Je kan haar verslaan!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja goeie.
Volgens mij mag je niet photoshoppen hoor
Msacras leuk
Vet met de eiffeltoren zo in jouw zonnebril zeg maar
Dit is een quote op jouw quote... antwoord op AJ dus maar terug gaan naar vorige topic kost moeitequote:
Ik heb geen idee, misschien kan je het vragen in de topic zelf?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Dit is een quote op jouw quote... antwoord op AJ dus maar terug gaan naar vorige topic kost moeite
Anyway, beetje contrasteren aanpassen mag toch wel lijkt me? Nja mijn foto is helemaal puur natuur, het zonnetje scheen
Ga nadenken danquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb geen eens een foto, dus dat wordt moeilijk.
/jngscquote:
Geef raad dan verdommequote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ga nadenken dan
Ik gaf je raad, en niemand gaat met mijn raad verliezen
Ik ga over half uur weg, dus kan niet, sorryquote:
jawel, een half uur kun jequote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geef raad dan verdomme
[..]
Ik ga over half uur weg, dus kan niet, sorry
Lol, dat filmpje heb ik gister nog met m'n zusje bekeken en op twittah enzo gezetquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
Kennen jullie de nieuwste hype al? LOL
Vallen in de supermarkt met 2 pakken melk
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet me ondertussen omkleden en opmaken toch
ja live tutorial danquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet me ondertussen omkleden en opmaken toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |