Haha.quote:
? Komt uit aflevering 6 zie wieisdemol.com topic aflevering 6 er is ook een grotere variant van dit plaatjequote:
Dit is een snippet uit die grote foto die ik eerder poste...quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
? Komt uit aflevering 6 zie wieisdemol.com topic aflevering 6 er is ook een grotere variant van dit plaatje
Zou kunnen maar nu zie je dus kort haarquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit is een snippet uit die grote foto die ik eerder poste...
Oh nu zou het ineens kunnen. Er was toch nog een andere foto? Of ben je nu zelf ineens niet meer zo van de feiten?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:33 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zou kunnen maar nu zie je dus kort haarDat wilde ik ermee zeggen.
Je ziet toch duidelijk KORT haar of niet? Carolien heeft een enorme bos haar dus Kees of Paulien zou logischer zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh nu zou het ineens kunnen. Er was toch nog een andere foto? Of ben je nu zelf ineens niet meer zo van de feiten?
Plus dat er geen moer op te zien is natuurlijk.
Nee, je ziet niet duidelijk kort haar. Je ziet eigenlijk helemaal niets. En daarbij heeft Carolien al vaker haar haar opgestoken gehad dit seizoen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je ziet toch duidelijk KORT haar of niet? Carolien heeft een enorme bos haar dus Kees of Paulien zou logischer zijn.
Hansanders.nlquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, je ziet niet duidelijk kort haar. Je ziet eigenlijk helemaal niets. En daarbij heeft Carolien al vaker haar haar opgestoken gehad dit seizoen.
Doe nou niet zo interessant alsjeblieft.quote:
Dat zou ook echt voor het eerst zijn dat ik niet vier keer van verdenking moest veranderen. Sinds die nagellak met dezelfde kleuren als de torens verdenk ik haar al, volgens mij is dat aflevering 1quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:28 schreef Smeich het volgende:
hehe die had ik nog niet opgemerkt
Het is zóóóóóóv overduidelijk jongens
[ afbeelding ]
Carolien denk ik want die had zon vest aan met wit erin en ik zie ietwat langer haar net naast dat rode zeg maarquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:45 schreef Smeich het volgende:
ben je nu serieus?Wie zou dat in helelsnaam moeten zijn dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |