abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123241641
Welkom in het Jong-fm topic ^O^

Hier kun je praten over alles wat met muziek te maken heeft!
-Je favoriete muziek posten,
- Discussiëren over muziek
- Concerten en festivals

kortom: anything you want. :)

Hou het wel ontopic en over muziek dus _O_

Rock on!

[ Bericht 6% gewijzigd door Fok-it op 23-02-2013 15:40:02 ]
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_123241714
Nicki Minaj's liedjes zijn leuk, waarom haat iedereen erop?
pi_123241741
quote:
8s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:31 schreef AppelCake het volgende:
Nicki Minaj's liedjes zijn leuk, waarom haat iedereen erop?
Ze heeft enkele leuke liedjes, maar sommigen zijn zo nep enzo.
pi_123241753
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:32 schreef JRRY het volgende:

[..]

En Beyoncé niet wou je zeggen :')
Pogo dancing!
pi_123241757
Eluveitie een van de beste bands op het moment _O_
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_123241760
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:31 schreef Kesefkesef het volgende:
Ik haat muziek
Klaagbaak

Dan kan je daarheen :*
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_123241764
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:32 schreef JRRY het volgende:

[..]

Toch ook leuk.
pi_123241776
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:32 schreef Crocodi1e het volgende:

[..]

En Beyoncé niet wou je zeggen :')
Toch wel wat minder hè.
pi_123241860
quote:
Ik vind die niet echt leuk, vind eigenlijk alleen Party In The USA van haar leuk O+
pi_123241865
En zijn jullie al eens naar een concert of festival geweest?
pi_123241899
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:35 schreef Fok-it het volgende:
Ja maar niet van grote artiesten. Eigenlijk alleen naar concerten waarmee familie of vrienden verbonden zijn. In kleinere sfeer enzo.
pi_123241929
Nicki Minaj maakt geen muziek, maar een paar van haar slaapkamer deuntjes ondersteund door een macbook-beat zijn wel aardig.

Verder luister ik naar heel veel muziek. Vrijwel alles, behalve overrated faal muziek (Jay-Z, Nicki Minaj, etc) en ik ben ook niet zo'n fan van hardcore.
pi_123241976
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:37 schreef msacras het volgende:
Nicki Minaj maakt geen muziek, maar een paar van haar slaapkamer deuntjes ondersteund door een macbook-beat zijn wel aardig.

Verder luister ik naar heel veel muziek. Vrijwel alles, behalve overrated faal muziek (Jay-Z, Nicki Minaj, etc) en ik ben ook niet zo'n fan van hardcore.
Ja JAY Z overrated? Ik praat niet meer met jou.
Grapje.
Maar waarom koos je voor deze post voor JAY Z?

Luister dit meesterstuk maar eens. :*
pi_123242044
quote:
8s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:38 schreef JRRY het volgende:

[..]

Ja JAY Z overrated? Ik praat niet meer met jou.
Grapje.
Maar waarom koos je voor deze post voor JAY Z?

Luister dit meesterstuk maar eens. :*
Dat nummer is goed, maar Alicia Keys trekt vooral alles omhoog.
Oh, ik was gister MTV aan het kijken, en toen was er 3 from 1. Dus steeds 3 nummers van een artiest. Nou, er kwamen een aantal artiesten voorbij, en van allemaal vond ik toch wel minstens één nummer goed. Totdat Jay-Z kwam. Ik wou hem nog een kans geven maar aan het begin van het 3e nummer was ik het zó zat dat ik maar verder heb gezapt, ik vond het echt niet fijn om naar te luisteren. En het is niet eens muziek, het is tekst opzeggen ondersteund door een macbook-beat :{
pi_123242073
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:37 schreef msacras het volgende:

Nicki Minaj kan niet eens zingen..
pi_123242087
quote:
Natuurlijk _O_ Wat zou ik anders met mijn leven moeten?
Green Day, Owl City, Graffiti 6, Noisia, Lifecycle, en meer. Vele edities Parkpop, Werfpop, Pinkpop, en dit jaar mag ik ook Lowlands aan mijn lijstje gaan toevoegen. *O*
pi_123242095
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:41 schreef msacras het volgende:

[..]

Dat nummer is goed, maar Alicia Keys trekt vooral alles omhoog.
Oh, ik was gister MTV aan het kijken, en toen was er 3 from 1. Dus steeds 3 nummers van een artiest. Nou, er kwamen een aantal artiesten voorbij, en van allemaal vond ik toch wel minstens één nummer goed. Totdat Jay-Z kwam. Ik wou hem nog een kans geven maar aan het begin van het 3e nummer was ik het zó zat dat ik maar verder heb gezapt, ik vond het echt niet fijn om naar te luisteren. En het is niet eens muziek, het is tekst opzeggen ondersteund door een macbook-beat :{
Dan zou ik niet JAY Z zeggen, die nog best wel goede muziek heeft maar bv. Kanye West, B.o.B., Taio Cruz enzo.
pi_123242107
Welk radio zender staat bij jullie meestal aan eigenlijk? Hier altijd BBC Radio 1 _O_ *G*
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_123242110
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:42 schreef Catnip het volgende:

[..]

proof (dat ze wel kan zingen xd)
pi_123242113
Misschien een idee om een radio te maken, zoals in ONZ?
Je maintiendrai
pi_123242114
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:42 schreef Catnip het volgende:

[..]

Nee klopt, het enige goede aan die weinige nummers die ik leuk vind van haar is de lekkere beat die er in zit, daar kan je wel lekker op dansen met het uitgaan. :@

Goeie UI en username trouwens _O_
pi_123242116
quote:
Neeh, ik heb een hekel aan die drukte..
pi_123242118
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:43 schreef Stuart het volgende:
Welk radio zender staat bij jullie meestal aan eigenlijk? Hier altijd BBC Radio 1 _O_ *G*
QMusic, SkyRadio, 538,
pi_123242145
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:43 schreef msacras het volgende:

[..]

Nee klopt, het enige goede aan die weinige nummers die ik leuk vind van haar is de lekkere beat die er in zit, daar kan je wel lekker op dansen met het uitgaan. :@

Ja maar dan heb je het dus juist over de slechte nummers als Starships, en Pound The Alarm :')

Goede nummers van haar vind ik: I Am Your Leader, Your Love xd
pi_123242147
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:43 schreef msacras het volgende:

[..]

Ja vind ik ook haha. Dansen op nummers is leuk :D
pi_123242156
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:43 schreef JRRY het volgende:

[..]

Dan zou ik niet JAY Z zeggen, die nog best wel goede muziek heeft maar bv. Kanye West, B.o.B., Taio Cruz enzo.
Dat vind ik dan weer niet. Jay Z zingt helemaal niet. De muziek zal vast goed zijn, maar zonde dat hij er zo doorheen zit te praten/schreeuwen/schelden. Kanye West heb ik nog nooit bewust geluisterd, kan ik dus ook niks over zeggen. B.o.B en Taio Cruz hebben tenminste nog nummers waar iets wat meer lijkt op zang in zit, al luister ik die ook niet dagelijks.
pi_123242158
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:43 schreef JRRY het volgende:

[..]

QMusic, SkyRadio, 538,
Ik ken QMusic eigenlijk helemaal niet :N :@
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_123242168
Dansen is leuk als niemand ziet wat je doet _O_
Je maintiendrai
pi_123242177
quote:
Slam FM :')
Je maintiendrai
pi_123242188
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:44 schreef JRRY het volgende:

[..]

Ja maar dan heb je het dus juist over de slechte nummers als Starships, en Pound The Alarm :')

Goede nummers van haar vind ik: I Am Your Leader, Your Love xd
Ja, dus? Ik zeg ook niet dat die muziek goed is, maar met uitgaan dans ik liever op een nummer als Starships met een goede beat er in dan een kwalitatief goed nummer. Dat luister ik dan thuis wel. :9
pi_123242208
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:45 schreef msacras het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer niet. Jay Z zingt helemaal niet. De muziek zal vast goed zijn, maar zonde dat hij er zo doorheen zit te praten/schreeuwen/schelden. Kanye West heb ik nog nooit bewust geluisterd, kan ik dus ook niks over zeggen. B.o.B en Taio Cruz hebben tenminste nog nummers waar iets wat meer lijkt op zang in zit, al luister ik die ook niet dagelijks.
Maar rapzang vind ik juist weer een beetje ordinair. Van die 'Hangover' / 'Dynamite' liedjes :')

Van B.o.B. vind ik Nothing On You wel weer tof, en Airplanes.

Wat vind je dan van dit soort dan:

Ook niet echt 100% rap ofzo.
pi_123242225
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Slam FM :')
Veronica..
pi_123242238
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:46 schreef msacras het volgende:

[..]

Ja, dus? Ik zeg ook niet dat die muziek goed is, maar met uitgaan dans ik liever op een nummer als Starships met een goede beat er in dan een kwalitatief goed nummer. Dat luister ik dan thuis wel. :9
Ja ok. Ik begrijp wel wat je bedoelt :P
pi_123242257
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:46 schreef JRRY het volgende:

[..]

Maar rapzang vind ik juist weer een beetje ordinair. Van die 'Hangover' / 'Dynamite' liedjes :')

Van B.o.B. vind ik Nothing On You wel weer tof, en Airplanes.

Wat vind je dan van dit soort dan:

Ook niet echt 100% rap ofzo.
Is ook wel lichtelijk ordinair, maar zoals ik al zei: lekker voor tijdens het uitgaan, en beter dan een stukje Jay Z wat pijn doet aan je oren.

Ik ga het even luisteren.
pi_123242271
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:45 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik ken QMusic eigenlijk helemaal niet :N :@
Zender waar ze vooral populaire muziek draaien, maar geen echte tyfusherrie zoals 538.
pi_123242283
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:48 schreef msacras het volgende:

[..]

Is ook wel lichtelijk ordinair, maar zoals ik al zei: lekker voor tijdens het uitgaan, en beter dan een stukje Jay Z wat pijn doet aan je oren.

Ik ga het even luisteren.
Veel luisterplezier :*
pi_123242309
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:49 schreef JRRY het volgende:

[..]

Veel luisterplezier :*
Tsja, ik vind het niet echt wat. De 'zang' zo monotoon, je kan niet lekker meezingen en het pianodeuntje op de achtergrond is irriterend. Nee, niet mijn ding.
pi_123242326
Wat vinden jullie van R&B dan? R&B is toch wel een beetje ''dood'', komt niet meer in de top40 zoals het in de jaren '90 / en tot 2006/7 in de hitlijsten kwam.
pi_123242365
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:50 schreef msacras het volgende:

[..]

Tsja, ik vind het niet echt wat. De 'zang' zo monotoon, je kan niet lekker meezingen en het pianodeuntje op de achtergrond is irriterend. Nee, niet mijn ding.
Okay :P

En wat vind je dan van bv.

(Beyonce's deel van ''Telephone''. Ook niet echt zingen. Deze wel met redelijke beat :Y )
  zaterdag 23 februari 2013 @ 15:52:14 #42
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_123242372
quote:
SlamFM
pi_123242428
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:51 schreef JRRY het volgende:

[..]

Okay :P

En wat vind je dan van bv.

(Beyonce's deel van ''Telephone''. Ook niet echt zingen. Deze wel met redelijke beat :Y )
Dat nummer vind ik dan weer wel leuk, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik Beyoncés gedeelte altijd veel minder leuk vond dan Lady Gaga's stuk, wat meer zang was. :@

Zonde, want Beyoncé kan ook wel echt goed zingen, kijk maar naar If I were a boy, Irreplacable, etc.
pi_123242461
Luisteren hier meer mensen Nirvana etc. ?
Je maintiendrai
pi_123242494
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:53 schreef msacras het volgende:

[..]

Dat nummer vind ik dan weer wel leuk, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik Beyoncés gedeelte altijd veel minder leuk vond dan Lady Gaga's stuk, wat meer zang was. :@

Zonde, want Beyoncé kan ook wel echt goed zingen, kijk maar naar If I were a boy, Irreplacable, etc.
Ja true. If I Were A Boy vind ik dan weer vervelend, net als Halo (behalve de acoustische versie).

Ik vind eigenlijk Beyoncés deel leuker, maar ik vind het jammer dat ze in het begin niet voorkomt, dat ze tenminste misschien één coupletje had mogen zingen zoals Lady Gaga het doet. Maar Lady Gaga vind ik niet zo'n heel fijne stem hebben + er komt teveel autotune aan te pas (wat ook bij haar helemaal niet nodig is :( )
pi_123242502
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Luisteren hier meer mensen Nirvana etc. ?
Hypo.
pi_123242511
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:55 schreef JRRY het volgende:

[..]

Hypo.
Daarvan wist ik het al ja _O-
Je maintiendrai
pi_123242586
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:55 schreef JRRY het volgende:

[..]

Ja true. If I Were A Boy vind ik dan weer vervelend, net als Halo (behalve de acoustische versie).

Ik vind eigenlijk Beyoncés deel leuker, maar ik vind het jammer dat ze in het begin niet voorkomt, dat ze tenminste misschien één coupletje had mogen zingen zoals Lady Gaga het doet. Maar Lady Gaga vind ik niet zo'n heel fijne stem hebben + er komt teveel autotune aan te pas (wat ook bij haar helemaal niet nodig is :( )
Ik hou gewoon meer van echte muziek, wat je kan meezingen/spelen. Bij rap etc kan dat gewoonweg niet, omdat het letterlijk tekst voorlezen is. Luister maar eens, dit kan je toch geen muziek noemen? :{

pi_123242597
Vinden jullie ook dat er weer goeie meisjesgroepjes moeten komen? :@
Dat moeten goede tijden geweest zijn :@
pi_123242655
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:58 schreef msacras het volgende:

[..]

Ik hou gewoon meer van echte muziek, wat je kan meezingen/spelen. Bij rap etc kan dat gewoonweg niet, omdat het letterlijk tekst voorlezen is. Luister maar eens, dit kan je toch geen muziek noemen? :{

Nah het heeft wel een beat nodig :Y

Liedjes zoals bv. Halo zijn dan weer leuker zonder instrumentals, helemaal akoestisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')