You jinxed it, man!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:04 schreef DeHovenier het volgende:
1-1 tegen Dortmund
Nu tegen Rijnsburgse Boys. Zul je net zien dat ik die verlies
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 04:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ik ben met Mansfield Town naar de nPower League 2 gepromoveerd![]()
Netjesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 04:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ik ben met Mansfield Town naar de nPower League 2 gepromoveerd![]()
Volgens mij nog semi. Wat ik trouwens best lomp vind is het feit dat 3 basis/bankspelers hun contract niet wensten te verlengen. Ze wilden op een hoger niveau gaan spelenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
NetjesBen je nu al profclub, of nog een semi-prof?
Weer ruimte om betere spelers te halenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij nog semi. Wat ik trouwens best lomp vind is het feit dat 3 basis/bankspelers hun contract niet wensten te verlengen. Ze wilden op een hoger niveau gaan spelen
Mja, ben van max 20k salaris naar 30k gegaan maar transfergeld is nog steeds 0quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weer ruimte om betere spelers te halen
Dat moet je ook pas na een paar maanden doen volgens mij. Ik negeer die adviezen meestal maar. Je moet in die lagere divisies toch ook alleen maar transfervrije spelers halenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, ben van max 20k salaris naar 30k gegaan maar transfergeld is nog steeds 0
Ook lekker debiel: Richie Barroilhet aangetrokken, kerel zat vooral op de bank dankzij het bazenduo Green/Briscoe (en later Aranyos/Briscoe), dus mijn assistent zegt dat het beter is om Barroilhet's rol van bepalend naar eerste elftal aan te passen. Ik doe dat, is Richie boos
Erg netjes, veel talentquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn selectie van St. Pauli in seizoen 2016/2017![]()
[ afbeelding ]
Ja ik heb altijd wel redelijk jonge teamsquote:
Is prima spelertje.quote:
Ik heb hem transfervrij binnengehaald. Hij presteert nog niet eens zo heel goed. Hij scoort vrij weinig bij mij. Maar ik verkoop hem wel als ik een betere vind. Ik ga steeds meer proberen te nationaliseren, want ik heb een beetje te veel buitenlandersquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik wilde ook Tadic halen, maar ze wouden hem voor 7 miljoen niet eens verkopen, terwijl hij bij mijn Ajax game voor 3.1 miljoen werd aangeboden.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik dacht dat je 1-0 achterstond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |