Ze heeft enkele leuke liedjes, maar sommigen zijn zo nep enzo.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:31 schreef AppelCake het volgende:
Nicki Minaj's liedjes zijn leuk, waarom haat iedereen erop?
En Beyoncé niet wou je zeggenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze heeft enkele leuke liedjes, maar sommigen zijn zo nep enzo.
Toch ook leuk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze heeft enkele leuke liedjes, maar sommigen zijn zo nep enzo.
Ik vind die niet echt leuk, vind eigenlijk alleen Party In The USA van haar leukquote:
Ja maar niet van grote artiesten. Eigenlijk alleen naar concerten waarmee familie of vrienden verbonden zijn. In kleinere sfeer enzo.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:35 schreef Fok-it het volgende:
En zijn jullie al eens naar een concert of festival geweest?
Ja JAY Z overrated? Ik praat niet meer met jou.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:37 schreef msacras het volgende:
Nicki Minaj maakt geen muziek, maar een paar van haar slaapkamer deuntjes ondersteund door een macbook-beat zijn wel aardig.
Verder luister ik naar heel veel muziek. Vrijwel alles, behalve overrated faal muziek (Jay-Z, Nicki Minaj, etc) en ik ben ook niet zo'n fan van hardcore.
Dat nummer is goed, maar Alicia Keys trekt vooral alles omhoog.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja JAY Z overrated? Ik praat niet meer met jou.
Grapje.
Maar waarom koos je voor deze post voor JAY Z?
Luister dit meesterstuk maar eens.
Nicki Minaj kan niet eens zingen..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:37 schreef msacras het volgende:
Nicki Minaj maakt geen muziek, maar een paar van haar slaapkamer deuntjes ondersteund door een macbook-beat zijn wel aardig.
Verder luister ik naar heel veel muziek. Vrijwel alles, behalve overrated faal muziek (Jay-Z, Nicki Minaj, etc) en ik ben ook niet zo'n fan van hardcore.
Natuurlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:35 schreef Fok-it het volgende:
Dan zou ik niet JAY Z zeggen, die nog best wel goede muziek heeft maar bv. Kanye West, B.o.B., Taio Cruz enzo.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat nummer is goed, maar Alicia Keys trekt vooral alles omhoog.
Oh, ik was gister MTV aan het kijken, en toen was er 3 from 1. Dus steeds 3 nummers van een artiest. Nou, er kwamen een aantal artiesten voorbij, en van allemaal vond ik toch wel minstens één nummer goed. Totdat Jay-Z kwam. Ik wou hem nog een kans geven maar aan het begin van het 3e nummer was ik het zó zat dat ik maar verder heb gezapt, ik vond het echt niet fijn om naar te luisteren. En het is niet eens muziek, het is tekst opzeggen ondersteund door een macbook-beat
proof (dat ze wel kan zingen xd)quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:42 schreef Catnip het volgende:
[..]
Nicki Minaj kan niet eens zingen..
Nee klopt, het enige goede aan die weinige nummers die ik leuk vind van haar is de lekkere beat die er in zit, daar kan je wel lekker op dansen met het uitgaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:42 schreef Catnip het volgende:
[..]
Nicki Minaj kan niet eens zingen..
Neeh, ik heb een hekel aan die drukte..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:35 schreef Fok-it het volgende:
QMusic, SkyRadio, 538,quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:43 schreef Stuart het volgende:
Welk radio zender staat bij jullie meestal aan eigenlijk? Hier altijd BBC Radio 1![]()
Ja maar dan heb je het dus juist over de slechte nummers als Starships, en Pound The Alarmquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee klopt, het enige goede aan die weinige nummers die ik leuk vind van haar is de lekkere beat die er in zit, daar kan je wel lekker op dansen met het uitgaan.![]()
Goeie UI en username trouwens
Ja vind ik ook haha. Dansen op nummers is leukquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee klopt, het enige goede aan die weinige nummers die ik leuk vind van haar is de lekkere beat die er in zit, daar kan je wel lekker op dansen met het uitgaan.![]()
Goeie UI en username trouwens
Dat vind ik dan weer niet. Jay Z zingt helemaal niet. De muziek zal vast goed zijn, maar zonde dat hij er zo doorheen zit te praten/schreeuwen/schelden. Kanye West heb ik nog nooit bewust geluisterd, kan ik dus ook niks over zeggen. B.o.B en Taio Cruz hebben tenminste nog nummers waar iets wat meer lijkt op zang in zit, al luister ik die ook niet dagelijks.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan zou ik niet JAY Z zeggen, die nog best wel goede muziek heeft maar bv. Kanye West, B.o.B., Taio Cruz enzo.
Ik ken QMusic eigenlijk helemaal nietquote:
Slam FMquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:43 schreef Stuart het volgende:
Welk radio zender staat bij jullie meestal aan eigenlijk? Hier altijd BBC Radio 1![]()
Ja, dus? Ik zeg ook niet dat die muziek goed is, maar met uitgaan dans ik liever op een nummer als Starships met een goede beat er in dan een kwalitatief goed nummer. Dat luister ik dan thuis wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je het dus juist over de slechte nummers als Starships, en Pound The Alarm
Goede nummers van haar vind ik: I Am Your Leader, Your Love xd
Maar rapzang vind ik juist weer een beetje ordinair. Van die 'Hangover' / 'Dynamite' liedjesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet. Jay Z zingt helemaal niet. De muziek zal vast goed zijn, maar zonde dat hij er zo doorheen zit te praten/schreeuwen/schelden. Kanye West heb ik nog nooit bewust geluisterd, kan ik dus ook niks over zeggen. B.o.B en Taio Cruz hebben tenminste nog nummers waar iets wat meer lijkt op zang in zit, al luister ik die ook niet dagelijks.
Ja ok. Ik begrijp wel wat je bedoeltquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, dus? Ik zeg ook niet dat die muziek goed is, maar met uitgaan dans ik liever op een nummer als Starships met een goede beat er in dan een kwalitatief goed nummer. Dat luister ik dan thuis wel.
Is ook wel lichtelijk ordinair, maar zoals ik al zei: lekker voor tijdens het uitgaan, en beter dan een stukje Jay Z wat pijn doet aan je oren.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar rapzang vind ik juist weer een beetje ordinair. Van die 'Hangover' / 'Dynamite' liedjes
Van B.o.B. vind ik Nothing On You wel weer tof, en Airplanes.
Wat vind je dan van dit soort dan:
Ook niet echt 100% rap ofzo.
Zender waar ze vooral populaire muziek draaien, maar geen echte tyfusherrie zoals 538.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken QMusic eigenlijk helemaal niet![]()
Veel luisterplezierquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Is ook wel lichtelijk ordinair, maar zoals ik al zei: lekker voor tijdens het uitgaan, en beter dan een stukje Jay Z wat pijn doet aan je oren.
Ik ga het even luisteren.
Tsja, ik vind het niet echt wat. De 'zang' zo monotoon, je kan niet lekker meezingen en het pianodeuntje op de achtergrond is irriterend. Nee, niet mijn ding.quote:
Okayquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het niet echt wat. De 'zang' zo monotoon, je kan niet lekker meezingen en het pianodeuntje op de achtergrond is irriterend. Nee, niet mijn ding.
SlamFMquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:43 schreef Stuart het volgende:
Dat nummer vind ik dan weer wel leuk, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik Beyoncés gedeelte altijd veel minder leuk vond dan Lady Gaga's stuk, wat meer zang was.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Okay
En wat vind je dan van bv.
(Beyonce's deel van ''Telephone''. Ook niet echt zingen. Deze wel met redelijke beat)
Ja true. If I Were A Boy vind ik dan weer vervelend, net als Halo (behalve de acoustische versie).quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat nummer vind ik dan weer wel leuk, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik Beyoncés gedeelte altijd veel minder leuk vond dan Lady Gaga's stuk, wat meer zang was.
Zonde, want Beyoncé kan ook wel echt goed zingen, kijk maar naar If I were a boy, Irreplacable, etc.
Hypo.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Luisteren hier meer mensen Nirvana etc. ?
Ik hou gewoon meer van echte muziek, wat je kan meezingen/spelen. Bij rap etc kan dat gewoonweg niet, omdat het letterlijk tekst voorlezen is. Luister maar eens, dit kan je toch geen muziek noemen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja true. If I Were A Boy vind ik dan weer vervelend, net als Halo (behalve de acoustische versie).
Ik vind eigenlijk Beyoncés deel leuker, maar ik vind het jammer dat ze in het begin niet voorkomt, dat ze tenminste misschien één coupletje had mogen zingen zoals Lady Gaga het doet. Maar Lady Gaga vind ik niet zo'n heel fijne stem hebben + er komt teveel autotune aan te pas (wat ook bij haar helemaal niet nodig is)
Nah het heeft wel een beat nodigquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik hou gewoon meer van echte muziek, wat je kan meezingen/spelen. Bij rap etc kan dat gewoonweg niet, omdat het letterlijk tekst voorlezen is. Luister maar eens, dit kan je toch geen muziek noemen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |