abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 maart 2013 @ 23:14:54 #26
3185 Adelante
To let it go now
pi_123521730

Ik gebruik de producten van BullDog: snel, makkelijk, vrij van kunstmatige rotzooi en betaalbaar.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_123522374
Een droge huid kan ook komen door te heet douchen.

Mannencreme dringt beter door op de dikkere huid die mannen hebben. Die L'oreal for Men doet wel wat het volgens de verpakking moet doen;

http://www.loreal-paris.n(...)Expert_Skincare_Face
Daar waar de nood het hoogst is, treft men een camera
pi_123522656
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 23:30 schreef Sjeenkske het volgende:
Een droge huid kan ook komen door te heet douchen.

Mannencreme dringt beter door op de dikkere huid die mannen hebben. Die L'oreal for Men doet wel wat het volgens de verpakking moet doen;

http://www.loreal-paris.n(...)Expert_Skincare_Face
Mannen hebben inderdaad een wat dikkere huid, maar de inhoud van de potjes schijnt afgezien van de geur verder gewoon dezelfde inhoud te zijn als bij crème voor vrouwen.

Het ligt er gewoon aan wat je wil: wil je je huid wat minder droog hebben, is een basiscreme van de apotheek van een paar euro of vaseline prima. Wil je nog verdere verzorging, zal je je wat meer moeten verdiepen in welke crème je nodig hebt voor jouw huid.
pi_123534447
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 11:34 schreef Novem het volgende:

[..]

Droge vellen klinkt wel erg extreem....waar was je je gezicht mee? Zeep? En douche je heel heet/lang?

Als je dat doet, daar sowieso mee kappen en dan een creme erbij. Misschien is na een tijdje je huid zo opgeknapt dat je zonder creme kan.
Ik gebruik meestal een wasgel van kruidvat oid. Ik douche wel altijd lekker warm en misschien wel iets te lang...
pi_123544503
Ik heb precies hetzelfde probleem als TS en ik gebruik altijd een creme van nivea.
Werkt op zich prima.

pi_123548068
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:25 schreef Sacred het volgende:
Mijn huid is na het douchen altijd ontzettend droog. Soms hangen de vellen er zelfs bij. Ik ben daarom op zoek naar een hydraterende creme, maar dan wel een die niet vettig is, ik krijg namelijk snel puistjes. Wat kunnen jullie mij aanraden?
De oil free moisturizer van Baxter of California.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')