abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123255873

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Dan verwijzen je naar de topics waarin je hier aan kunt werken! Veel succes! Het kan! Echt! Maar niet hier.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er gaat een kookmeet komen, dat is zeker! Aanmelden voor de FBgroep kan nog altijd via Perzephone of Eefje. Daar worden de pannen voor de meet gesmeed ;)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
pi_123256612
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:34 schreef Dizorn het volgende:
Waarom mag je niet gewoon daten als je er zin in hebt? Anders ga je misschien in de kroeg zitten bier zuipen en dan sleur je ook iemand mee je bed in terwijl je zat bent. Zwaar gekwetst zwaar gekwetst, het is maar daten he..

En ja ik krijg de indruk dat sommige mensen hier vinden dat je puur moet daten om een relatie te zoeken. Anders moet je opeens van tevoren aangeven dat je "bijzondere redenen" hebt?
precies, dit is een dilemma waar ik ook mee zit. Moet je van tevoren aangeven dat het waarschijnlijk toch niets wordt? En hoe doe je dat dan?
pi_123256791
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:02 schreef Doum het volgende:

[..]

precies, dit is een dilemma waar ik ook mee zit. Moet je van tevoren aangeven dat het waarschijnlijk toch niets wordt? En hoe doe je dat dan?
"Ik wil eigenlijk gewoon lekker neuken."
pi_123257199
daar zul je wel veel success mee hebben
pi_123257447
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:02 schreef Doum het volgende:

[..]

het woord "daten" vind ik persoonlijk wel impliceren dat je er in gaat om te kijken of het een relatie kan worden. Noem het anders gewoon lekker nieuwe mensen ontmoeten/mee afspreken etc. Heb je ook niet het hele gezeik dat je weer moet uitleggen dat je in een relatie zit maar ook nog "date" met anderen, dat is het gewoon interessanter willen laten klinken dan het is.
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_123257746
dit klinkt een beetje als een woord-trucje, weet niet of dat de bedoeling is...
  zaterdag 23 februari 2013 @ 22:32:44 #8
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_123257899
Klinkt alsof bittere bal een beetje bitter is. Al dat gezeik om mensen die niet " eerlijk" daten. Puur gehuil. Je hoeft toch geen verantwoordelijkheid af te leggen aan degene waarmee je afspreekt date? Je spreekt niet af van " Goh, zullen we kijken of we later kindjes willen en trouwen? O+" . Nee je vraagt of iemand koffie lust (of bier) en je gaat gezellig praten met elkaar. Waarom zou je dan opeens moeten zeggen dat je een relatie hebt, je relatie juist net verbroken is? Mensen vinden het toch ook normaal dat je niet meteen vertelt dat je piemel slechts 6 cm is in stijve toestand, je het maximaal 6.3 seconden volhoudt in bed, je snurkt als een kettingzaag of dat je stiekem windjes laat als je samen in de lift staat?

:')
WFPB!
pi_123258079
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:32 schreef Dizorn het volgende:
Klinkt alsof bittere bal een beetje bitter is. Al dat gezeik om mensen die niet " eerlijk" daten. Puur gehuil. Je hoeft toch geen verantwoordelijkheid af te leggen aan degene waarmee je afspreekt? Je spreekt niet af van " Goh, zullen we kijken of we later kindjes willen en trouwen? O+" . Nee je vraagt of iemand koffie lust (of bier) en je gaat gezellig praten met elkaar. Waarom zou je dan opeens moeten zeggen dat je een relatie hebt, je relatie juist net verbroken is? Mensen vinden het toch ook normaal dat je niet meteen vertelt dat je piemel slechts 6 cm is in stijve toestand, je het maximaal 6.3 seconden volhoudt in bed, je snurkt als een kettingzaag of dat je stiekem windjes laat als je samen in de lift staat?

Je bevestigt nu alleen maar mijn punt door het over afspreken te hebben en niet over daten. Natuurlijk kom je dan niet met al jou ietwat gechargeerde of grappig bedoelde voorbeelden.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 22:37:30 #10
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_123258117
Speciaal voor jou een wijziging. Omdat je wel heel wanhopig graag eromheen leest.
WFPB!
pi_123258362
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:37 schreef Dizorn het volgende:
Speciaal voor jou een wijziging. Omdat je wel heel wanhopig graag eromheen leest.
Heel fijn. Dat je zo erg hapt zegt wel genoeg.
pi_123258631
Maar hoe "eerlijk" moet je zijn? Als je echt helemaal eerlijk moet zijn als je voor een relatie date (en dus niet afspreekt!), wanneer leg je dat befaamde rugzakje dan op tafel? Lijkt mij wel dat iemand het recht heeft om te weten onder welke omstandigheid ze met iemand daten.

Als je dan toch moraalridder bent, voer het dan wel door.
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_123258951
Ik heb ook lang geleden een keer gedate met iemand terwijl ik niet dacht dat het echt wat zou worden voor de lange termijn. Uiteindelijk bijna 8 jaren samen geweest.
pi_123260538
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:58 schreef Doum het volgende:
Ik heb ook lang geleden een keer gedate met iemand terwijl ik niet dacht dat het echt wat zou worden voor de lange termijn. Uiteindelijk bijna 8 jaren samen geweest.
Het bewijs geef je zelf >:)
  zondag 24 februari 2013 @ 00:22:27 #15
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_123261987
De insteek bij daten en datingsites is voor een neukertje/open relatie/liefde, bij een nieuwe sportclub gaan/danscursus/nieuwemensenlerenkennen.nl is de insteek platonisch leuke dingen doen, mijns inziens. Als het daten niet tot het bovengenoemde leidt, heb je er misschien alsnog een activity partner bij, maar het uiteindelijke doel is dan niet gehaald. Zo denk ik er over.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_123263944
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:11 schreef mr-green het volgende:
Mrja uiteindelijk ga je straks je dates op van alles met haar vergelijken..

Klopt. En geen van de 3 dames komt ook maar in een enkel opzicht bij haar in de buurt.

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:28 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zeg je er ook bij dat het pas twee weken uit is met je ex?
Nope. Ik ben nu ff lekker egoistisch bezig. En weetje, misschien heb ik met een van de 3 wel een fantastische klik en sta ik open voor meer. Wil nu gewoon een beetje lol hebben en afleiding.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_123266129
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:32 schreef Dizorn het volgende:
Klinkt alsof bittere bal een beetje bitter is. Al dat gezeik om mensen die niet " eerlijk" daten. Puur gehuil. Je hoeft toch geen verantwoordelijkheid af te leggen aan degene waarmee je afspreekt date? Je spreekt niet af van " Goh, zullen we kijken of we later kindjes willen en trouwen? O+" . Nee je vraagt of iemand koffie lust (of bier) en je gaat gezellig praten met elkaar. Waarom zou je dan opeens moeten zeggen dat je een relatie hebt, je relatie juist net verbroken is? Mensen vinden het toch ook normaal dat je niet meteen vertelt dat je piemel slechts 6 cm is in stijve toestand, je het maximaal 6.3 seconden volhoudt in bed, je snurkt als een kettingzaag of dat je stiekem windjes laat als je samen in de lift staat?

100% eens.

Verwachtingspatronen... je leert elkaar net kennen
  zondag 24 februari 2013 @ 05:34:17 #18
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123266512
Afspreken: "iets leuks doen met iemand zonder verdere intenties anders dan een leuke tijd hebben"
Daten: "Het afspreken met iemand vanuit fysieke alsook mentale aantrekkingskracht met deze gene en de daaruit voortvloeiende relaties met betrekking tot sex of meer"

Simpel toch.

Of gelijk duidelijk maken, dit is geen date.

Wat betreft de vraag, wanneer gooi je de rugzakken op tafel omdat je wil weten wat voor vlees je in de kuip heb. Ik vertel bijna nooit iets over mijn verleden en zo wel dan heel mondjes maats. Zulke dingen komen zijnerzijds wel. Tijdens een gesprek, of tijdens bepaalde momenten. Het is belangrijk hoe iemand op dit moment met jou is, en niet hoe iemand op dat moment met een ander was (of in zijn leven stond). Tevens zal je jezelf moeten afvragen in hoeverre iets relevant is om te vermelden. Dit is een referentie die alleen jij kan maken (of de ander)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 24 februari 2013 @ 08:06:44 #19
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_123266739
Wow, laten we het wetenschappelijk benaderen met bijbehorende drie-lettergreepwoorden.
pi_123266780
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 05:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
Afspreken: "iets leuks doen met iemand zonder verdere intenties anders dan een leuke tijd hebben"
Daten: "Het afspreken met iemand vanuit fysieke alsook mentale aantrekkingskracht met deze gene en de daaruit voortvloeiende relaties met betrekking tot sex of meer"

Dus als ik er alleen een sexrelatie aan over ga houden dan is het wél een date. Of als het slechts bij één date blijft, dan was het achteraf gezien geen date, aangezien er geen voortvloeiende relatie met betrekking tot sex of meer uit voort is gekomen :')

Buiten dat om is dit een semantische discussie die nergens over gaat idd.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_123266792
"Tegengassie" in de aanbieding op PaiQ... Van 41.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_123266981
Ik ben zo leuk aan t appen met mn date van laatst O+ Niet teveel ofzo maar als we appen is het gewoon gezellig en leuk, precies zoals t hoort :) Alleen zo stom dat ik nu weer voor bijna 2 weken weg ga.. Nouja daarna weer meeten, heb er iig al zin in :)
pi_123269319
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 08:55 schreef Linguine het volgende:
Ik ben zo leuk aan t appen met mn date van laatst O+ Niet teveel ofzo maar als we appen is het gewoon gezellig en leuk, precies zoals t hoort :) Alleen zo stom dat ik nu weer voor bijna 2 weken weg ga.. Nouja daarna weer meeten, heb er iig al zin in :)
Zoiets kan ik dus echt niet. Dan heb ik er al geen zin meer in joh :P
pi_123269647
superleuke avond/nacht in kroeg gehad met een meisje. nu voel ik me schuldig :')

oeps \sc

[ Bericht 5% gewijzigd door habitue op 24-02-2013 12:07:07 ]
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zondag 24 februari 2013 @ 12:29:06 #25
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_123270618
Jij player :P

Ik vind de semantische discussie wel leuk trouwens, semantiek is gaaf :D Een date met intentie tot het onderzoeken van de mogelijkheden tot seks/relatie, blijft toch een date, ook al viel het tegen en kwam de seks of de relatie er uberhaupt nooit van.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')