quote:Najib en Youp in cabaretveldslag op televisie
Geplaatst op Sat 23 Feb 2013 om 12:33
Na de start van de dans of schans-oorlog op vrijdagavond, is het vanavond tijd voor de cabaretveldslag. De tv-première van Najib Amhali‘s Alles Komt Goed op RTL 4 moet het opnemen tegen een herhaling van Youp van ‘t Heks Omdat De Nacht op Nederland 1. “Dat bijt elkaar niet“, verwacht Van ‘t Hek. “Hetzelfde is vorig jaar gebeurd met Herman Finkers en Hans Teeuwen. Finkers’ herhaling haalde twee miljoen kijkers en Teeuwen haalde bij RTL niet meer dan 980.000 kijkers.“
De heruitzending van de voorstelling van Van ‘t Hek werd op het laatste moment ingezet door de VARA. De omroep is er niet blij mee dat Amhali, die zij ontdekt heeft, na jaren de overstap naar de commerciëlen heeft gemaakt.
Beide uitzendingen beginnen om half negen. Van ‘t Hek eindigt om half elf; Amhali om elf uur.
En youp is makkelijker terug te kijken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:03 schreef vosss het volgende:
Vorige week gezien. Leuke show. Die van Najib dan.
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:05 schreef Ole het volgende:
[..]
En youp is makkelijker terug te kijken.
Zo rollen ze bij de VARA.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Beetje zielig dan dat ze even snel een herhaling erin knallen om hem dwars te zitten.
Zou best kunnen. Dingen in de promo kwamen ook zeer bekend voorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:20 schreef Specularium het volgende:
Youp is toch eerder uitgezonden?
Dacht ik al. Dan maar Najib met reclames.quote:
Ook wel een goeie overweging trouwens.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:18 schreef borisz het volgende:
Youp. Najib op de opnemer, kan je de reclames tenminste doorspelen.
3x denk ik, effe pissen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ook wel een goeie overweging trouwens.
Najib gaat toch zeker 5-6x onderbroken worden door reclame.
En ook voor Youp toch of is daar al iets voor?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:10 schreef Specularium het volgende:
Maar dit is het Najib-topic voor zometeen?
Je kunt toch stipt 20:30 uur overschakelen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:09 schreef Specularium het volgende:
Zo zie ik de TV-Kantine ook een keer.
Carlo,.
Youp is herhaling, daar moet al een topic voor zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En ook voor Youp toch of is daar al iets voor?
Ik kijk Najib.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je kunt toch stipt 20:30 uur overschakelen?
Dat zeg ik, je gaat toch niet vóór half 9 al naar RTL4 kijken?quote:
Carlo is qua persifleren soms beter dan Paul Groot in zijn Kopspijkerstijd.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je gaat toch niet vóór half 9 al naar RTL4 kijken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |