nahquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Denk je dat ze rustig is in het echt?
quote:
wie is die vriendin?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, mensen die ik ken kennen haar persoonlijk.
Dit zong ze op het gala van de school van een vriendin van me.
Volgens mij werd ze in dat programma waaraan ze meedeed wel heel anders neergezet dan ze eigenlijk is hoor.
Ja want jij woont toch in Leiden, zeker Scholengemeenschap Leiden xdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:15 schreef msacras het volgende:
[..]
SGL, welke school is dat?
In mijn woonplaats is ook een SGL namelijk
Ja kloptquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:15 schreef msacras het volgende:
Ze zingt trouwens wel nasaal... nog te jong eigenlijk.
Stedelijk Gymnasium Leidenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja want jij woont toch in Leiden, zeker Scholengemeenschap Leiden xd
Scholengemeenschap Lelystad (SGL)
Doe je wel gymnasiumquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Stedelijk Gymnasium Leiden
Oh oké, nee dan ken ik haar niet denk ik
Zit jij daar ook dan ;pquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Stedelijk Gymnasium Leiden
Oh oké, nee dan ken ik haar niet denk ik
wie wat waar?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:19 schreef supersof het volgende:
huh jer, was ze nou een stukje vergeten?
ij dat liedjequote:
Mis. Kloon van een kloon.quote:
kan wel jaquote:
quote:
Deze man weet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mensen die haten op de TT kunnen appels swag niet aan
heyquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hey, leuk dat je ook post hier.
Vertel eens wat
pizzaquote:
wtfquote:
Ik ben nieuw hier, dacht kom ook eens langs, ben bevriend met PvZ en die raadde me dit aanquote:
Dan weet je dus wie PvZ heeft gekocht?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:24 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier, dacht kom ook eens langs, ben bevriend met PvZ en die raadde me dit aan
verlaat me maarquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:23 schreef AppelCake het volgende:
Ik ga weg xoxo
houvanjullieallemaal
Ooh okequote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:24 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier, dacht kom ook eens langs, ben bevriend met PvZ en die raadde me dit aan
haha, dat gevoel ken ik jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:24 schreef IlBacio het volgende:
[..]
prima ja, niet veel te doen, maja
neequote:
Een derderangs-hoertjequote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dan weet je dus wie PvZ heeft gekocht?
ooo.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee vanavond weer, is een beetje vroeg nog
camquote:
ohquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
IlBacio zegt net dat hij zich niet warm ontvangen voelt hier
praat je in jezelf?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
IlBacio zegt net dat hij zich niet warm ontvangen voelt hier
Ik had allebei, maar doe nu atheneum, Frans.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Doe je wel gymnasium
Latijn, Grieks, of beide?
ja dat ben jij.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee tegen IlBacio zeg ik toch
Wat is deze waaromquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik had allebei, maar doe nu atheneum, Frans.
Daar vraag je me wat. Officieel heet ik Davey. Ik fap ongeveer 2 keer per dag en ben gek op pizza en patat.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hey, leuk dat je ook post hier.
Vertel eens wat
Nee dat ben ik nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat ben jij.
geeft niks hoor.
ik praat altijd tegen me zelf
echt welquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee dat ben ik niet
IlBacio =/= Pizza_Pepperoni
Ik niet. Zou een beetje raar zijn
Iedereen is gek op pizza.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:30 schreef PvZ het volgende:
[..]
Daar vraag je me wat. Officieel heet ik Davey. Ik fap ongeveer 2 keer per dag en ben gek op pizza en patat.
echt niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
echt wel
oh ik wel. dat is leuk.
Too much infoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:30 schreef PvZ het volgende:
[..]
Daar vraag je me wat. Officieel heet ik Davey. Ik fap ongeveer 2 keer per dag en ben gek op pizza en patat.
ja en met gymn. zou ik rood op magister staan, en ik haat die kleur, behalve als het beyoncés lippen zijn.quote:
echt wel. en ik ga niet weer zoeken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
echt niet.
En zie je ook dingen die er niet zijn?
Hallo Davey. Waar fap jij zoal op? grgr pietsaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:30 schreef PvZ het volgende:
[..]
hihahomoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja en met gymn. zou ik rood op magister staan, en ik haat die kleur, behalve als het beyoncés lippen zijn.
pietsa?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hallo Davey. Waar fap jij zoal op? grgr pietsa
watquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:33 schreef JRRY het volgende:
in mijn leerjaar 3 jongens die Latijn doen op een school met 1300 leerlingen ofzo
heyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
wat
Ik doe nu trouwens ook met een jongen Grieks, dus we krijgen dan thee van de docent en zitten daar met z'n tweeën
is het gezellig, saampjes met z'n tweeen, lekker cammen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
where everybody at?
Zit nu alleen met HH in de TC, no hommo
Valt mee, hij is whiskey halenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
is het gezellig, saampjes met z'n tweeen, lekker cammen?
quote:Op 23-02-2013 20:49 schreef Pizza_Pepperoni
Eerst dacht ik dat je een kloon was
Daardoor was ik niet zo in mijn sas
Maar je bleek een toffe user te zijn
dat vond pizza heel erg fijn
Ik kan niet rijmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
persoonlijke problemenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Geen winnaarsmentaliteit ditdat
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:41 schreef JRRY het volgende:
Is het nou toegestaan om te klonen enzo of niet dan?
Of is het alleen illegaal als je gebanned banned?Als je een kloon maakt omdat je iets anoniem wil vertellen mag dat, maar soms krijg je IP ban dus dan kan je sowieso niet een nieuwe account maken. En 2 totaal verschillende "personen" aanmaken wordt ook niet zo op prijs gesteld, denk aan Juminelle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:41 schreef JRRY het volgende:
Is het nou toegestaan om te klonen enzo of niet dan?
Of is het alleen illegaal als je gebanned banned?Het is alleen illegaal als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kunnen ze 50 euro per post eisen blijkbaar (zie voorwaarden)![]()
Ze is er al weer hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:42 schreef JRRY het volgende:
Sof, waar ben jij nou als je niet meer in de tc zit?
ja dat las ik al maar ik kon er niet veel uit opmaken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Het is alleen illegaal als je een ban hebt.
Dan kunnen ze 50 euro per post eisen blijkbaar (zie voorwaarden)
ok ik ben niet meer ongerust.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is er al weer hoor
Maak je zeker de drie chicks uit Totally Spiesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja dat las ik al maar ik kon er niet veel uit opmaken.
een kloon hebben lijkt me nml wel tof
ah liefquote:
nee, dan maak ik een meisjesaccount en ga ik allemaal x-lily topics openen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Maak je zeker de drie chicks uit Totally Spies
hahahaah jerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:48 schreef JRRY het volgende:
Ik wil gewoon een extra account waarop ik me geen zorgen ga hoeven maken om m'n reputatie. Waarmee ik gewoon domme topics kan openen en gewoon haat ga krijgen. Een username als bv. Diederik_XD ofzo, niemand zal geloven dat ik het ben.
ja dat wil iedereen toch wel.quote:
Ik heb een kloonquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja dat las ik al maar ik kon er niet veel uit opmaken.
een kloon hebben lijkt me nml wel tof
Niemand snapt kad en hontquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:53 schreef JRRY het volgende:
kut he, ik zal eens iets wat ik op fok had moeten zeggen op FB zetten ofzo.
IlBacioquote:
Gekke mensen daarbuiten.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:56 schreef PvZ het volgende:
[..]
Niemand snapt kad en hont
Dan denken ze dat je niet goed bent
ik snap het ook nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:56 schreef PvZ het volgende:
[..]
of garper of grgrquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:56 schreef PvZ het volgende:
[..]
Kad betekent kat en hont betekent hondquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:57 schreef PvZ het volgende:
[..]
Kad betekent kat en hont betekent hond
dat is een schilderijquote:
ja weet ik, ik snap niet waarom.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:57 schreef PvZ het volgende:
[..]
Kad betekent kat en hont betekent hond
Italiaans jaquote:
Dus het is jouw clone?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Italiaans ja
Bijna al mijn usernames op internet hebben iets met IlBacio of pizza te maken
Ja dat vertelde je me toenquote:
En het betekent: de kus, en ik gebruikte het eerst om op een bepaald iets iets aan te maken voor mijn exquote:
heb jij een ex?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En het betekent: de kus, en ik gebruikte het eerst om op een bepaald iets iets aan te maken voor mijn ex
Nou eigenlijk had ik eerst PP dusquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:58 schreef JRRY het volgende:
Volgens mij is PP je kloon, PP want ik ken IlBacio van echt een half jaar geleden nog en ik ken PP pas net.
En supersof?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 mei 2013 23:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Zou krabs me ooit trollen?
ja want dat is zn fulltime baan :(
dus llbacio is wel je kloon.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou eigenlijk had ik eerst PP dus
Ja ik onthoud rare dingenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar je hebt het ook echt onthouden
Nee IlBacio is niet mijn kloonquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
dus llbacio is wel je kloon.
jullie maken mij verward, ligt het aan mij of aan jullie
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:59 schreef PvZ het volgende:
[..]
En supersof?woooow super vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
eigenlijk wel, jij zit altijd kneuzig te doen dat je nog nooit iets voor valentijn hebt gehad en je zit in 4vwo, en de meeste jongens uit mijn klas hebben nog nooit iemand gehad. (de gemiddelde vwo4'er dus)quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
zo moeilijk om te geloven
maar het is ook niet dat ik verward word van 1 bier, dus ik snap het niet meer.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee IlBacio is niet mijn kloon
Ja ik had toch ook niemand voor valentijnquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
eigenlijk wel, jij zit altijd kneuzig te doen dat je nog nooit iets voor valentijn hebt gehad en je zit in 4vwo, en de meeste jongens uit mijn klas hebben nog nooit iemand gehad. (de gemiddelde vwo4'er dus)
ja, maar je hebt wel een vriedin gehad?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik had toch ook niemand voor valentijn
Wat een autisten.
Het is niet moeilijk: ik heb IlBacio ooit gemaakt, toen ben ik weer naar PP gegaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
maar het is ook niet dat ik verward word van 1 bier, dus ik snap het niet meer.
het is dus wel je clonequote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk: ik heb IlBacio ooit gemaakt, toen ben ik weer naar PP gegaan.
Ja, zo autistisch ben ik ook weer nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja, maar je hebt wel een vriedin gehad?
Supergroverquote:
waarom zeg je dat met een lach.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja JRRY het is mijn kloon
zeg dat wel :Squote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Omdat je helemaal in de war was
wie ben jij danquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:06 schreef PvZ het volgende:
Ik lijk best op supergrover, droge humor ditdat
Je vraag is al beantwoord dus?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:08 schreef JRRY het volgende:
mijn ouders zeggen altijd dat ik mooi ben, dat vind ik normaal en dat zeggen ze ook tegen mijn geschwister.
maar wat nou als het kind echt gigantisch lelijk is? wat zeggen dat ouders dan?
zal ik er een topic over openen?
hahaa jerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:08 schreef JRRY het volgende:
mijn ouders zeggen altijd dat ik mooi ben, dat vind ik normaal en dat zeggen ze ook tegen mijn geschwister.
nee joh ik krijg haat dan.quote:
Een leuke jongen uit het oosten van het noorden van het landquote:
fries?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:09 schreef PvZ het volgende:
[..]
Een leuke jongen uit het Oosten van het Noorden van het land
Wacht mijn kompas werkt niet zo best.quote:
nee doe gewoon.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee joh ik krijg haat dan.
wie wil het voor me doen
maar wat zeggen jullie ouders dan tegen je,bv. als je vraagt of ze je mooi of lelijk vinden?
noord noord holland?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:10 schreef PvZ het volgende:
[..]
Wacht mijn kompas werkt niet zo best.
Eh wacht, niet weggaan
Edit: Nee
quote:
dat je mooi bent?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:11 schreef supersof het volgende:
[..]
nee doe gewoon.
mijn ouders zeggen het ook altijd
Dan zeggen ze dat ze van je houden en dat je speciaal bent op je eigen manier o.i.d.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:08 schreef JRRY het volgende:
jaquote:
ja maar dat klinkt ook weer zo lullig van 'zie je nou wel'.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:12 schreef PvZ het volgende:
[..]
Dan zeggen ze dat ze van je houden en dat je speciaal bent op je eigen manier o.i.d.
ja precies, dat vind ik ook logisch dat ouders dat tegen je zeggen. maar ik vraag me dus echt af wat ouders van lelijke kinderen zeggen. want lelijke mensen, die zijn er gewoon. en het is lullig om te zeggen dat je kind lelijk isquote:
Pff tja, dat ontkennen ze denk ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja maar dat klinkt ook weer zo lullig van 'zie je nou wel'.
als ik een lelijk kind zou hebben (kan altijd gebeuren
zou ik het echt heel moeilijk vinden wat te zeggen als zo'n kind aan je vraagt 'ben ik lelijk'
ja, maar het is zo zieligquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:14 schreef PvZ het volgende:
[..]
Pff tja, dat ontkennen ze denk ik.
Ik denk niet dat je ouders dan gaan toegeven dat je lelijk bent
Nee toch? Niet meer?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:09 schreef PvZ het volgende:
[..]
Een leuke jongen uit het oosten van het noorden van het land
Ja iddquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:16 schreef supersof het volgende:
misschien zien de ouders niet dat hun kind lelijk is, meestal vinden ze hun kinderen toch gewoon mooi zoals het is?
nee daar nooit sneeuw, daar is waterquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
in Friesland ja?
Hier in Bikinibroek nog niet i.i.g.
Weet ik niet, als ik vraag of ik lelijk ben weet ik het ook niet, ik vraag ze dat nooit. ben niet zo onzekerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
maar wat zeggen jouw ouders dan? als je vraagt of je lelijk banned?
oohw jammerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee daar nooit sneeuw, daar is water
nee ik ook niet maar ik vraag het me af omdat ik iemand ken die zo verschrikkelijk lelijk is, en me afvraag wat die ouders dan zouden zeggen. en het is ook niet zo dat die geschwister mooi zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Weet ik niet, als ik vraag of ik lelijk ben weet ik het ook niet, ik vraag ze dat nooit. ben niet zo onzeker
Ik zou het ook niet weten.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee ik ook niet maar ik vraag het me af omdat ik iemand ken die zo verschrikkelijk lelijk is, en me afvraag wat die ouders dan zouden zeggen. en het is ook niet zo dat die geschwister mooi zijn
cyaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:24 schreef JRRY het volgende:
see y'all, ik ga douchen
dus tot straks.
ja, maar deze jongeman kan je niet meer serieus nemen door z'n uiterlijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten.
maar schoonheid is ook een kwestie van smaak
wat een duivelsquote:
jaquote:
excorcismquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:08 schreef Argo het volgende:
Het zit door mijn hele dekens, het voelt plakkerig aan en glijdt als een gek.
Ik kan zo gewoon niet slapen want het raakt zelfs mijn hoofd onder de dekens. Klote spul is het! Het blijft zo plakkerig ook.
Klacht: plakkerige glijmiddel zit aan de dekens nu kan ik niet goed slapen.
ik was er nogquote:
maar jij zei niksquote:
Wat een gastquote:
jaquote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:36 schreef JRRY het volgende:
pfffff bijna een hele dag niet op WA gekeken, doe, ik mn iphone aan, geen een nieuw berichtje
wat doeche ik trouwens snel
ik wou eerst zeggen does, weetje, grappig en alles, komt cooler over. toen besloot ik toch het hele woord te schrijven.quote:
yesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
Je grote voorbeeld doet het ook dus het mag
Oh en nu denk je dat je cool bent?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik wou eerst zeggen does, weetje, grappig en alles, komt cooler over. toen besloot ik toch het hele woord te schrijven.
't is net mini-jij.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh en nu denk je dat je cool bent?
Spelletje op Ipad.quote:
Dat spel ken ikquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spelletje op Ipad.4 fotos 1 woord heet het.
En ik kom niet verder
ik ben daar goed inquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik kom niet verder
Oeh daar heb ik super veel muntjes bijquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik kom niet verder
1 foto met 4 ronde ballen, 1 foto met een kookwekker, 1 met een zandloper en 1 met een klokquote:
neequote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh en nu denk je dat je cool bent?
Ja ik opzich ook welquote:
stuur screenshot dannggquote:
muiten?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 foto met 4 ronde ballen, 1 foto met een kookwekker, 1 met een zandloper en 1 met een klok
en de letters die ik heb zijn: m-u-u-u-p-n-k-i-t en het woord begint met een M: echt WTF6 letters
zit geen e inquote:
minuutquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 foto met 4 ronde ballen, 1 foto met een kookwekker, 1 met een zandloper en 1 met een klok
en de letters die ik heb zijn: m-u-u-u-p-n-k-i-t en het woord begint met een M: echt WTF6 letters
jezusquote:
HET IS LAAT EN IK HEB BIER OP OKE?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kijk een keer en weet het
quote:
quote:
was het lekker?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HET IS LAAT EN IK HEB BIER OP OKE?
ja hoorquote:
en terechtquote:
spelletjequote:
IK BEN GEWELDIG MUHAHAquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HET IS LAAT EN IK HEB BIER OP OKE?
know that feelquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:46 schreef JRRY het volgende:
als iemand nooit WA-berichten naar jou stuurt en jij de enige bent die initiatief neemt, is het geen echte vriend, nee toch?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik heb die app ook en ik kom al niet uit het 1e woord.
Geef de plaatjes en de lettersquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik heb die app ook en ik kom al niet uit het 1e woord.
update danquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik kan dat spel niet downloaden want ik heb nog ios 4
pfff, upgraden mangquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik kan dat spel niet downloaden want ik heb nog ios 4
een wegwijsbord, een vulpen, een normale pen en een verkeersbord voor kankaroes/walibi'squote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Geef de plaatjes en de letters
sign?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
een wegwijsbord, een vulpen, een normale pen en een verkeersbord voor kankaroes/walibi's
hoeveel letters? en welkequote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
een wegwijsbord, een vulpen, een normale pen en een verkeersbord voor kankaroes/walibi's
Ook nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:51 schreef PvZ het volgende:
[..]
pfff, upgraden mang
Heb je wel PvZ dan?
update, nieuwe jailbreak toch jwzquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ook niet
Maar heb gejailbreakt
Maar dat kan ook op iOS 5 afaikquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ook niet
Maar heb gejailbreakt
en de plaatjes?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:52 schreef JRRY het volgende:
4 letters, te kiezen uit
i v n p g x n s i x n m
quote:
quote:
quote:
Dat zeg je nou nooit tegen mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |