Dit.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:46 schreef Stefan het volgende:
Het is niet zo dat de hamburger denkt, oh tijd is om ik ben bedorven
Zeker een dag, dus ws 11 uur over datum
quote:Op zondag 24 februari 2013 11:17 schreef Apuleius het volgende:
Mocht je er aan komen te overlijden, dan weet je dat je het de volgende keer niet meer moet doen.
Dat is THT (Tenminste Houdbaar Tot). Vers vlees heeft een TGT-datum, Te Gebruiken Tot. Dat luistert iets nauwer. Als het nou een goede biefstuk was ofzo dan zou ik het niet zo'n punt vinden, maar een hamburger die over de datum is zou ik persoonlijk gewoon weggooien.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:48 schreef Vaatwastablet het volgende:
Het hoeft niet perse te bedorven te zijn als het over de datum is. Vanaf dat moment staat de fabrikant niet meer garant voor de kwaliteit van het product en moet je lekker jouw zintuigen gebruiken.
TS heeft een hamburger die 11 uur over de datum was, dus zou je m ook niet meer 1 over 12 eten?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:40 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Dat is THT (Tenminste Houdbaar Tot). Vers vlees heeft een TGT-datum, Te Gebruiken Tot. Dat luistert iets nauwer. Als het nou een goede biefstuk was ofzo dan zou ik het niet zo'n punt vinden, maar een hamburger die over de datum is zou ik persoonlijk gewoon weggooien.
Ja, man, paardenvlees. Beetje te veel tv gekeken de afgelopen twee weken?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:21 schreef Sjeenkske het volgende:
Ligt eraan of het varken, rund of paardenvlees is.
Leeft TS nog?quote:Op zondag 24 februari 2013 11:17 schreef summer2bird het volgende:
Okeu, zometeen lekker hamburgertje dus
Veel plezier dan van je Vlees. Het is dan niet te eten... Rund vlees moet eerst een paar dagen besterven...quote:Op zondag 24 februari 2013 15:29 schreef Stefan het volgende:
Vers is rechtstreeks op je bord na de slacht?
Hoe wil de wet dat verplichten dan? Er zijn mensen die hun koelkast op 9 graden hebben staan....quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:25 schreef Eben12 het volgende:
Wettelijk moeten producten 3 dagen na datum eetbaar zijn geloof ik
Ik weiger om eten weg te gooien. Dus als ik dingen heb die bijna over de datum zijn eet ik ze altijd snel op maar wel altijd voor de datum. 1 minuut kan mischien nog wel. Maar als vanacht over de datum gaat vertrouw ik morgen echt niet meer hoor. Zeker met rauw broodbeleg enzo.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
TS heeft een hamburger die 11 uur over de datum was, dus zou je m ook niet meer 1 over 12 eten?
lolquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:36 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik weiger om eten weg te gooien. Dus als ik dingen heb die bijna over de datum zijn eet ik ze altijd snel op maar wel altijd voor de datum. 1 minuut kan mischien nog wel. Maar als vanacht over de datum gaat vertrouw ik morgen echt niet meer hoor. Zeker met rauw broodbeleg enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |