PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou Oliech niet pricefixen. Sowieso is in je eentje een NIF silver pricefixen gedoemd te mislukken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:27 schreef TBakkert het volgende:
kan ik veel verliezen op een pricefix van een 70 rated silver met 92 pace?
geen Oliech, maar de Spartak versie van Majeed-Waris.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik zou Oliech niet pricefixen. Sowieso is in je eentje een NIF silver pricefixen gedoemd te mislukken.
Het zou wel een goede daad zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
geen Oliech, maar de Spartak versie van Majeed-Waris.
die gasten hebben echt te veel pace
dat betekent dat ik het beter niet kan doenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het zou wel een goede daad zijn.
Zullen wequote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:31 schreef TBakkert het volgende:
en duizendmaal excuus, ik zag niet dat ik de lapo had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pricefixen?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zullen weik ben geen rijke tataSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pricefixen?
die Majeed-Waris zou al een (te) grote gok zijn qua prijs
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Je moet ze ook niet allemaal kopen man, ook al ben je niet de goedkoopste verkoop je alsnog genoeg.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik ben geen rijke tata
Ik denk dat wat je zegt Warisquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik ben geen rijke tata
ik zal het eens met een speler doenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet allemaal kopen man, ook al ben je niet de goedkoopste verkoop je alsnog genoeg.
Zelfs met 8 pagina's die goedkoper zijn verkoop ik nog genoeg van mijn spelers...
8 hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:35 schreef Jelle_96 het volgende:
Weer 7 goals bij een wedstrijd van Heracles.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik denk dat wat je zegt Waris
Real heeft ook maar 1 keer gewonnen bij Depor in de laatste 800 jaarquote:
Wenger ruilen voor Benz.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Real heeft ook maar 1 keer gewonnen bij Depor in de laatste 800 jaar
Dat kan ik me herinneren ja. Hahaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik zou Oliech niet pricefixen. Sowieso is in je eentje een NIF silver pricefixen gedoemd te mislukken.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:40 schreef UltimateTeam het volgende:
Even een vraagje snap er soms helemaal niks van op basis waarvan heeft Tevez een hogere shooting op zijn kaart?
http://www.futhead.com/fifa/players/compare/11596/2146
Free kicksquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:40 schreef UltimateTeam het volgende:
Even een vraagje snap er soms helemaal niks van op basis waarvan heeft Tevez een hogere shooting op zijn kaart?
Freekicks heeft bijvoorbeeld aardig wat invloed in dit geval.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:40 schreef UltimateTeam het volgende:
Daarom moet je ook schijt hebben aan die kaarstats vaak..om het over de rating nog maar niet te hebben.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:41 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Oja over het hoofd gezien erg misleidend.
Ja, als mensen hier teams posten die niet zijn opgeslagen steedsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:46 schreef TBakkert het volgende:
heeft iemand al eens een foutmelding gehad op Futhead?
die dinosuarus dan
ja, datquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, als mensen hier teams posten die niet zijn opgeslagen steeds
Doe dan poldi cf en klose spits, hij is daar echt een heldquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:48 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Is het waard om IF Klose op CF te zetten achter Poldi?
Andersom lijkt me echt 100x logischer eigenlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:48 schreef SV-Spakenburg het volgende:
elke voorzet op Klose is een goal, dus wat Tim en Rolls-Reus zeggenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:48 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Kan niet vanwege de chem, vandaarquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Andersom lijkt me echt 100x logischer eigenlijk
Elke aanval met Eto'o ook.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
elke voorzet op Klose is een goal, dus wat Tim en Rolls-Reus zeggen
Post je team eens?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:50 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Kan niet vanwege de chem, vandaar
Eto'o op FIFAquote:
Heb hier geen puush, maar het is een hybrid met Serie A en Bundesliga. Heb inmiddels al een oplossing verzonnen.quote:
zou ik wel vet vindenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als hij een IF krijgt zijn we verloren.
Ik zou hem eerder als LW gebruiken. Mag ik je mogelijke team zien? Ik wil zelf ook een team met SIF Reus.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:53 schreef Maver24 het volgende:
Waar kan ik SIF Reus het beste plaatsen, als LF of gewoon LW, 4321 heb ik dit jaar nog niet gespeeld
LF, 4-3-2-1 speelt goed en je hebt eigenlijk 3 spitsen die de hele tijd rouleren.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:53 schreef Maver24 het volgende:
Waar kan ik SIF Reus het beste plaatsen, als LF of gewoon LW, 4321 heb ik dit jaar nog niet gespeeld
Eens. Zijn scorend vermogen moet je optimaal benutten.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
LF, 4-3-2-1 speelt goed en je hebt eigenlijk 3 spitsen die de hele tijd rouleren.
daar komt Reus volgens mij wel goed tot zijn recht
Maar dan staat hij wel altijd tussen veel verdedigers in op de zijkant heeft hij meestal maar 1 tegenstander in de buurt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eens. Zijn scorend vermogen moet je optimaal benutten.
Hoezo zo ?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zou ik wel vet vinden
trouwens, mocht je ooit nog eens een nieuw team willen maken;
3-5-2 met Eto'o - Traoré en Boussouffa
maar je trekt met 4-3-2-1 zo'n verdediging vaak wel helemaal aan flarden doordat ze vaak mandekken, dan kun je of combineren met je spitsen, of er zo doorheen lopen met je CM'squote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:57 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Maar dan staat hij wel altijd tussen veel verdedigers in op de zijkant heeft hij meestal maar 1 tegenstander in de buurt.
heb ik geprobeerd, speelt gewoon lekkerquote:
SIF is Left wingerquote:
ik zal wel eens even kijken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
heb ik geprobeerd, speelt gewoon lekker
Traoré is niet normaal groot en kopt alles(jammer dat het niet altijd gemikt is), Eto'o is de snelle jongen(dat moet jij moeten) en Boussouffa heeft een redelijk afstandsschot en skills.
Messi?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:02 schreef Tim86 het volgende:
Deze lijkt me wel leuk..
[ afbeelding ]
Speedy Gonzalez was zo geniaal goed vorig jaar..twijfel alleen over Sanchez (die was vorig jaar kut) en Doumbia (bang voor krimpende piemel). Advies?
Heerenveen 1111111111111111111111
Lijkt me maar kut in deze formatie..en een beetje prijzig voor dit team..quote:
Gonzalez speelde voor mij in FIFA 13 ook gewoon goedquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:02 schreef Tim86 het volgende:
Deze lijkt me wel leuk..
[ afbeelding ]
Speedy Gonzalez was zo geniaal goed vorig jaar..twijfel alleen over Sanchez (die was vorig jaar kut) en Doumbia (bang voor krimpende piemel). Advies?
Suazoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:02 schreef Tim86 het volgende:
Deze lijkt me wel leuk..
[ afbeelding ]
Vond ik maar kut vorig jaar eigenlijk..quote:
Ja die kan schieten niet normaal.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:15 schreef Tim86 het volgende:
Iemand hier weleens met deze man gespeeld?
[ afbeelding ]
Je wil hem aan de zijkant zetten neem ik aan?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, mooie zankastelen maakte hij altijdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
ooh zoiets herinner ik me nog wel, had hij ook altijd van die leuke vormpjes bij zich?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, mooie zankastelen maakte hij altijd
Ja, misschien hem eens testen. Fijne workrates en degelijke stats eigenlijk. Kiezen tussen hem en Sergio Ramos..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je wil hem aan de zijkant zetten neem ik aan?
en hoeveel kost deze meneer?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, misschien hem eens testen. Fijne workrates en degelijke stats eigenlijk. Kiezen tussen hem en Sergio Ramos..
is Ramos dan het geld waard?quote:
Ramosquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, misschien hem eens testen. Fijne workrates en degelijke stats eigenlijk. Kiezen tussen hem en Sergio Ramos..
Je kan het altijd proberen maar kan me niet voorstellen dat hij beter is dan Ramosquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een Spaanse CB die in de BBVA speelt met meer dan 70 pacequote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:15 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ramos is achterlijk goed, workrates maken niet echt uitquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:22 schreef Tim86 het volgende:
De coins boeien me vrij weinig, dus het zal wel Ramos worden, maar zijn workrates blijven vervelend..
Vidic > elke andere verdediger(niet in-game)quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ramos is achterlijk goed, workrates maken niet echt uit
Samen met T. Silva en Kompany de meest allround verdediger in het spel.
Thiago Silva is beter.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vidic > elke andere verdediger(niet in-game)
Waar is Emenike ?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:25 schreef Tim86 het volgende:
Oke, dit zou hem dan worden..toch 3-5-2
[ afbeelding ]
Pace![]()
Emenike en Welliton gaan echt te ver. Doumbia moet vanwege chem (of Vagner Love, maar Doumbia is gewoon bijna op ieder belangrijk punt beter) en Sammy is een baas.quote:
Timquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Pace![]()
Hypocriet mannetje hequote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
TimJij doet altijd zo'n
smiley als ik een team met pace post
IF Honda wil ik ook alleen is hij zo duurquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Pace![]()
Nee, ik snap wel dat ik een beetje hypocriet overkom en dat ook zo een heel klein beetje ben, maar ik ben alleen geen fan van de standaard paceteams..die EPL teams met Mirallas/Kone/Bent etc en die Brapace teams met Pato en Welliton kan ik gewoon zo uittekenen en ik kom in meer dan 70% van de wedstrijden dezelfde teams tegen met 2/3 spelers verschil..dat is gewoon saai. Dit team is tenminste origineel, zoals al mijn teamsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
TimJij doet altijd zo'n
smiley als ik een team met pace post
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:25 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijken hoe we dit gaan afmaken, wil graag verder geen bundesliga,
¿quote:
haal het weg het brandt.. FUT wizz is niet om aan te zienquote:
Ik vind de CAM en ST's echt aids, voor de rest wel leuk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik snap wel dat ik een beetje hypocriet overkom en dat ook zo een heel klein beetje ben, maar ik ben alleen geen fan van de standaard paceteams..die EPL teams met Mirallas/Kone/Bent etc en die Brapace teams met Pato en Welliton kan ik gewoon zo uittekenen en ik kom in meer dan 70% van de wedstrijden dezelfde teams tegen met 2/3 spelers verschil..dat is gewoon saai. Dit team is tenminste origineel, zoals al mijn teams
sorry, maar anders moet ik er een Imgur van maken, duurt te langquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:32 schreef quer het volgende:
[..]
haal het weg het brandt.. FUT wizz is niet om aan te zien
haha, hypocriet een groot woord. Het is maar een spelletjequote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik snap wel dat ik een beetje hypocriet overkom en dat ook zo een heel klein beetje ben, maar ik ben alleen geen fan van de standaard paceteams..die EPL teams met Mirallas/Kone/Bent etc en die Brapace teams met Pato en Welliton kan ik gewoon zo uittekenen en ik kom in meer dan 70% van de wedstrijden dezelfde teams tegen met 2/3 spelers verschil..dat is gewoon saai. Dit team is tenminste origineel, zoals al mijn teams
*IF Jovetic en IF Baloquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:34 schreef detennismaster het volgende:
@ Tim
Matias op CAM en dan IF Balo en IF Di Natale.
[ afbeelding ]
5,8k volgens mij, maar kan nu ook boven de 6k liggen...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:34 schreef quer het volgende:
Voor hoeveel gaan 4-1-2-1-2 kaartjes op de ps3?
Heb je met IF Honda gespeeld ja?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik vind de CAM en ST's echt aids, voor de rest wel leuk.
Heeft hij uberhaupt met goud gespeeld?quote:
Discussie is prima..die ga ik zelf ook graag aanquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, hypocriet een groot woord. Het is maar een spelletje
IF Di Natale viel echt tegen eigenlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:34 schreef detennismaster het volgende:
@ Tim
Matias op CAM en dan IF Balo en IF Di Natale.
[ afbeelding ]
Edit: of Bojan en Balo als je in thema wil blijven.
IF Joveticquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Di Natale viel echt tegen eigenlijk
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
5,8k volgens mij, maar kan nu ook boven de 6k liggen...
ja ik gok ook 6k weet je misschien ook de prijs van de 4-3-3?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
5,8k volgens mij, maar kan nu ook boven de 6k liggen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Ik bedoel qua hoe het team eruit ziet.quote:
Dan een andere Serie A spits.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Di Natale viel echt tegen eigenlijk
Goede suggestie ja..twijfel wel over Fernandez though..speel weleens met Fiorentina en dan is hij altijd zo kut en ligt hij alleen maar op de grond..quote:
Omdat Honda een andere nationaliteit heeftquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik bedoel qua hoe het team eruit ziet.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:37 schreef quer het volgende:
[..]
[..]
ja ik gok ook 6k weet je misschien ook de prijs van de 4-3-3?ik dacht iets boven de 4k, maar dat weet ik echt niet zeker...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Kan ook nog een los koppel nemen.. Aguero en Balo bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goede suggestie ja..twijfel wel over Fernandez though..speel weleens met Fiorentina en dan is hij altijd zo kut en ligt hij alleen maar op de grond..
Jovetic is wel\[ afbeelding ]
Nee, Ruslandquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Omdat Honda een andere nationaliteit heeft?
Japan hoorquote:
chemwise nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kan ook nog een los koppel nemen.. Aguero en Balo bijvoorbeeld.
Doumbia beter dan Emenike ?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Emenike en Welliton gaan echt te ver. Doumbia moet vanwege chem (of Vagner Love, maar Doumbia is gewoon bijna op ieder belangrijk punt beter) en Sammy is een baas.
Ziek geile stats. Ik hoop dat hij flink veel goedkoper gaat wordenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goede suggestie ja..twijfel wel over Fernandez though..speel weleens met Fiorentina en dan is hij altijd zo kut en ligt hij alleen maar op de grond..
Jovetic is wel\[ afbeelding ]
Ik speel echt bijna nooit tegen Doumbia dit jaar eigenlijk..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, RuslandEn dan vooral Doumbia
Gaat over Vagner Love vs Doumbia, maar Emenike en Welliton wil ik uit principe nietquote:
Lucky bastardquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speel echt bijna nooit tegen Doumbia dit jaar eigenlijk..
Omdat Welliton en Emenike beter zijn. Doumbia is net zo erg hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speel echt bijna nooit tegen Doumbia dit jaar eigenlijk..
Maar jij hebt in je silver teams ook STs met 86+ pace en Kouyate CB die 83 pace heeft.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Omdat Welliton en Emenike beter zijn. Doumbia is net zo erg hoor.
Ah de verboden competitie.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, RuslandEn dan vooral Doumbia
haha, jij speelt met pacequote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Discussie is prima..die ga ik zelf ook graag aan
Nee, omdat ze standaard zijn. Ik vind ze allebei niet goed eigenlijk...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Omdat Welliton en Emenike beter zijn. Doumbia is net zo erg hoor.
True, Eto'o vond ik ook bagger. Traore daarentegen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, omdat ze standaard zijn. Ik vind ze allebei niet goed eigenlijk...
Nee, ik zeg dat die saaie standaard pace teams niet leuk zijn om steeds tegen te komen..dat is wat andersquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, jij speelt met pace![]()
ja, ik speel met pace![]()
maar jij zegt altijd dat pace teams stom zijn![]()
Dat is zo, maar...
we zijn 35 en 26 (of 27)
Één speler met meer dan 86 pace en dat is Elyounnousi. Daarnaast heb ik op dit moment geen team met Kouyate maar ik begrijp wat je punt is.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
We zijn allemaal wel eens hypocriet. Ik klaag wel eens over pace maar ik heb een behoorlijk snel Engels bronze team. Doumbia heeft 91 pace terwijl Emenike 90 pace heeft.
[..]
Maar jij hebt in je silver teams ook STs met 86+ pace en Kouyate CB die 83 pace heeft.
Hij zat in mijn eerste fatsoenlijke gold team tot ik een betere optie kon betalen, maar vond hem ook niet bijzonder. Zie hem of Welliton ook nooit iets bijzonders doen behalve rennen en ballen breed leggen of de bal in een leeg doel tikken..compleet anders dan bijv. Pato dit jaar en Agbon vorig jaar, die echt absurd OP zijn/waren.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:47 schreef Reemi het volgende:
Toen ik Emenike had, vond ik hem best wel slecht.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:47 schreef detennismaster het volgende:
Pingel bij Porto
Edit: Mislukte panenka van Jackson.![]()
ja, enorm, ik zou zelfmoord overwegen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:48 schreef vandermar het volgende:
Is dit pace-abuse?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We kunnen bijna allemaal niet zonder een beetje pace want hoeveel mensen hier hebben echt trage teams?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:47 schreef Tim86 het volgende:
Conclusie, we zijn allemaal hypocriet, maar uiteindelijk is er nog altijd een verschil tussen pace use en abuse
Hangt ervanaf hoe je ermee speelt dus, maar ik denk dat dit qua hoeveelheid pace gewoon average is. Sowieso geen echt paceteam natuurlijk, maar dat weet u zelf ook wel heer vdm.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:48 schreef vandermar het volgende:
Is dit pace-abuse?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er altijd zo lullig uit. Die keeper kon hem gewoon heel rustig vangen want hij bleef staan.quote:
Ohquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, enorm, ik zou zelfmoord overwegen.
Zhanoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
We kunnen bijna allemaal niet zonder een beetje pace want hoeveel mensen hier hebben echt trage teams?
Als enige eerlijke wielrenner in een peloton vol doping schiet ook niet op.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
We kunnen bijna allemaal niet zonder een beetje pace want hoeveel mensen hier hebben echt trage teams?
Gewoon weer een moment om zijn teams te showen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hangt ervanaf hoe je ermee speelt dus, maar ik denk dat dit qua hoeveelheid pace gewoon average is. Sowieso geen echt paceteam natuurlijk, maar dat weet u zelf ook wel heer vdm.
mijn middenveld was Beckham, Scholes, Giggsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk de bedoeling dat ik meer ga passen en de ruimtes ga zoeken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hangt ervanaf hoe je ermee speelt dus, maar ik denk dat dit qua hoeveelheid pace gewoon average is. Sowieso geen echt paceteam natuurlijk, maar dat weet u zelf ook wel heer vdm.
maar dat zou IK doen, wat jij doet moet de baas (quote:
Lekker. Een SIF Jackson zit ik niet op te wachtenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:47 schreef detennismaster het volgende:
Pingel bij Porto
Edit: Mislukte panenka van Jackson.![]()
Dikke downgrade gaat die man krijgen zeg..downgraden naar zijn Inter kaart mag wel though, maar hij speelt als een 66 dit jaar ofzoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:58 schreef vandermar het volgende:
Kastanjes eruit en gelijk scoort de spits
66 is nog genereusquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dikke downgrade gaat die man krijgen zeg..downgraden naar zijn Inter kaart mag wel though, maar hij speelt als een 66 dit jaar ofzo
Sierd zat bij Real. Weet nu tenminste waar ik moet eten als ik ooit in Coruña ben.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:57 schreef Djeetje het volgende:
Waar is Sierd ?
Sport 1 wordt al slechter.
Deed hij weer een stiftje?quote:
geen panenka meer?quote:
Nee, rechtsboven, maar de keeper zat er aan kon hem helemaal hebben.quote:
Ja, maar meestal doet hij toch gewoon Real en Barca ?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:02 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Sierd zat bij Real. Weet nu tenminste waar ik moet eten als ik ooit in Coruña ben.
Nah, hij doet nooit twee wedstrijden op één dag. Zal wel te duur zijn of zo.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja, maar meestal doet hij toch gewoon Real en Barca ?
Hoeveel zou Sierd de Vos nou verdienen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:04 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Nah, hij doet nooit twee wedstrijden op één dag. Zal wel te duur zijn of zo.
Commentatoren doen nooit 2 wedstrijden op rij..al lijkt het me nou ook niet zo'n zwaar werk ofzoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:04 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Nah, hij doet nooit twee wedstrijden op één dag. Zal wel te duur zijn of zo.
Ja precies ze zitten maar dom in een hokje.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoeveel zou Sierd de Vos nou verdienen?
Ik denk dat zijn salaris door zijn bekendheid wel echt omhoog is geschoten..het is echt een begrip geworden gewoon en het levert ze klanten op..echt bizar eigenlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoeveel zou Sierd de Vos nou verdienen?
Kleed je goed aan knul.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:06 schreef Revontulet het volgende:
Ik ga me buiten wagen. Op naar de kroeg
Ja hopelijk speelt hij tegen Milan, maar zal vast wel niet zo zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:06 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik hoop op twee goals van El Guaje. Meer mag natuurlijk ook.
Ruim 10 jaar terug dus al bijna ¤100,000.quote:Toevallig had ik net een aanbieding van Filmnet gekregen om voor twee ton in guldens, een verdubbeling van mijn salaris, voetbalcommentator te worden.
Eindelijk een opvolger voor Sheotahulquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
64 volgend jaar zou wel mooi zijn
wtfquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:08 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ruim 10 jaar terug dus al bijna een goede ¤100,000.
Damn, dat is wel veel meer dan ik verwacht had. Logisch dat hij zich af en toe voor een goede fles rioja al laat strikken om een middagje vrouwenvoetbal van commentaar te voorzien. Zolang hij maar een troon krijgtquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:08 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ruim 10 jaar terug dus al bijna een goede ¤100,000.
Ja, Boateng is beter.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:09 schreef Maver24 het volgende:
iemand IF Howedes wel eens gehad?, hij lijkt me best goed
Wowquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:08 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ruim 10 jaar terug dus al bijna ¤100,000.
hoef je echt niet te leren hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wow
ik denk dat ik ook maar commentator word.
Beetje praten waar leuke uitgaansgelegenheden zijn en wat naampjes leren.
gewoon veel fifa spelen, weet je die namen meteenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wow
ik denk dat ik ook maar commentator word.
Beetje praten waar leuke uitgaansgelegenheden zijn en wat naampjes leren.
Ja precies weet al 9 van de 10 namen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gewoon veel fifa spelen, weet je die namen meteen
Ik zou ook wel een commentator kunnen zijn omdat ik zoveel spelers ken door FUTquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gewoon veel fifa spelen, weet je die namen meteen
oemtietie aan de bal, ze spelen faifettebekquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een commentator kunnen zijn omdat ik zoveel spelers ken door FUT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja precies.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:13 schreef Thorb het volgende:
90 min tegen jezelf lullen, niets voor mij
Een co zou wel handig zijn.
12,50quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:15 schreef psychedelicate het volgende:
Voor hoeveel gaan 100k coins tegenwoordig? Nog steeds rond de ¤10?
10 jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:15 schreef psychedelicate het volgende:
Waarom kom je hier eigenlijk altijd alleen als Barca moet spelen ?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:15 schreef psychedelicate het volgende:
quote:
quote:
Zit je daar met die doorgesnoven Kieftquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:13 schreef Thorb het volgende:
90 min tegen jezelf lullen, niets voor mij
Een co zou wel handig zijn.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom kom je hier eigenlijk altijd alleen als Barca moet spelen ?
Geen idee. Misschien omdat ik dan altijd een beetje half om half TV kijk en achter de computer zit, en dus niet ergens 100% mee bezig ga.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom kom je hier eigenlijk altijd alleen als Barca moet spelen ?
Alles is beter dan Emile Schelvisquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit je daar met die doorgesnoven Kieft
Geen idee. Misschien omdat ik dan altijd een beetje half om half TV kijk en achter de computer zit, en dus niet ergens 100% mee bezig ga.quote:
Beter als ja?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alles is beter als Emile Schelvis
Miniputter? Is dat een golfstok voor kleine kinderen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:18 schreef Djeetje het volgende:
Die miniputter mag wel weer wat op zijn vrije trappen oefenen.
Ik heb naar zijn commentaar geluisterd tijdens Milan-Barca. Alles wat Milan deed was slechtquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alles is beter als Emile Schelvis
Emile zit recht in de billen van die Barca spelers.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb naar zijn commentaar geluisterd tijdens Milan-Barca. Alles wat Milan deed was slechtToen ze de 2-0 maakten hoorde je duidelijk dat hij er echt mee zat dat Barca 2-0 achter stond.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Miniputter? Is dat een golfstok voor kleine kinderen?
ik koop zequote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:19 schreef psychedelicate het volgende:
Mocht er iemand geïnteresseerd zijn in de FOK!-vriendelijke prijs van ¤39,99 voor 485k coins, holla.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Sierd is voor Atletico, maar hij draagt Spanje wel een warm hart toe.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb naar zijn commentaar geluisterd tijdens Milan-Barca. Alles wat Milan deed was slechtToen ze de 2-0 maakten hoorde je duidelijk dat hij er echt mee zat dat Barca 2-0 achter stond.
het zit nu tegen de 45 aanquote:
dat valt nog best meequote:
faal, ik dacht dat het nog over Sierd ging.quote:
lol, ik had je groter ingeschat op die foto'squote:
Zo groot wordt ik niet eensquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
lol, ik had je groter ingeschat op die foto's
ik ben iets van 1,84
mickey.gifquote:
ooh, ik zie hemquote:
Was een oude show helaas. Ik kende het al en weet zeker dat ik niet in het theater ben geweestquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Youpie was weer goed vanavond
heb je ook roze?quote:
Nee, ik houd niet van homo kleurtjes.quote:
Nee, jij ?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Was een oude show helaas. Ik kende het al en weet zeker dat ik niet in het theater ben geweest
Of ik had sommige grappen zelf al bedacht.
[..]
heb je ook roze?
ik heb die blauwe nikes nog gehadquote:
Ook superfly's van 400 euro ?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb die blauwe nikes nog gehad
Die wil ik ook nog.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik voetbal alleen op zwarte copa's
Ik niet trolololol.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
welke mongool betaalt 400 euro voor voetbalschoenen?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik voetbal alleen op zwarte copa's
Ik speel er al 10 jaar mee. Ik weet niet beter. Ja dusquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog.
Spelen die lekker ?
2x geelquote:
quote:
Obstructie, 2e geel dus vroegtijdig douchen.quote:
Ik heb geen zin om in me vrije tijd nog eens te voetballen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gewoon de victory's voor 70 euro. wel zaalschoenen, ik voetbal in mijn vrije tijd en voor gym op school
Dat wordt dan wel een overweging waard.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik speel er al 10 jaar mee. Ik weet niet beter. Ja dus
quote:
Ik speel vaker.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om in me vrije tijd nog eens te voetballen.
Doe het al 6x per week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik speel vaker.Volgend jaar stop ik toch met zaalvoetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met veld voetbal kan ik meer bereiken.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik speel vaker.Doe je dan ook je voetbalschoenen aan? Ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Van die dikke centrumverdedigers waar het helemaal niet bij pastquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Van die paupers in het amateur voetbal die roze of fel blauwe schoenen hebben
Nee, dan speel ik op mijn sloffenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe je dan ook je voetbalschoenen aan? Ik wel
Vind je 2e divisie amateur voetbal ?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit ja, over de zijlijn tegen de omheining aan schoffelenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
ik zit niet eens op voetbal, maar ik voetbal minstens 6 uur per week. Vind ik al aardig veelquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om in me vrije tijd nog eens te voetballen.
Doe het al 6x per week
Roze schoenenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ja. Eredivisie en 1e divisie is prof.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vind je 2e divisie amateur voetbal ?
quote:
En als je evengoed tegen Herenveen, Groningen, Az en Ajax speel ?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja. Eredivisie en 1e divisie is prof.
die roze Juve-uitshirts van (volgens mij) vorig jaarquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:36 schreef TBakkert het volgende:
ik koop altijd van die felgekleurde schoenen, vind het mooi en het provoceert zo lekker
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:36 schreef TBakkert het volgende:
ik koop altijd van die felgekleurde schoenen, vind het mooi en het provoceert zo lekker
Ik heb tegen Veendam gespeeld, maar dat is geen prof voetbal.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En als je evengoed tegen Herenveen, Groningen, Az en Ajax speel ?
Ik heb het over jeugd he.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb tegen Veendam gespeeld, maar dat is geen prof voetbal.
Dan speel je ook niet tegen de eerste teams maar de 2e teams.
Ik vind die paarse versie nog wel enigszins wat hebben, maar dit is inderdaad onzin.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:36 schreef Djeetje het volgende:
http://www.prodirectsoccer.com/V3_1/V3_1_Gallery.aspx?p=56753
Dit gaat dan weer wel te ver.
Je zit in de B's?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb het over jeugd he.
Wij spelen wel gewoon tegen 1e teams.
Die schop ik al direct een keer extra. Ik stond altijd cb moest ik tegen een Ronaldo look a like inc gay ass kapsel ging hij 7 scharen achter elkaar doen toen schopte ik de bal gewoon wegquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit ja, over de zijlijn tegen de omheining aan schoffelen
Je zou eens 6x per week naar school moeten gaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb het over jeugd he.
Wij spelen wel gewoon tegen 1e teams.
Jij zoek overal echt wat achter he.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind die paarse versie nog wel enigszins wat hebben, maar dit is inderdaad onzin.
wat me wel opviel bij de release van die nieuwe Mercurials; ene schoen is in kleuren van thuisshirt Barca en andere van het uitshirt. Dat terwijl Ronaldo het gezicht van die lijn is
of in ieder geval 1 keer.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je zou eens 6x per week naar school moeten gaan.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die schop ik al direct een keer extra. Ik stond altijd cb moest ik tegen een Ronaldo look a like inc gay ass kapsel ging hij 7 scharen achter elkaar doen toen schopte ik de bal gewoon weg
het viel me gewoon opquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij zoek overal echt wat achter he.
Die paarse vind ik ook nog wel wat hebben.
Maar ik wacht gewoon tot volgend seizoen dan zijn er weer nieuwe modellen
Dit ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso mensen op amateur niveau die fancy willen zijn
Kan makkelijk, mits ze de flair trait hebben.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Haha ja weet het ook niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het viel me gewoon op
en inderdaad lekker wachten, wat willen ze nou eigenlijk met dat golfballetjes-materiaal?
Kloptquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit ja.
Maar als je tegenwoordig naar een gemiddeld jeugdelftal (C ofzo) kijkt, dan denken er ook een stuk of 4 dat ze Ronaldo zijn
Degene met de felst gekleurde schoenen is vaak de slechtste op het veldquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Welke club zat je ook alweer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |