Je kan haar verslaan!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja goeie.
Volgens mij mag je niet photoshoppen hoor
Msacras leuk
Vet met de eiffeltoren zo in jouw zonnebril zeg maar
Dit is een quote op jouw quote... antwoord op AJ dus maar terug gaan naar vorige topic kost moeitequote:
Ik heb geen idee, misschien kan je het vragen in de topic zelf?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Dit is een quote op jouw quote... antwoord op AJ dus maar terug gaan naar vorige topic kost moeite
Anyway, beetje contrasteren aanpassen mag toch wel lijkt me? Nja mijn foto is helemaal puur natuur, het zonnetje scheen
Ga nadenken danquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb geen eens een foto, dus dat wordt moeilijk.
/jngscquote:
Geef raad dan verdommequote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ga nadenken dan
Ik gaf je raad, en niemand gaat met mijn raad verliezen
Ik ga over half uur weg, dus kan niet, sorryquote:
jawel, een half uur kun jequote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geef raad dan verdomme
[..]
Ik ga over half uur weg, dus kan niet, sorry
Lol, dat filmpje heb ik gister nog met m'n zusje bekeken en op twittah enzo gezetquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
Kennen jullie de nieuwste hype al? LOL
Vallen in de supermarkt met 2 pakken melk
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet me ondertussen omkleden en opmaken toch
ja live tutorial danquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet me ondertussen omkleden en opmaken toch
Pak je mooiste kleren, pak je mooiste make-up, kies de mooiste plaats uit, laat een vriendin de foto nemen, terwijl jij een of andere pose doet en een hartje maakt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geef raad dan verdomme
[..]
Ik ga over half uur weg, dus kan niet, sorry
OH?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:32 schreef Dientje12 het volgende:
Diep vanuit me hart weet ik dat chicks van me houden
Maar ik moet zelf de foto nemen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Pak je mooiste kleren, pak je mooiste make-up, kies de mooiste plaats uit, laat een vriendin de foto nemen, terwijl jij een of andere pose doet en een hartje maakt.
Overal waar ik loop, chicks stalken me, zelfs moeder en dochter vechten over mij, hun tante heeft zelfs een crush op mij, chicks willen mij.quote:
ja ze durven het zelf niet te vragenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jullie willen me gewoon zien omkleden, heb jullie wel door
Stoppen om met me te flirten.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
En wat moet ik met die info?
Je hebt zelfontspannerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik moet zelf de foto nemen.
* EugeneKrabs rent nog snel naar de AH XLquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Lol, dat filmpje heb ik gister nog met m'n zusje bekeken en op twittah enzo gezet
zal ik doen hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja knoop dat maar goed tussen je oren.
Maar als ik buiten ben, waar moet ik dan mijn camara of mobiel neerzetten voor zelfontspanner??quote:
Snap ikquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ze durven het zelf niet te vragen
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Overal waar ik loop, chicks stalken me, zelfs moeder en dochter vechten over mij, hun tante heeft zelfs een crush op mij, chicks willen mij.
Dus diep vanuit me hart weet ik dat chicks van me houden
Ooh gezelquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Naar een 18e verjaardagsfeestje van mijn nicht(ben best wel goed bevriend met haar)
Je laat een vriendin de foto maken en dan zeg je dat het met zelfontspanner was .quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar als ik buiten ben, waar moet ik dan mijn camara of mobiel neerzetten voor zelfontspanner??
[..]
Snap ik
[..]
Coolquote:
Jaquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je laat een vriendin de foto maken en dan zeg je dat het met zelfontspanner was .
echt nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We gaan je missen hoor
Sarcasmequote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We gaan je missen hoor
Wat is er met jouw fobo gebeurdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
* EugeneKrabs gaat je echt missen![]()
Vaarwel
Geen idee?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat is er met jouw fobo gebeurd
nee, dat zie je toch.quote:
Je brengt me op ideeënquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
'Ok' of 'dankje' zeggen als reactie op 'hou van je'
wate emogif je me nouquote:
okquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nouen, ik ook.
[..]
Hou jij dan wel van mij?
als ik die foto mag posten dan houd ik van jequote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nouen, ik ook.
[..]
Hou jij dan wel van mij?
Je bent wel makkelijk zegquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik die foto mag posten dan houd ik van je
sstquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent wel makkelijk zeg
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
over emo.gif gesproken, waar zijn hypo en heppie
Doe maar.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik die foto mag posten dan houd ik van je
jij wilt de foto gewoon. ik zweer hij is echt grappigquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
over emo.gif gesproken, waar zijn hypo en heppie
het was een snapshot. appol was zichzelf aan het bekijken en dacht dat niemand het door had.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wel leuke (matige) feauteaux
indd.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
beter dan flappers waar je mee kan zeilen
oke maar wat doe ie danquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:55 schreef supersof het volgende:
[..]
het was een snapshot. appol was zichzelf aan het bekijken en dacht dat niemand het door had.
hij bekeek zijn oorquote:
link van tc?quote:
pizzaquote:
heyquote:
Hoe is het?quote:
Lobiquote:
ja daarom dusquote:
mooiquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
alles gaat helemaal goed perfect alles
met jou?
en je gf danquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Daar zat ik al 7 minuten op te wachten.
Eigenlijk de hele dag al.
Rihannaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:09 schreef JRRY het volgende:
Raad eens wie 11 concerten in de UK in minder dan 12 minuten uitverkoopt?
lady gagaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:09 schreef JRRY het volgende:
Nicki Minajquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:09 schreef JRRY het volgende:
1Dquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:09 schreef JRRY het volgende:
Snow Patrolquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:09 schreef JRRY het volgende:
aaawh poepiequote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Daar zat ik al 7 minuten op te wachten.
Eigenlijk de hele dag al.
relaties kunnen heel leuk zijn hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iedereen hier aan de relaties.
DIT IS FOK MENSEN
Hoezo, mag je dan niet aan de relaties en ik snap eigenlijk niet waar dit inene* vandaan komt?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
DIT IS FOK MENSEN
Weet ik tochquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:15 schreef msacras het volgende:
[..]
relaties kunnen heel leuk zijn hoor
Nouja op FOK! zitten enkel en alleen autisten. Die kunnen niet met andere mensen omgaan enzo.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoezo, mag je dan niet aan de relaties en ik snap eigenlijk niet waar dit inene* vandaan komt?
*grappig, dit woordje heb ik nog nooit getypt maar ik zeg het heel vaak xd xd
inene? is dat überhaupt een woord?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hoezo, mag je dan niet aan de relaties en ik snap eigenlijk niet waar dit inene* vandaan komt?
*grappig, dit woordje heb ik nog nooit getypt maar ik zeg het heel vaak xd xd
Zelfs ik heb een relatie.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
DIT IS FOK MENSEN
ja, ik zeg het heel vaakquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:16 schreef msacras het volgende:
[..]
inene? is dat überhaupt een woord?
nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja, ik zeg het heel vaak
is toch een verkorting van ineens? of ben ik dan weer raar
autist zoekt autist, die trekken naar elkaar toe enzo.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ik toch
[..]
Nouja op FOK! zitten enkel en alleen autisten. Die kunnen niet met andere mensen omgaan enzo.
Oh god waar gaat het toch heenquote:
Misschien moet ik dan eens naar buiten ofzoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
autist zoekt autist, die trekken naar elkaar toe enzo.
conclusie, ik ben gewild,quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh god waar gaat het toch heen
ehm breaking bad kijken en beetje lerenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja he
mooizo
Nog iets leuks gedaan deze dag?
zwangerschapspaginaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:19 schreef JRRY het volgende:
http://www.zwangerschapsp(...)n-inene-kleiner.html
Nog iemand die het zegt.
Zijn we met z'n tweeen die het woord inene hebben bedacht
Maar misschien bedoelde ze wel irene hoor xdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:19 schreef JRRY het volgende:
http://www.zwangerschapsp(...)n-inene-kleiner.html
Nog iemand die het zegt.
Zijn we met z'n tweeen die het woord inene hebben bedacht
eh gewoon op google intypen, 'inene' en dit was eigenlijk de enige website waar het woordje 'inene' ook stond.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:19 schreef msacras het volgende:
[..]
zwangerschapspagina
JRRY...
je doet het toch wel veilig hè? Volgensmij is er iets fout gegaan.
quote:
ja, dat zeggen ze allemaal niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
eh gewoon op google intypen, 'inene' en dit was eigenlijk de enige website waar het woordje 'inene' ook stond.
ik ben niet zwanger hoor. hoop ik.
nee jo, natuurlijk is ze niet zwanger.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:22 schreef msacras het volgende:
[..]
ja, dat zeggen ze allemaal niet.
nee jij niet, maar je vriendin wel wellicht hè
dat zeggen ze allemaalquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee jo, natuurlijk is ze niet zwanger.
ja ga ik zo doen okequote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
hihi.
Ga eventjes in al mijn topics reageren, vind ik leuk xd
heu ik ben 16 he, ik krijg nog geen kinderenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:24 schreef msacras het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal
maar over 9 maanden piep je wel anders
583*quote:
ja was gezellig iksdee iksdeequote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Botergeil in het pashokje eaaa ;$
nou ik mag toch hopen van nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:25 schreef JRRY het volgende:
stiekum is msacras gewoon zwanger ixdee ixdee
moet je het maar veilig doen iksdee iksdeequote:
ik doe het veiligquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
moet je het maar veilig doen iksdee iksdee
en klopt, een zwanger meisje zou je eerder op het vmbo verwachten.
eh is het vandaag uitgegaan dan/quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:26 schreef msacras het volgende:
[..]
ik doe het veilig
nouja, nu niet want single alles
En terecht.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu ga ik even huilen hoor
ja shitquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:26 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jammer genoeg ben ik nu bezet...
vooroordelen ditdatquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
moet je het maar veilig doen iksdee iksdee
en klopt, een zwanger meisje zou je eerder op het vmbo verwachten.
Azealia Banks is pure poep manquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:29 schreef JRRY het volgende:
KimK en Kanye verwachten een meisje, leuk. Ik hoop dat ze gaat rappen later en dat ze net zo goed wordt als Azealia Banks of Nicki Minaj hoewel die twee niet in 1 zin genoemd mogen worden omdat Azealia kwaliteit is en Nicki crap.
hij is een hater, daaromquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Pizza waarom ben je niet meer op tc?
Omdat ik ook film kijk en mijn film dan langzaam rendertquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:31 schreef LittleBrownie het volgende:
Pizza waarom ben je niet meer op tc?
haat haat haat haatquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij is een hater, daarom
Ik zal je missenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Omdat ik ook film kijk en mijn film dan langzaam rendert![]()
Ik kom over 30 minuten weer
Ja je vindt Nicki Minaj beter?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Azealia Banks is pure poep man
dat is niet m'n exquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
maar vanmiddag zei je nog dat je met em ging winkollen blablabla
kan ik zelf ook wel hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik kan wel iemand voor je regelen zodat je niet meer alleen bent hoor. ;$
ooh. kut. ik dacht echt..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:33 schreef msacras het volgende:
[..]
dat is niet m'n ex
gewoon een vriend
en mn facebook man
HA-HAquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:36 schreef AppelCake het volgende:
Mijn achternichtjes zagen mij met mijn vriendin zoenen en die zijn 6 en nu gaan ze het tegen mijn ouders zeggen.
Beiden poep, ga eens echte hip hop luisterenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja je vindt Nicki Minaj beter?
Acccch is toch gewoon schattig die Azealia
Wat is het probleem?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:36 schreef AppelCake het volgende:
Mijn achternichtjes zagen mij met mijn vriendin zoenen en die zijn 6 en nu gaan ze het tegen mijn ouders zeggen.
Dat zoenen moest trouwens tongen zijn...quote:
Ja maar die bovenste luister ik nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beiden poep, ga eens echte hip hop luisteren
nou wat moeten je ouders wel niet denken nuquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:38 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat zoenen moest trouwens tongen zijn...
''mama, naud zat net te kussen met zijn tong in haar mond''
dramaaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:36 schreef AppelCake het volgende:
Waarom, liefde is het mooiste wat er is in het hele leven, op beroemdheid en geld en status na.quote:
Mams: ''Oh god, Appel heeft een leven''quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nou wat moeten je ouders wel niet denken nu
roquote:
Omdat mijn ouders daar kut over doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom, liefde is het mooiste wat er is in het hele leven, op beroemdheid en geld en status na.
Indd.quote:
Dat ik wildvreemden tong. #YOLOquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nou wat moeten je ouders wel niet denken nu
Ja, omdat je moeder niet wilt dat je niet kansloos bent?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat mijn ouders daar kut over doen.
[..]
Indd.
[..]
Dat ik wildvreemden tong. #YOLO
Ja, dat wel..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, omdat je moeder niet wilt dat je niet kansloos bent?
Ik zou me er eerder voor schamen als ik bv. zou roken
nou enquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
je moet zeggen, bayonse.
xd
welk nummer en waarom?
Love on Top ben ik zat, ik luister nu alleen nog maar van het album B'Day.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
nou en
love on top, omdat hij met shuffle erdoorheen kwam.
badliedquote:
Nee, ze heeft gelijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jeetje wat een kutwyf, ik zou d'r aangeven.
garpje supersof weet je toch
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Hey VA, die chick op die pepsifles is vast wel wat voor jou''
-''Ja dat is dus beyonce''
daar kijkt toch niemand. en als we niet meer over muziek mogen praten dan kunnen we net zo goed weggaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:49 schreef JRRY het volgende:
Supersof, muziek moeten we btw bespreken in een ander topic, oke, dus kijk eventjes in het topic jong-fm straks xd
quote:
Ja serieus, zijn ze nu al uitquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Hey VA, die chick op die pepsifles is vast wel wat voor jou''
-''Ja dat is dus beyonce''
zij komt dus uit mijn woonplaats.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
thuus voor de bank zn eigen show kijken, i guess
ja tochquote:
ja. kan die uit danquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja en heb je je quote-alert wel aanstaan? xd
Zij bepaalt zelf wel of ze geil is of niet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Doe haar de groeten en zeg dat ze geil is.
Ken je haar ook echt persoonlijk?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zij bepaalt zelf wel of ze geil is of niet.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
waarom is iedereen weg bij de TC?
Nee, mensen die ik ken kennen haar persoonlijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ken je haar ook echt persoonlijk?
ik heb alleen safari en chrome en beide doen het nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:06 schreef supersof het volgende:
kom tc dan jer
en probeer ander browser
Firefox danquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik heb alleen safari en chrome en beide doen het niet
steeds connection failed.
hoe kan dat nou weerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik heb alleen safari en chrome en beide doen het niet
steeds connection failed.
Ik ga geen firefox installeren om mn macje omdat ik op tc wil.quote:
gadverquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:08 schreef JRRY het volgende:
Ik heb dit liedje heel vaak vermeden omdat ik em er erg nichterig uit vond zien maar het liedje is geweldig ;s
ja ben je al begonnen met luisteren? vind je het een slecht liedje of een bizar slechte clip? met dat laatste, i agree.quote:
Is het geen firewall dingetje ofzo? Dat ie geblokkeerd word?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ga geen firefox installeren om mn macje omdat ik op tc wil.
Op Chrome hoort ie het te doen want ik deed al eens tc op windows chrome.
weet ik nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is het geen firewall dingetje ofzo? Dat ie geblokkeerd word?
ik heb het even geluisterd. maar vond he tniksquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja ben je al begonnen met luisteren? vind je het een slecht liedje of een bizar slechte clip? met dat laatste, i agree.
mensen gaan weg op de zaterdagavond.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waaaaar blijven jullie? Het is niet echt druk nu
de muziek is goedquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb het even geluisterd. maar vond he tniks
Denk je dat ze rustig is in het echt?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, mensen die ik ken kennen haar persoonlijk.
Dit zong ze op het gala van de school van een vriendin van me.
Volgens mij werd ze in dat programma waaraan ze meedeed wel heel anders neergezet dan ze eigenlijk is hoor.
echt niet. liedje ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |