhopig kinderen willenquote:
ja, hoe hij dan naar zijn hand kijktquote:
''Nu moeten we het allemaal schoonmaken''quote:Op zondag 24 februari 2013 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]
jezus christus, solomon.echt geweldig
Ik wil geen kinderenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is hoe ik vrouwen in de overgang noem die nog geen kinderen hebben en dan opeens wanhopig kinderen willen
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze wil foto's van je worst
ik klikte na dat filmpje door naar een kleuren filmpje. toevalligquote:
Ja ik ook idd, kwam hierop uitquote:Op zondag 24 februari 2013 16:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik klikte na dat filmpje door naar een kleuren filmpje. toevallig
Weet niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom vind je dat kind dan lief.
ik dezequote:Op zondag 24 februari 2013 16:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja ik ook idd, kwam hierop uit
Nee. Ik wil wel kindjes maken.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stiekem wil je een kindje met heppie
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar kinderen schreeuwen en rennen en maken dingen vies
Daarom dit.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee. Ik wil wel kindjes maken.
Maar zonder de kindjes zeg maar.
Sletquote:Op zondag 24 februari 2013 16:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jaa die klikte ik eerst aan, daarna die van 'describing colors to blind'quote:
Ik snap het niet, leg het me eens uit.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ohjaquote:Op zondag 24 februari 2013 16:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Jaa die klikte ik eerst aan, daarna die van 'describing colors to blind'
wordt.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:40 schreef supersof het volgende:
hoezo wil je geen kinderendan word je leven volgens mij echt saai.
Geen privacy meer, altijd huilende kinderen. Ze poepen. Niet meer kunnen uitslapen.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:40 schreef supersof het volgende:
hoezo wil je geen kinderendan word je leven volgens mij echt saai.
Kan het wel een keer laten zien.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik snap het niet, leg het me eens uit.
ja sorryquote:Op zondag 24 februari 2013 16:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
wordt.
Dit moment moet k even vastleggen, eindelijk kan ik iemand verbeteren
ikquote:Op zondag 24 februari 2013 16:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
wordt.
Dit moment moet k even vastleggen, eindelijk kan ik iemand verbeteren
Ja mag ik dan kijken hoe heppie en jij het doen, want stiekem is dat wel mijn droomwensquote:Op zondag 24 februari 2013 16:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Kan het wel een keer laten zien.
Privacy heb je echt wel hoor, jij bemoeit je nu toch ook het liefste niet met je ouders? En ik huilde vroeger nooit, dus dat verschilt per kind. En natuurlijk poepen zequote:Op zondag 24 februari 2013 16:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Geen privacy meer, altijd huilende kinderen. Ze poepen. Niet meer kunnen uitslapen.
Preciesquote:Op zondag 24 februari 2013 16:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Privacy heb je echt wel hoor, jij bemoeit je nu toch ook het liefste niet met je ouders? En ik huilde vroeger nooit, dus dat verschilt per kind. En natuurlijk poepen zejij toch ook. En uitslapen kan ook wel.
DUS JE BEGREEP TOCH WAT IK BEDOELDE.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja mag ik dan kijken hoe heppie en jij het doen, want stiekem is dat wel mijn droomwens
En je moet ook nog allerlei dingen voor ze doenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Geen privacy meer, altijd huilende kinderen. Ze poepen. Niet meer kunnen uitslapen.
Dit moment moet k even vastleggenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
'je leven' was het onderwerp in dit geval.
Als ze klein zijn niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Privacy heb je echt wel hoor, jij bemoeit je nu toch ook het liefste niet met je ouders? En ik huilde vroeger nooit, dus dat verschilt per kind. En natuurlijk poepen zejij toch ook. En uitslapen kan ook wel.
JA NAAR EEN MUSEUM GAAN EN KIJKEN HOE JULLIE HET=KUNST BEKIJKEN DOENquote:Op zondag 24 februari 2013 16:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
DUS JE BEGREEP TOCH WAT IK BEDOELDE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |