precies, dit is een dilemma waar ik ook mee zit. Moet je van tevoren aangeven dat het waarschijnlijk toch niets wordt? En hoe doe je dat dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:34 schreef Dizorn het volgende:
Waarom mag je niet gewoon daten als je er zin in hebt? Anders ga je misschien in de kroeg zitten bier zuipen en dan sleur je ook iemand mee je bed in terwijl je zat bent. Zwaar gekwetst zwaar gekwetst, het is maar daten he..
En ja ik krijg de indruk dat sommige mensen hier vinden dat je puur moet daten om een relatie te zoeken. Anders moet je opeens van tevoren aangeven dat je "bijzondere redenen" hebt?
"Ik wil eigenlijk gewoon lekker neuken."quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:02 schreef Doum het volgende:
[..]
precies, dit is een dilemma waar ik ook mee zit. Moet je van tevoren aangeven dat het waarschijnlijk toch niets wordt? En hoe doe je dat dan?
het woord "daten" vind ik persoonlijk wel impliceren dat je er in gaat om te kijken of het een relatie kan worden. Noem het anders gewoon lekker nieuwe mensen ontmoeten/mee afspreken etc. Heb je ook niet het hele gezeik dat je weer moet uitleggen dat je in een relatie zit maar ook nog "date" met anderen, dat is het gewoon interessanter willen laten klinken dan het is.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:02 schreef Doum het volgende:
[..]
precies, dit is een dilemma waar ik ook mee zit. Moet je van tevoren aangeven dat het waarschijnlijk toch niets wordt? En hoe doe je dat dan?
Je bevestigt nu alleen maar mijn punt door het over afspreken te hebben en niet over daten. Natuurlijk kom je dan niet met al jou ietwat gechargeerde of grappig bedoelde voorbeelden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:32 schreef Dizorn het volgende:
Klinkt alsof bittere bal een beetje bitter is. Al dat gezeik om mensen die niet " eerlijk" daten. Puur gehuil. Je hoeft toch geen verantwoordelijkheid af te leggen aan degene waarmee je afspreekt? Je spreekt niet af van " Goh, zullen we kijken of we later kindjes willen en trouwen?" . Nee je vraagt of iemand koffie lust (of bier) en je gaat gezellig praten met elkaar. Waarom zou je dan opeens moeten zeggen dat je een relatie hebt, je relatie juist net verbroken is? Mensen vinden het toch ook normaal dat je niet meteen vertelt dat je piemel slechts 6 cm is in stijve toestand, je het maximaal 6.3 seconden volhoudt in bed, je snurkt als een kettingzaag of dat je stiekem windjes laat als je samen in de lift staat?
Heel fijn. Dat je zo erg hapt zegt wel genoeg.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:37 schreef Dizorn het volgende:
Speciaal voor jou een wijziging. Omdat je wel heel wanhopig graag eromheen leest.
Het bewijs geef je zelfquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:58 schreef Doum het volgende:
Ik heb ook lang geleden een keer gedate met iemand terwijl ik niet dacht dat het echt wat zou worden voor de lange termijn. Uiteindelijk bijna 8 jaren samen geweest.
Klopt. En geen van de 3 dames komt ook maar in een enkel opzicht bij haar in de buurt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:11 schreef mr-green het volgende:
Mrja uiteindelijk ga je straks je dates op van alles met haar vergelijken..
Nope. Ik ben nu ff lekker egoistisch bezig. En weetje, misschien heb ik met een van de 3 wel een fantastische klik en sta ik open voor meer. Wil nu gewoon een beetje lol hebben en afleiding.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg je er ook bij dat het pas twee weken uit is met je ex?
100% eens.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:32 schreef Dizorn het volgende:
Klinkt alsof bittere bal een beetje bitter is. Al dat gezeik om mensen die niet " eerlijk" daten. Puur gehuil. Je hoeft toch geen verantwoordelijkheid af te leggen aan degene waarmee je afspreekt date? Je spreekt niet af van " Goh, zullen we kijken of we later kindjes willen en trouwen?" . Nee je vraagt of iemand koffie lust (of bier) en je gaat gezellig praten met elkaar. Waarom zou je dan opeens moeten zeggen dat je een relatie hebt, je relatie juist net verbroken is? Mensen vinden het toch ook normaal dat je niet meteen vertelt dat je piemel slechts 6 cm is in stijve toestand, je het maximaal 6.3 seconden volhoudt in bed, je snurkt als een kettingzaag of dat je stiekem windjes laat als je samen in de lift staat?
Dus als ik er alleen een sexrelatie aan over ga houden dan is het wél een date. Of als het slechts bij één date blijft, dan was het achteraf gezien geen date, aangezien er geen voortvloeiende relatie met betrekking tot sex of meer uit voort is gekomenquote:Op zondag 24 februari 2013 05:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
Afspreken: "iets leuks doen met iemand zonder verdere intenties anders dan een leuke tijd hebben"
Daten: "Het afspreken met iemand vanuit fysieke alsook mentale aantrekkingskracht met deze gene en de daaruit voortvloeiende relaties met betrekking tot sex of meer"
Zoiets kan ik dus echt niet. Dan heb ik er al geen zin meer in johquote:Op zondag 24 februari 2013 08:55 schreef Linguine het volgende:
Ik ben zo leuk aan t appen met mn date van laatstNiet teveel ofzo maar als we appen is het gewoon gezellig en leuk, precies zoals t hoort
Alleen zo stom dat ik nu weer voor bijna 2 weken weg ga.. Nouja daarna weer meeten, heb er iig al zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |