PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ajax C1 enzo zitten in de hoogste divisie tochquote:
hij heeft in die zin in elk geval een grotere impact op de jeugd dan Messi, wie wil er nu Messi zijn als je ook Ronadlo kunt zijn?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Klopt
10 jaar terug was dat niet zo
Ja, maar wij doen oefenwedstrijden vanwege dat er nog al veel jongens uit ons team worden gevold door BVO's.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ajax C1 enzo zitten in de hoogste divisie toch
Je vergeet iets. Het gaat om die mannetjes die er zo bij lopen, maar daarnaast denken ze dat ze door hele verdedigingen kunnen slalommen, zonder dat ze hoeven te kijken naar vrijstaande ploeggenotenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:41 schreef Thorb het volgende:
Wat boeit dat nou, als iemand graag gekleurde schoenen heeft maakt dat toch niet uit.
Vroeger liep iedereen overdag ook met bruine/zwarte schoenen, dat is nu ook niet meer zo
En dat kapsel hebben ze ook niet alleen tjdens het voetballen.
Ja jonge, lekker belangrijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja, maar wij doen oefenwedstrijden vanwege dat er nog al veel jongens uit ons team worden gevold door BVO's.
Mensen die zichzelf overschatten vind je overal, niet alleen op het voetbalveld/tijdens het sporten.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je vergeet iets. Het gaat om die mannetjes die er zo bij lopen, maar daarnaast die denken dat door hele verdedigingen kunnen slalommen, zonder dat ze hoeven te kijken naar vrijstaande ploeggenoten
egoïsten zijn wel kut jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je vergeet iets. Het gaat om die mannetjes die er zo bij lopen, maar daarnaast denken ze dat ze door hele verdedigingen kunnen slalommen, zonder dat ze hoeven te kijken naar vrijstaande ploeggenoten
Heeft Nani fans?quote:
Wat?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom zei je eigenlijk dat ene waar ik op reageerde ?
Gewoon een keer op die dure schoentjes gaan staan per ongelukquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je vergeet iets. Het gaat om die mannetjes die er zo bij lopen, maar daarnaast denken ze dat ze door hele verdedigingen kunnen slalommen, zonder dat ze hoeven te kijken naar vrijstaande ploeggenoten
Ja toch, lekker als het warm weer is, beetje verkoeling is dan altijd fijnquote:
Ik reageerde op dat wat jij zei over Ajax C1 spelen toch hoogste bla bla bla.quote:
Suarez draagt volgens mij ook altijd fancy-schoentjes, wat vind je daar dan van?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon een keer op die dure schoentjes gaan staan per ongeluk
Dooddoenerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf overschatten vind je overal, niet alleen op het voetbalveld/tijdens het sporten.
Als hij dat toch leuk vindt..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:44 schreef vandermar het volgende:
Ik ga toch ook niet zeggen dat ik tegen teams speelde die tegen de hoogste dames teams oefenden
Jij moest daar toch tegen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik reageerde op dat wat jij zei over Ajax C1 spelen toch hoogste bla bla bla.
Waarom zei je dat ?
....aldus Suarezquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon een keer op die dure schoentjes gaan staan per ongeluk
Ja? oefenwedstrijd, maar we wonnen wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij moest daar toch tegen?Maar die spelen altijd het hoogste en jij 2e divisie
Sponsoren he als ze met zwarte schoenen komen doet hij die aan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Suarez draagt volgens mij ook altijd fancy-schoentjes, wat vind je daar dan van?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja? oefenwedstrijd, maar we wonnen wel.
Wel zitten we bij Volendam C1 in de competitie.
Van die mannetjes die opscheppen met het geld van hun paquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dooddoener
Jij begint op Steve McLaren te lijken
Ik heb ook hoofdklasse gespeeldquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maarja, care
Ik heb ook maar hoofdklasse gespeeld
GJE?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Van die mannetjes die opscheppen met het geld van hun pa
ik heb laatst wel ergens gelezen dat ze zelf een voorkeur voor kleur kunnen gevenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sponsoren he als ze met zwarte schoenen komen doet hij die aan.
Niet weer die discussiequote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:50 schreef vandermar het volgende:
Omdat Suarez een Zuid-Amerikaans temperament heeft, mag hij alles doen
JAWELquote:
Ik vervloekte amateur voetballers die menen dat ze zo mee kunnen bij Barcelona en die dragen altijd belachelijke schoenen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb laatst wel ergens gelezen dat ze zelf een voorkeur voor kleur kunnen geven
Zo wilde die Est van AZ alleen maar witte of zwarte schoenen, dus stuurden ze hem alleen witte of zwarte schoenen. Suarez hoort ook gewoon bij het groepje dat jij net vervloekte.
Echter is Suarez wel een prof, en waant hij zich niet alleen eentje.
quote:
daar heb je wel gelijk in, in het amateurvoetbal kan ik me er aan ergeren, maar bij profs boeit het me niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vervloekte amateur voetballers die menen dat ze zo mee kunnen bij Barcelona en die dragen altijd belachelijke schoenen.
Een prof draagt de schoenen waar hij het meeste geld van krijgt klaar.
djoek die ouders dan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:52 schreef Djeetje het volgende:
Ik zal eigenlijk dit jaar naar zon internationaal toernooi gaan in Spanje tegen bijvoorbeeld Wolfsburg enzo.
Vonden sommige ouders dat toernooi niet nodig dus gaat het niet door
WIlde een paar jaar terug onze trainer ook doen, heel betaalschema gemaakt voor de reis ernaartoe, betaalde niemandquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:52 schreef Djeetje het volgende:
Ik zal eigenlijk dit jaar naar zon internationaal toernooi gaan in Spanje tegen bijvoorbeeld Wolfsburg enzo.
Vonden sommige ouders dat toernooi niet nodig dus gaat het niet door
Gelukkig snap je het eindelijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:50 schreef vandermar het volgende:
Omdat Suarez een Zuid-Amerikaans temperament heeft, mag hij alles doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |