Man, man, man. Wat een flapdrol.twitter:hendriksmj twitterde op zondag 24-02-2013 om 11:44:20Ah! Sporza ook al aan t doseren geslagen? #geenkbk reageer retweet
Ah, het gaat om het beeld, aldus de man die gisteren nog twitterde niet van 'kroegpraat' te houden. Tot zover de nieuwe journalistieke toon van de NOS.twitter:hendriksmj twitterde op zondag 24-02-2013 om 12:32:48@timvdrhorst Het gaat om het beeld. 36-jarige Italiaan in Russische dienst wint de Omloop. Iets frissers was gewenst. reageer retweet
Ik besloot ook maar niet te reageren, het heeft geen enkele zinquote:Op zondag 24 februari 2013 12:36 schreef marcodej het volgende:
Ah, het gaat om het beeld, aldus de man die gisteren nog twitterde niet van 'kroegpraat' te houden. Tot zover de nieuwe journalistieke toon van de NOS.twitter:hendriksmj twitterde op zondag 24-02-2013 om 12:32:48@timvdrhorst Het gaat om het beeld. 36-jarige Italiaan in Russische dienst wint de Omloop. Iets frissers was gewenst. reageer retweet
Veldrijden, vanaf 13:50 live op Sporza.quote:Op zondag 24 februari 2013 11:18 schreef Evertjan het volgende:
wat moet ik nu kijken op mijn luie zondagmiddag!
Goed plan. Ik heb eindelijk ook maar eens een abonnement genomen.quote:
Daar zeiden ze in 2007 nog dit over: http://www.nu.nl/tour-200(...)se-tv-hypocriet.htmltwitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 24-02-2013 om 13:45:33Volgens NRC wilde jonge redacteuren bij de NOS helemaal de stekker uit het wielrennen trekken net zoals bij ARD en ZDF.... reageer retweet
Dat zou echt belachelijk zijn. Martijn Hendriks is er zeker ook één van.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:46 schreef marcodej het volgende:
twitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 24-02-2013 om 13:45:33Volgens NRC wilde jonge redacteuren bij de NOS helemaal de stekker uit het wielrennen trekken net zoals bij ARD en ZDF.... reageer retweet
Voor Karl hoop ik dat er ook iets in staat over de lunch.twitter:raykerckhoffs twitterde op zaterdag 23-02-2013 om 15:26:32WorldTour-ploegen ontvangen deze week brief van het bestuur van de AIJC over de werkomstandigheden voor journalisten. reageer retweet
Gerelateerd nieuws:quote:Op zondag 24 februari 2013 13:46 schreef marcodej het volgende:
Daar zeiden ze in 2007 nog dit over: http://www.nu.nl/tour-200(...)se-tv-hypocriet.htmltwitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 24-02-2013 om 13:45:33Volgens NRC wilde jonge redacteuren bij de NOS helemaal de stekker uit het wielrennen trekken net zoals bij ARD en ZDF.... reageer retweet
quote:Peiling: Rabobank schoonste ploeg
Laatste update: 30 juli 2007 19:16 info
TILBURG - De wielerploeg van Rabobank is de schoonste ploeg uit de Ronde van Frankrijk. Dat vindt 72 procent van ruim duizend panelleden die hebben meegedaan aan een peiling over doping in de Tour. Het onderzoek is uitgevoerd door CentERdata, een wetenschappelijk instituut verbonden aan de Universiteit van Tilburg.
Wat een drama..quote:Op zondag 24 februari 2013 11:13 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:TourDeJose twitterde op zondag 24-02-2013 om 11:10:39Kuurne-Brussel-Kuurne 2013 cancelled. http://t.co/V5Tad1VSB5 reageer retweet
een wetenschappelijk onderzoekquote:De wielerploeg van Rabobank is de schoonste ploeg uit de Ronde van Frankrijk. Dat vindt 72 procent van ruim duizend panelleden die hebben meegedaan aan een peiling over doping in de Tour.
Hendriks zegt zelf van niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat zou echt belachelijk zijn. Martijn Hendriks is er zeker ook één van.Voor Karl hoop ik dat er ook iets in staat over de lunch.twitter:raykerckhoffs twitterde op zaterdag 23-02-2013 om 15:26:32WorldTour-ploegen ontvangen deze week brief van het bestuur van de AIJC over de werkomstandigheden voor journalisten. reageer retweet
Ik vind de houding van de NOS zo van "wij voelen ons door de sport bedonderd" laakbaar. Als ze dichter bij de sport hadden gestaan zouden ze moeten weten dat er veel buduveld wordt met doping en andere onwettigheden. Dat is niet alleen met wielrennen zo maar in iedere sport waar veel geld mee gemoeid is. Zenden ze het voetbal dan ook niet meer uit als daar meer omkoopschandalen aan het licht komen?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:31 schreef Pedroso het volgende:
Vind wel dat er een beetje overdreven gereageerd wordt op de NOS. Ik snap dat ze even pas op de plaats maken na alles wat er het laatste half jaar uitgekomen is (en vooral de omvang).
Je kunt ook zoals de Belgen doen je neus er voor ophalen en doen of er niets gebeurd is of in ieder geval niet dicht bij huis.
Ik als wiellerliefhebber vind het prima, ik kijk toch wel alles maar om nu de NOS als zondebok aan te wijzen gaat mij te ver.
Geen goede vergelijking. Bij het voetbal is er weinig tot niets bekend over omkoping in de top. Bij het wielrennen is gebleken dat het van hoog tot laag verrot was, en dat dan ook nog is massaal.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind de houding van de NOS zo van "wij voelen ons door de sport bedonderd" laakbaar. Als ze dichter bij de sport hadden gestaan zouden ze moeten weten dat er veel buduveld wordt met doping en andere onwettigheden. Dat is niet alleen met wielrennen zo maar in iedere sport waar veel geld mee gemoeid is. Zenden ze het voetbal dan ook niet meer uit als daar meer omkoopschandalen aan het licht komen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |