SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk deze strakke jongens
Moie basisopstelling 11 tegen 11 schalbe penalty corne
realistische grafix motionblur op de bal dikke slidingOur business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
Gefeliciteerd man!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ik ben over een half uur jarig maar nog leuker!!!!
Mijn vriendin is in verwachting en ik word vader![]()
![]()
![]()
![]()
ZZ Top's, "Sharp Dressed Man"quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
![]()
![]()
![]()
Superquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:32 schreef Sharpdressedman het volgende:
thx, zo blij mee.![]()
Ook voor mijn ouders, die zijn immers beide ziek.
Even wat goed nieuws de familie in
Jazeker, scud raketquote:
Uw zoekbewerking - Gredugha - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.quote:
Dat wist ik. Ben je aan het werk?quote:Op zondag 24 februari 2013 09:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - Gredugha - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Lekker een beetje naar die omoe's lonken de hele dag, hoho lekker hoor ouwe wortelrooier van me!quote:Op zondag 24 februari 2013 09:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, anders was ik hier niet zo vroeg
Hohohooo, lekker sjansen met de oma's, beetje player uithangen dit dat, ouwe aspergesteker van me!quote:Op zondag 24 februari 2013 09:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lekker een beetje naar die omoe's lonken de hele dag, hoho lekker hoor ouwe wortelrooier van me!
Bronstige Erna.quote:Op zondag 24 februari 2013 09:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hohohooo, lekker sjansen met de oma's, beetje player uithangen dit dat, ouwe aspergesteker van me!
Nee, helaas. Het is rustig hier, en koud.
Ik zit naast een gloeiende verwarming, maar die draaideuren aan beide kanten van de receptie laten de hele tijd koude lucht binnen. Ik ben trouwens vanmorgen met de auto bijna uit de bocht gevlogen door de sneeuw. Ik stuurde naar rechts, maar de auto ging rechtdoorquote:Op zondag 24 februari 2013 09:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bronstige Erna.
Koud is kut, het wil hier thuis ook niet echt warm worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |